Als ze dat bij de bedrijven doet waar ik over de vloer kom dan word ze meteen ontslagen, geen tieten tijdens het zaken doen, die mogen bij de borrel na het werk wel weer tevoorschijn komen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou, hier op het bedrijf werkt er sinds een half jaar een vrouwtje die toch echt wel weet dat ze er goed uitziet, en er ook gebruik van maakt in haar zakelijke verkoopfunctie. Extra kort rokje aan, flink decollete, schijnt toch te schelen in verkoopresultaten.
ook dat is geen exhibitionismequote:Op donderdag 21 juni 2012 13:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou, hier op het bedrijf werkt er sinds een half jaar een vrouwtje die toch echt wel weet dat ze er goed uitziet, en er ook gebruik van maakt in haar zakelijke verkoopfunctie. Extra kort rokje aan, flink decollete, schijnt toch te schelen in verkoopresultaten.
Misschien doet ze dat ook wel. Misschien wordt ze er wel geil van door net dat extra stukje meer tiet te laten zien, er opgewonden van raakt dat die gozer in pak waar ze een bepaalde dienst aan probeert te verkopen er zichtbaar van onder de indruk is. Misschien is de extra omzet dan ook een positief voordeel van haar gedrag. Tenminste voor haar dan. En voor het bedrijf.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook dat is geen exhibitionisme
dat is het alleen als die persoon het bewust doet om er zelf seksuele opgewonden van te raken
ja kan, maar misschien ook nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Misschien doet ze dat ook wel. Misschien wordt ze er wel geil van door net dat extra stukje meer tiet te laten zien, er opgewonden van raakt dat die gozer in pak waar ze een bepaalde dienst aan probeert te verkopen er zichtbaar van onder de indruk is. Misschien is de extra omzet dan ook een positief voordeel van haar gedrag. Tenminste voor haar dan. En voor het bedrijf.
ik zou eerder zeggen een vorm van extravagantiequote:Ik vind overigens het bewust opzoeken van aandacht, dus graag in de aandacht staan ook een vorm van exhibitionisme. Je geeft je dan ook graag bloot, niet letterlijk natuurlijk, maar toch. Maar ik kan begrijpen dat de meningen daarover verschillen.
Vrij naar H. Finkers......quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:52 schreef error_404 het volgende:
Ik ben wel George Clooney. Aangenaam.
Is dat nou niet per persoon verschillend. Waarom vind een exhibitionist het opwinden om zich te tonen?quote:ik zou eerder zeggen een vorm van extravagantie
want again: waar is de seksuele opwinding in het verhaal?
dat is ook per persoon verschillend daarom kun jij niet voor een ander gaan besluiten of iets exhibitionisme is of gewoon in je blote reet nog ff snel de gordijnen dicht trekken isquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:08 schreef heertje74 het volgende:
[..]
Is dat nou niet per persoon verschillend. Waarom vind een exhibitionist het opwinden om zich te tonen?
Waarom vind jij bepaalde mannen of vrouwen leuk / opwindend?
Omdat we allemaal verschillen.
ik ken genoeg mannen die een mooi decolleté opwindend vinden.
Maar dat geeft aan dat je niet goed gelezen hebt. Want ik schreef ook dat ik met 1 ook contact had. En door mijn leeftijd er ook naar durfde te vragen. En ja je hebt gelijk als iemand nog snel het gordijn dicht zou doen, maar niet als ze meerdere minuten voor het raam gaan staan, zich gaan omkleden als ze merken dat ik in mijn kamer ben.quote:dat is ook per persoon verschillend daarom kun jij niet voor een ander gaan besluiten of iets exhibitionisme is of gewoon in je blote reet nog ff snel de gordijnen dicht trekken is
als jij goed zou lezen heb ik ook gezegd dat het in 1 geval zo was jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:16 schreef heertje74 het volgende:
[..]
Maar dat geeft aan dat je niet goed gelezen hebt. Want ik schreef ook dat ik met 1 ook contact had. En door mijn leeftijd er ook naar durfde te vragen. En ja je hebt gelijk als iemand nog snel het gordijn dicht zou doen, maar niet als ze meerdere minuten voor het raam gaan staan, zich gaan omkleden als ze merken dat ik in mijn kamer ben.
Jij bent een beetje een griezel is het nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:16 schreef heertje74 het volgende:
[..]
Maar dat geeft aan dat je niet goed gelezen hebt. Want ik schreef ook dat ik met 1 ook contact had. En door mijn leeftijd er ook naar durfde te vragen. En ja je hebt gelijk als iemand nog snel het gordijn dicht zou doen, maar niet als ze meerdere minuten voor het raam gaan staan, zich gaan omkleden als ze merken dat ik in mijn kamer ben.
Waarom ben ik een griezel als een ander blood gaat lopen. Kijk jij dan niet naar vrouwen op het strand?quote:Jij bent een beetje een griezel is het niet
blood?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:23 schreef heertje74 het volgende:
[..]
Waarom ben ik een griezel als een ander blood gaat lopen. Kijk jij dan niet naar vrouwen op het strand?
volgens mij ben jij niet helemaal wijs?
Gast strand is buiten.. jij gluurt naar BINNEN..quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:23 schreef heertje74 het volgende:
[..]
Waarom ben ik een griezel als een ander blood gaat lopen. Kijk jij dan niet naar vrouwen op het strand?
Nu weet ik het zeker, laat je behandelen man, je hebt een seksuele stoornisquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:23 schreef heertje74 het volgende:
[..]
wederom niet waar. Ik ga er van uit dat zij het zelf spannend vinden anders zouden ze het niet doen.quote:en je bent een griezel omdat je meteen aan neemt dat die ander dat alleen maar doet om jou op te winden
Dat is juist wat ik niet deed. Ik kan er niet omheen kijken met licht aan de overkant en ja als ik er naar op zoek was dan had je gelijk.quote:Gast strand is buiten.. jij gluurt naar BINNEN..
maar dit is gewoon echt bizarquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:30 schreef heertje74 het volgende:
[..]
wederom niet waar. Ik ga er van uit dat zij het zelf spannend vinden anders zouden ze het niet doen.
Ten tweede vraag ik niet of ze naakt gaan. Ik loop er tegen.
Ten derde wisten dezen vrouwen waar ze mee bezig waren.
Dan denk ik dat al de mannen die op strand naar topless vrouwen blijven kijken nog erger zijn.
Wat doen jullie hier op dit forum, een grote nieuwsgierigheid.
Het zelfde wat ik had. Ik
Maar daarom noem ik julle ook geen pervs
Weet je trek het nog verder uit verband. Ik kan alleen hierbij van uit mij zelf redeneren. Maar als ik zit de gamen en er kleed een niet onknappe dame zich uit tegen over mijn huis ja dan kijk ik wle ff op ja. En elke man die dat ontkent is een leugenaar.quote:maar dit is gewoon echt bizar
toen ik vanmorgen mijn thee dronk vond ik dat op geen enkele manier spannend
dat jij daar meteen vanuit gaat maakt jou vreemd omdat jij alleen vanuit jezelf kunt denken
'als ik iets vind dan is het zo. Die ander heeft geen eigen emoties'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |