SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
zou je daar mee op willen houden? dan zijn er allemaal weer extra weesjes en ik zie mijn vriend al zo weinigquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik en de andere goden smijten altijd met schichten vanaf Olympus als we ons vervelen. Of we sturen een tornado richting een derdewereldland.
Hmm... Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:42 schreef rhubarbje het volgende: [..] ja ik kom oorspronkelijk uit het dorp hier naast blijft dan altijd 'mijn dorp' he
We moeten Hades ook tevreden houden. Anders krijg je weer dat gedoe met dat korfballen met planeten, zoals vorig jaar.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zou je daar mee op willen houden? dan zijn er allemaal weer extra weesjes en ik zie mijn vriend al zo weinig
Voor jou, natuurlijkquote:
sorry ik zeg niksquote:
hmm jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
We moeten Hades ook tevreden houden. Anders krijg je weer dat gedoe met dat korfballen met planeten, zoals vorig jaar.
twee keer een keer om je verontschuldigingen aan te biedenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm ja
altijd weer die hades he
je kunt hem serieus nergens mee naar toe nemen
dan neem je toch een appel of zo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:02 schreef Solique het volgende:
Je zou maar een uur al met een honger gevoel zitten en pas om 12:00uur gaan eten.
Mijn lichaam wacht maar
Om half 10 uur al 1 opgegeten, maar geen verschilquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan neem je toch een appel of zo?
vakantie bedoel je!quote:
quote:
Doe ik tegelijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:19 schreef JK1982 het volgende:
Tering, gaat weer hard hiero..
Moeten jullie niet werken ofzo?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:19 schreef JK1982 het volgende:
Tering, gaat weer hard hiero..
Moeten jullie niet werken ofzo?
Man, ik kijk effe niet en d'r is weer bijna een heel topic volgespamdquote:
Please enlighten me..quote:
Ik kan meerdere dingen tegelijk dus dan kan het snel gaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Man, ik kijk effe niet en d'r is weer bijna een heel topic volgespamd
Ik ben benieuwd hoe het vanmiddag op de weg is, is ga na het werk naar Zeeland toe. Zal wel lekker druk worden, als het van dat pokkeweer wordt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal wel een chaos worden als het los barst.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
nee ik deed even dramatischquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Please enlighten me..
Ben je ook aan het werk, of kun je soms niet werken door omstandigheden?
Laat jezelf dan ook niet zo makkelijk afleidenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:14 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ben weer eens afgeleid op het werk door 9gag...kutsiteveel te verslavend...
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Laat jezelf dan ook niet zo makkelijk afleiden
En dat zeg jij?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Laat jezelf dan ook niet zo makkelijk afleiden
Nou! Waarom zeg jij dat?quote:
Ik laat mijzelf niet afleidenquote:
Ja, snap ik ook nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:32 schreef MsMessy het volgende:
Ga werken jullie, dat ge-OH in de baas zijn tijd
Oh, was dat privé informatie. Sorryquote:
Zie de spoiler uit een vorige post.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:32 schreef MsMessy het volgende:
Ga werken jullie, dat ge-OH in de baas zijn tijd
Ja geile set-up maar dan nogquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Oh, was dat privé informatie. Sorry
[..]
Zie de spoiler uit een vorige post.
Ik weet serieus even niet waar je het over hebtquote:
Dan kan ik dus tegelijk Fok!ken en werkenquote:
Mooiquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet serieus even niet waar je het over hebt
Peachquote:
Solquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan kan ik dus tegelijk Fok!ken en werken
Sowieso is het rustig qua werkzaamheden vandaag.
Vanmiddag heb ik weer genoeg te doen.
[..]
Mooi
[..]
Peach
Ah, vandaar..quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik deed even dramatisch
heb geen baan meer eigenlijk
maar ik vind het ook niet heel erg hoor, ik ga gewoon extra studeren
Nou, smakelijk!quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, vandaar..
Wij hebben net Red Bull en het het eea te snaaien gehad van de baas, omdat er een grote klant heeft bijgetekend.. Staat een mandje met een stuk of 50 candybars naast me, en op de afdeling nog veel meer..
Red bull om extra hard door te kunnen werken?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, vandaar..
Wij hebben net Red Bull en het het eea te snaaien gehad van de baas, omdat er een grote klant heeft bijgetekend.. Staat een mandje met een stuk of 50 candybars naast me, en op de afdeling nog veel meer..
Zolang je werkzaamheden er niet onder lijden geen probleemquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:39 schreef MsMessy het volgende:
@Solique: En je werkgever vind dat allemaal ook nog goedDat wil ik ook
Ja, dat zei ik ook al: het is een hint, zo van: bereid je maar vast voor, het wordt druk!quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:43 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Red bull om extra hard door te kunnen werken?![]()
en geen eens taart wat is dat nou
Ja, zo'n werkgever wil ik voor mijn volgende baanquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Zolang je werkzaamheden er niet onder lijden geen probleem
Ja ik ook welquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:44 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja, zo'n werkgever wil ik voor mijn volgende baan
en mars repen ook zeker??quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al: het is een hint, zo van: bereid je maar vast voor, het wordt druk!
Ook genoeg dagen dat ik er de tijd niet voor krijg, vandaag weer eens rustig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:44 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja, zo'n werkgever wil ik voor mijn volgende baan
lekker gezondquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, vandaar..
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, vandaar..
Yep..quote:
Je hebt het ook niet makkelijk hè meid..quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik wil ook redbull!!!
Nou zeg, ik krijg nog geld van een bedrijf dus ik bellen
oh we bellen u terug
staat er nu net op mijn voicemail: ja het geld dat we nog van u krijgen kunt u volgens een betalingsregeling afbetalen als u dat niet in een keer kunt betalen
ik in paniek natuurlijk!! wtf ik moet geld betalen?
blijkt het een foutje
bedankt, ik zit hier tegen het plafond maar goed
mijn kwark met muesli....wat doe je!quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yep..
Alleen Snickers is lekkerder..
Waarom moet ik nu opeens aan een show van Hans Teeuwen denken..
Iets met een Mars en een spiegel
ja sorry hoor maar ik schrik gewoon danquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je hebt het ook niet makkelijk hè meid..
Geniet er vanquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:52 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben er vandoor! Fijne middag & avond nog mensen
komt goedquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:52 schreef automatic_ het volgende:
doeg!quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:52 schreef automatic_ het volgende:
Je weet welke scène ik bedoel?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
mijn kwark met muesli....wat doe je!
Ik begrijp het.. werk zelf op een incasso-afdelingquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorry hoor maar ik schrik gewoon dan
het is nogal wat anders he: een relatief (voor mij dan) groot bedrag ontvangen of terug moeten betalen
Zo had een van mijn collega's een tijd terug een prijsvraag bij een congres gewonnen. Kwamen ze even 20 kilo snoep afleveren...quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, vandaar..
uhuh en ik ben visueel ingesteld.. daarom zat de kwark ook tegen mijn scherm aan (en nee kwark is niet synoniem voor in deze context)quote:
Zijn jullie voorlopig even zoetof zoutquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo had een van mijn collega's een tijd terug een prijsvraag bij een congres gewonnen. Kwamen ze even 20 kilo snoep afleveren...
bij ons in de EK pool kun je 1 vrachtwagen vol houtsnippers winnenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo had een van mijn collega's een tijd terug een prijsvraag bij een congres gewonnen. Kwamen ze even 20 kilo snoep afleveren...
Geef mij me ontbijt terugquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
mijn kwark met muesli....wat doe je!
waarom?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
bij ons in de EK pool kun je 1 vrachtwagen vol houtsnippers winnen
Doeggquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:52 schreef automatic_ het volgende:
Stelen ze nou gewoon je ontbijt???quote:
ja dat is de grap die je niet snapt. ook een jaar lang toiletpapier enzo... maar er zitten ook leuke prijzen tussen zoals op maat matrassen en ipads enzo...het is een loting dus je hoeft niet eens te winnen om kans te maken op een van de prijzenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom?
wat moet je daar nou mee?
of is dat de grap die ik niet snap?
Ergens vind ik het wel raar hoor, zo'n zooi suikerzooi.. Het is ook niet dat iedereen er 1 krijgt ofzo, maar er zijn echt mandenvol neergezet. Candybars, snoep etc.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
uhuh en ik ben visueel ingesteld.. daarom zat de kwark ook tegen mijn scherm aan (en nee kwark is niet synoniem voor in deze context)
WTF?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
mijn ontbijt was satesaus met brood en een glas melk
werkt het best tegen een kater
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
Hoewel satésaus na bier toch wel één van mijn eerste levensbehoeftes is, hoef ik het toch echt niet 's ochtends op mijn brood hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja in dit geval magere biologische kwark 'rode vruchten' met special K rode vruchtenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Magere franse kwark van de appiebazenvoer
dat is wel heel lamequote:Op donderdag 21 juni 2012 11:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja dat is de grap die je niet snapt. ook een jaar lang toiletpapier enzo... maar er zitten ook leuke prijzen tussen zoals op maat matrassen en ipads enzo...het is een loting dus je hoeft niet eens te winnen om kans te maken op een van de prijzen
quote:
quote:
serieus! moet je maar eens proberenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hoewel satésaus na bier toch wel één van mijn eerste levensbehoeftes is, hoef ik het toch echt niet 's ochtends op mijn brood hoor.
Nu ff lekker broodjes met kaas wegwerken als lunch.
er zijn ook prijzen voor de beste voorspellers hoor. Maar de loterij zijn door leveranciers gesponsorde producten als soort van poedelprijzen. Er doen pakweg 3k mensen mee aan de poolquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is wel heel lame
dan heeft het toch niks meer te maken met een voetbalpoule? dan is het een loterij
jij met je Amerikaanse woordenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
tijd voor een fake-shake (melk met ranja die ik in de vriezer heb gedaan)
die vind ik niet zo lekker eigenlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou ja in dit geval magere biologische kwark 'rode vruchten' met special K rode vruchten
sorryquote:
quote:
Stiekemerdquote:
Nèh, dank je.. Ik geloof je op je woordquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
[..]
serieus! moet je maar eens proberen
ik voelde me meteen meer mens
maar goed het is al een paar uur geleden dus de effecten zijn wel voorbij helaas
quote:
echt he....quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Jammer dat auto er nog is, anders hadden we eens lekker kunnen roddelen...
Oftewel je bent gewoon aan het slackenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:12 schreef automatic_ het volgende:
Sorry mensen
Er kwam even iets tussen en nu heeft het geen nut meer om mijn studieboek te pakken
mietjequote:Op donderdag 21 juni 2012 12:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nèh, dank je.. Ik geloof je op je woord
[..]![]()
Ouwe lurkert
Nee niet voor herhaling vatbaar, volgende keer weer de gewonequote:Op donderdag 21 juni 2012 12:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
die vind ik niet zo lekker eigenlijkmaar mijn bak kwark is op
nee soggenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Oftewel je bent gewoon aan het slacken
quote:
Ik wordt hier te oud voor geloof ik.. Soggen, slacken..quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee soggen
als je het soggen noemt is het oke
hehe een metgezelquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Ik wordt hier te oud voor geloof ik.. Soggen, slacken..
hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Ik wordt hier te oud voor geloof ik.. Soggen, slacken..
Doe-eyesquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hehe een metgezel
JK vraagje weet jij wat Doe eyes en weepy betekent? gewoon even nieuwsgierig of ik niet de enige ben die het niet kende
Soggen == slacken alleen soggen is specifiek studie gerelateerdquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan?
slacken is het af laten weten zeg maar
soggen is studie ontwijkend gedraag maar een heel geaccepteerde term op fok om bijv een nieuwe sc op te zoekenen dan is het oke dat je niks meer uitvoert
Klopt, maar het is niet ok. Dus slackenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee soggen
als je het soggen noemt is het oke
ja maar slacken is negatief zo van 'foei!'quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Soggen == slacken alleen soggen is specifiek studie gerelateerd
zeg! straks ga ik me ook nog schuldig voelen en wat doen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:18 schreef Solique het volgende:
Ik ben lunchen![]()
[..]
Klopt, maar het is niet ok. Dus slacken
Nope, never heard of..quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hehe een metgezel
JK vraagje weet jij wat Doe eyes en weepy betekent? gewoon even nieuwsgierig of ik niet de enige ben die het niet kende
29quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan?
slacken is het af laten weten zeg maar
soggen is studie ontwijkend gedraag maar een heel geaccepteerde term op fok om bijv een nieuwe sc op te zoekenen dan is het oke dat je niks meer uitvoert
dus jij zegt dat soggen de sociaal geaccepteerde variant is van slackenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg! straks ga ik me ook nog schuldig voelen en wat doen!
en dat willen jullie niet want dan ga ik weg
aaah dat is niet oud!!!quote:
oke, er zijn dus 2 schapen op aarde die dat niet wetenquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dus jij zegt dat soggen de sociaal geaccepteerde variant is van slacken
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik zo'n teringhekel heb aan tuinieren. Dat gesocialize van al die tandeloze gepensioneerden uit de buurt.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik zo'n teringhekel heb aan tuinieren. Dat gesocialize van al die tandeloze gepensioneerden uit de buurt.
leg een slippery slide (die ken je wel toch NaRRaToR?quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
hmm nice! veel plezierquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:27 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ga er vandoor mensenheb een meeting tot laat en daarna lekker uit eten
Tuinieren is leuk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
En dan van die domme opmerkingen. ''Zo, jij hebt mooi werk.'' of ''Goed bezig jij.''
Je zou die schoffel achterin zo'n huig duwen.
nee...quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
leg een slippery slide (die ken je wel toch NaRRaToR?) op de stoep!
dat is een hindernis die ze gegarandeerd niet kunnen nemen!
doe maar, is ook beter voor de verzorgingsstaatquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
En dan van die domme opmerkingen. ''Zo, jij hebt mooi werk.'' of ''Goed bezig jij.''
Je zou die schoffel achterin zo'n huig duwen.
quote:
Asfalteren is nog leuker.quote:
waarom doe je het danquote:
Zonde man, jij hebt best een leuke tuinquote:
Omdat ik geen asfalteerbedrijf bezit.quote:
ik hoop dat mijn lief zo wakker word anders moet ik zelf lunch fixenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:35 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, broodjes zitten er in, nu nog ff lekker wat Griekse Yoghurt, niet voor betaald, want dat is al via de EU geregeld.
good pointquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat ik geen asfalteerbedrijf bezit.
Da's het voordeel van een auto hè, daar kan je mee rijden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, heb vandaag alweer gesport. Zometeen in de auto richting Arnhem rijden.
Zorgen dat je iets van een kettinkje draagt en tijdens het onweer gehurkt met je hoofd tussen je knieën schuilen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu we het er toch over hebben. Hoe laat wordt dat onweer eigenlijk verwacht? Ik wil vanmiddag nog even terug de tuin in en om nu heen en weer te springen tussen de schichten zie ik ook niet zitten.
quote:Geachte mevrouw, heer <naam>,
U bent al enige tijd klant van Eneco. En dat waarderen wij. Wij nodigen u daarom uit voor Dagje Vooruit 2012 in Diergaarde Blijdorp. Een gezellig dagje uit, waarbij u tussen de dieren ook alles over duurzame energie van dichtbij kunt ervaren.
U bent van harte welkom voor een dierentuinbezoek op één van de volgende data: 26, 27 juli of 1, 2 of 3 augustus 2012. Voor u is Blijdorp extra lang geopend van 15.00 - 22.00 uur.
Blijdorp en Eneco werken al jaren samen aan duurzame energie oplossingen, zoals zonnepanelen die de pinguïns verkoelen. Tussen de dieren ziet u speciale Eneco-punten. Daar kunt u zien en ervaren wat er tegenwoordig met duurzame energie kan. Hartstikke leuk voor iedereen!
Reserveer vóór 26-06-2012 uw gratis kaarten (max. 4 per klant) op eneco.nl/dagjevooruit. Er is een beperkt aantal plaatsen, OP = OP.
Uw persoonlijke toegangscode is: <code>
Graag tot ziens in Blijdorp!
quote:Geachte mevrouw/heer <naam>,
Wat leuk dat u meegaat met Dagje Vooruit in Diergaarde Blijdorp! We verwachten u op 03-08-2012 met 4 personen.
Op de dag zelf heeft u een toegangsbewijs nodig. Deze kunt u hier downloaden. Dit kunt u doen tot uiterlijk 1 dag voor uw bezoek. Wij vragen u dit ticket uit te printen en te laten zien bij de toegang van Diergaarde Blijdorp. U krijgt één ticket. Dit ticket geldt voor alle personen die u heeft aangemeld (max. 4 personen).
Dat kettinkje smelt vast in mijn huid he, bij elektrocutie? Geef het maar toe.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zorgen dat je iets van een kettinkje draagt en tijdens het onweer gehurkt met je hoofd tussen je knieën schuilen.
The Green Mile, ik heb de film gezien. Erg mooi!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat kettinkje smelt vast in mijn huid he, bij elektrocutie? Geef het maar toe.
*las The Green Mile*
Een van de weinige King-verfilmingen die beter is dan de roman (of in dit geval feuilletonreeks). Indeed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
The Green Mile, ik heb de film gezien. Erg mooi!
En deze eneco-klant weet van niksquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Nu nog 3 mensen zien te vinden.
Nou, dat kettinkje zorgt ervoor dat bij blikseminslag de stroom langs je huid wordt geleid, en niet door je lichaam, beter een paar brandwonden dan helemaal niet meer leven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat kettinkje smelt vast in mijn huid he, bij elektrocutie? Geef het maar toe.
*las The Green Mile*
Leuke actie..quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Nu nog 3 mensen zien te vinden.
Is dat zo? Als ik de tuin maar helemaal niet inga tijdens bliksem doet dat wonderen voor mijn levensverwachting vermoed ik.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, dat kettinkje zorgt ervoor dat bij blikseminslag de stroom langs je huid wordt geleid, en niet door je lichaam, beter een paar brandwonden dan helemaal niet meer leven.
Als we meer toegangskaarten kunnen regelen zouden we zelfs een meet kunnen organiseren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En deze eneco-klant weet van niks
Ja, keer gezien bij I should't be alive, je krijgt dan ook brandwonden in de vorm van Lichtenberg patronen, is weer eens wat anders dan een tribal tatoeatie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is dat zo? Als ik de tuin maar helemaal niet inga tijdens bliksem doet dat wonderen voor mijn levensverwachting vermoed ik.
Ik dacht altijd dat je dan van reuze handige telepathische vermogens voorzien werd. Maar dit is ook leuk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, keer gezien bij I should't be alive, je krijgt dan ook brandwonden in de vorm van Lichtenberg patronen, is weer eens wat anders dan een tribal tatoeatie.
[ afbeelding ]
* JK1982 zit helaas niet bij Eneco, maar bij Nuon..quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als we meer toegangskaarten kunnen regelen zouden we zelfs een meet kunnen organiseren.
Dat ziet er gaaf uit!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, keer gezien bij I should't be alive, je krijgt dan ook brandwonden in de vorm van Lichtenberg patronen, is weer eens wat anders dan een tribal tatoeatie.
[ afbeelding ]
Nou, wanneer het zenuwstelsel wordt geraakt kan dat eerder leiden tot dingen als zwaar geheugenverlies, apathie en karakterverandering. Daarom kan de bliksem gewoon beter via de huid gaan, dan heb je alleen brandwonden, door het lichaam zullen, afhankelijk van het pad, diverse interne organen beschadigd raken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je dan van reuze handige telepathische vermogens voorzien werd. Maar dit is ook leuk.
Dat was ook mijn ideequote:Op donderdag 21 juni 2012 12:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als we meer toegangskaarten kunnen regelen zouden we zelfs een meet kunnen organiseren.
Mij maak je ook veel blijer met een bezoekje aan de dierentuin dan aan welk pretpark dan ook.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ben altijd wel in voor dierentuinen
Damn straightquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
mij ook denk ik
hoewel de efteling is cool want jeugdsentiment
De Efteling buiten beschouwing gelaten kan ik me hier wel in vinden. Vind dieren ook veel leuker om te bekijken. Burgers Zoo, Dolfinarium, Blijdorp, Beekse Bergen... allemaal top!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mij maak je ook veel blijer met een bezoekje aan de dierentuin dan aan welk pretpark dan ook.
mijn lief ook, maar die heeft ook geen zielquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik heb een hekel aan pretparken. Ik wordt er altijd sjachereinig.
Ik wist niet dat ik een relatie met jou hadquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn lief ook, maar die heeft ook geen ziel
alles waar een normaal mens vrolijk van word word hij juist kei zuur van
Vind dieren over het algemeen ook interessanter. Ben nog nooit in Artis geweest bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik heb een hekel aan pretparken. Ik wordt er altijd sjachereinig.
Ik ben er afgelopen maand 4 dagen geweestquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:34 schreef Kper_Norci het volgende:
Disney vind ik helemaal verschrikkelijk, stervensduur, zo blij allemaal, nee, niks voor mij.
Te Amerikaans.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
1x geweest, nee... niet mijn ding. Net iets te perfect.
pfff dat zou je wel weten hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik een relatie met jou had
artis is leeeeeukquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vind dieren over het algemeen ook interessanter. Ben nog nooit in Artis geweest bijvoorbeeld
Fucking awesome in welk opzicht? Uiterlijk, karakter?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pfff dat zou je wel weten hoor
ik ben fucking awesome
ik hou daar wel vanquote:
Alles!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Fucking awesome in welk opzicht? Uiterlijk, karakter?
De films vond ik vroeger wel leuk en ik heb wat bladmuziek voor op de harp. Hét nummer van Beauty and the Beast, zo gaaf om te spelenquote:
Ik vind geitjes altijd zo schattigquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
artis is leeeeeuk
daar hebben ze ook een kinderboerderij met mini koeien
erg cute
ik wil ook een geitjequote:Op donderdag 21 juni 2012 13:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vind geitjes altijd zo schattig
Nou, da's best jammer dan.quote:
Alpaca, fucking rlxd, ik zie er soms een paar staan vlakbij de shop waar ik altijd mijn groente ga halen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wil ook een geitje
en een varkentje, schaap en alpaca
en iemand die er voor gaat zorgen
Ik heb niks aan aanbod gekregen...En ik weet btw ook niet of ik dan wel vrij kan krijgen van werkquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Dus douche-eendje (en alle andere Eneco-klanten), regel jij ook even 4 kaartjes voor vrijdag 3 augustus?
In Amersfoort hebben ze een boerderij met Vlaamse Reuzen. Ik was er niet weg te slaanquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vind geitjes altijd zo schattig
doen alsof je het erg vindquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:51 schreef henrivo het volgende:
Mevrouw PraatVeel is weer aant bellen hoor
Ik heb daar gewerkt hequote:Op donderdag 21 juni 2012 13:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In Amersfoort hebben ze een boerderij met Vlaamse Reuzen. Ik was er niet weg te slaan
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:51 schreef henrivo het volgende:
En het is Mevr. Praatziekquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:51 schreef henrivo het volgende:
Had ik eerder moeten weten, dan had je vast wel zo'n lieve lomperd voor me kunnen regelenquote:
Die kan ik nu ook wel voor je regelen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Had ik eerder moeten weten, dan had je vast wel zo'n lieve lomperd voor me kunnen regelen
Wat heb je in de aanbiedingquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die kan ik nu ook wel voor je regelen.
zijn jullie verliefd of zo?quote:
waarom zou je dan 4 uur met iemand bellenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:07 schreef henrivo het volgende:
[..]
[..]
In dat geval: Nee MsMessy en ik zijn niet verliefd hoor
WTFquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm, circa 57 konijnen waaronder ook 2 vlaamse reuzen
Ogod gaan we dat weer krijgenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zou je dan 4 uur met iemand bellen
of krijg je een telefonische cursus brood bakken?
neheej want ik ben nieuw!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:14 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ogod gaan we dat weer krijgenJullie weten dat er een MrMessy is, toch?
Ben jij MrMessy?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:14 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ogod gaan we dat weer krijgenJullie weten dat er een MrMessy is, toch?
Kleine update is soms best handigquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
En dat gezanik van ''je loopt achter''...Ja, want ik lees geen 348 pagina's per dag terug. De meeste mensen niet kan ik me zo indenken.
Haha , normaal ben ik dat altijd die zulke dingen roepquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neheej want ik ben nieuw!
maar goed, sinds wanneer zeggen dat soort dingen iets?
verder echt niet lullig bedoeld of zo, maar zelfs met mijn beste vriendinnen vind ik het na een minuut of 40 wel genoeg
El_Thijs begint...quote:
Weet niet waaroverquote:
Dat weet ik al.quote:
Ik post ook pas weer 1 dag actief meequote:Op donderdag 21 juni 2012 14:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
En dat gezanik van ''je loopt achter''...Ja, want ik lees geen 348 pagina's per dag terug. De meeste mensen niet kan ik me zo indenken. En niet iedereen heeft de godganse dag de tijd om te SC'en.
Outstanding. Maar je ontwijkt mijn vraag.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:21 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik post ook pas weer 1 dag actief mee
Ik denk op dezelfde manier als jij?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar hoezo ben jij related aan 'r?
Nee. Maar je weet dat ze druk aan het bellen is. Ben je een collega van haar?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:23 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik denk op dezelfde manier als jij?
nee hij probeert haar te bellenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee. Maar je weet dat ze druk aan het bellen is. Ben je een collega van haar?
Ik zou na tien minuten al chagrijnig worden. Maar ik ben ook niet zo'n beller.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hij probeert haar te bellen
ik ben nieuw, dus ik snap er de ballen van maar ik heb uit 1+1 opgemaakt dat hij haar gister ook al 4 uur gebeld hebt
(serieus wat kan er in de afgelopen 12 uur gebeurd zijn wat nog niet besproken is)
ik hou het meestal serieus goed vol maar ik geloof niet dat ik ooit 4 uur gehaald hebquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zou a tien minuten al chagrijnig worden. Maar ik ben ook niet zo'n beller.
In dat datingsite topic zat één of andere mongool een keer vol trots te verkondigen dat hij 12 uur achtereen had gebeld met iemand.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hou het meestal serieus goed vol maar ik geloof niet dat ik ooit 4 uur gehaald heb
zelfs vroeger niet toen ik een 16 jarig rhutje was en samen met mijn vriendinnen tv keek via de telefoon
Wat leuk!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
www.knaagdierencentrum.nl Kijk maar
Moet ook wel want ik kom daar vrijwel ieder weekendquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat leuk!
Snel even verder kijken maar de eerste indruk is al goed
laat me raden: toen ze uiteindelijk wel echt afspraken bleek dat ze allebei compleet niet in staat waren tot sociaal contact en was het meteen voorbij?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In dat datingsite topic zat één of andere mongool een keer vol trots te verkondigen dat hij 12 uur achtereen had gebeld met iemand.
Go figure. Dat er twéé van zulke mensen zijn!
maar dan nog!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:29 schreef MsMessy het volgende:
Ik praat echt heel erg makkelijk met bepaalde personen
Haha, maar er zitten wel lieverdjes tussen hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet ook wel want ik kom daar vrijwel ieder weekend
Volgens mij hebben ze elkaar nooit in het echt gezien als ik me niet vergis. Waarschijnlijk maar goed ook. Je moet er niet aan denken wat er gaat gebeuren als ze zich voortplanten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laat me raden: toen ze uiteindelijk wel echt afspraken bleek dat ze allebei compleet niet in staat waren tot sociaal contact en was het meteen voorbij?
12 uur? Die tijd kan ie veel beter bestedenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laat me raden: toen ze uiteindelijk wel echt afspraken bleek dat ze allebei compleet niet in staat waren tot sociaal contact en was het meteen voorbij?
MsMessy! Wat is jouw relatie met henrivo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:29 schreef MsMessy het volgende:
Ik praat echt heel erg makkelijk met bepaalde personen
whahahaquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze elkaar nooit in het echt gezien als ik me niet vergis. Waarschijnlijk maar goed ook. Je moet er niet aan denken wat er gaat gebeuren als ze zich voortplanten.
Zijn dr bij de Story geen vacatures voor jequote:Op donderdag 21 juni 2012 14:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
MsMessy! Wat is jouw relatie met henrivo?
12 uur is meer dan een f*ing werkdag!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
12 uur? Die tijd kan ie veel beter besteden
Zal wel 11 uur telefoonseks zijn geweest.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
12 uur is meer dan een f*ing werkdag!
ja kom op zegquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:34 schreef henrivo het volgende:
[..]
Zijn dr bij de Story geen vacatures voor je
Nee, je bent niet de enige. We hebben ons allemaal een liesbreuk gelachen daar om zijn capriolen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whahaha
maar dan al helemaal!!! waarom zou je 12 uur bellen met iemand die je niet echt kent en ook niet gaat ontmoeten?
maar goed, ik zal wel de rare persoon zijn
het is dan ook al even gelden dat ik gedate heb, dus misschien is het allemaal anders voortaan
Voor mij al meer dan 4 jaar, dus ik hoop dat ik het niet verleerd benquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whahaha
maar dan al helemaal!!! waarom zou je 12 uur bellen met iemand die je niet echt kent en ook niet gaat ontmoeten?
maar goed, ik zal wel de rare persoon zijn
het is dan ook al even gelden dat ik gedate heb, dus misschien is het allemaal anders voortaan
zo saai, stap dan in de trein... waar in nederland ze ook woont (laten we uit gaan van de max en een reistijd van een uur of 3 nemen) dan kun je nog 6 uur echt neukenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal wel 11 uur telefoonseks zijn geweest.
Dit ja. Dan had je je mond moeten houden, henrivo. Nu niet piepen als mensen vragen gaan stellen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja kom op zegzeg dan hier ook gewoon niks
het ligt er nogal dik boven op verder
dan kun je ook vragen verwachten
want naast het feit dat jullie het zelf moeten weten is 4 uur niet echt 'normaal'
Mjah, maar dat is dan net weer te spannend etc etc...quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo saai, stap dan in de trein... waar in nederland ze ook woont (laten we uit gaan van de max en een reistijd van een uur of 3 nemen) dan kun je nog 6 uur echt neuken
ja kom op zeg... dan komt het er gewoon nooit vanquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mjah, maar dat is dan net weer te spannend etc etc...
whahaha briljante termquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Henrivo doet me aan een vague-booker denken. Je weet wel, iemand die post op fb dat hij het niet meer ziet zitten, en als mensen dan vragen stellen gaan lopen antwoorden dat hij dat liever niet op fb bespreekt.
Zeg dan niks denk ik dan altijd.
Ja, ik editte dat omdat ik daar de vaguebookers mee bedoelde en jou (nog) niet.quote:
Dat was echt héél grappigquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In dat datingsite topic zat één of andere mongool een keer vol trots te verkondigen dat hij 12 uur achtereen had gebeld met iemand.
Go figure. Dat er twéé van zulke mensen zijn!
Dus jullie zijn bevriend. Nou, prima toch? Was dat nu zo moeilijk om toe te geven?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:41 schreef henrivo het volgende:
Er IS niks tussen msmessy en mij? We kunnen gewoon erg goed met elkaar opschieten.
Spijkers en koppen slaan, anders gaat je maagdelijkheid er nooit aanquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja kom op zeg... dan komt het er gewoon nooit van
maar goed, zoals hungry Joe al zei, in het geval van sommige mensen is dat ook maar beter geloof ik
Ben jij mijn vrouwelijke counterpart?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whahaha briljante term
die kende ik nog niet
ik kan daar ook niet zo goed tegen maar goed ik ben dan ook gewoon niet zo aardigbeetje een cynische trut geloof ik
Nou volgens mij heb ik nooit iets anders beweerd hoor?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dus jullie zijn bevriend. Nou, prima toch? Was dat nu zo moeilijk om toe te geven?
laten we hopen van niet want 2 van mij is ook niet zo goed voor de wereld vrees ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ben jij mijn vrouwelijke counterpart?
Ja, maar lieve jongen. Dat weet ik toch niet? Daarom vraag ik het.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:44 schreef henrivo het volgende:
[..]
Nou volgens mij heb ik nooit iets anders beweerd hoor?
Er is zoveel niet goed voor de wereldquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laten we hopen van niet want 2 van mij is ook niet zo goed voor de wereld vrees ik
We got it clear nowquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, maar lieve jongen. Dat weet ik toch niet? Daarom vraag ik het.
Een cynicus is iemand die - als hij bloemen ruikt - zich omdraait om te zien waar de kist staat.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laten we hopen van niet want 2 van mij is ook niet zo goed voor de wereld vrees ik
het oude singles was ook leuk maar ook voor jou tijdquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:45 schreef ArTiC het volgende:
Dit doet me al een beetje denken aan het oude Singles
Volgens mij ook nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:44 schreef henrivo het volgende:
[..]
Nou volgens mij heb ik nooit iets anders beweerd hoor?
jouwquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het oude singles was ook leuk maar ook voor jou tijd![]()
ja maar ik heb het er gister nog over gehad met een vriendinnetjequote:Op donderdag 21 juni 2012 14:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een cynicus is iemand die - als hij bloemen ruikt - zich omdraait om te zien waar de kist staat.
Blij toe. Kan ik zo eens wat gaan doen hier zónder dat die vraag mij blijft tergen.quote:
Ik lees niet (meer) terug. Daarvoor gaat het mij te hard.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet![]()
Maar ik spreek Henry al een tijd in PM en om niet compleet ten onder te gaan aan RSI is bellen gewoon makkelijker.
Juist niet! De wereld zit al vol grauwe muizen, waarom concessies doen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar ik heb het er gister nog over gehad met een vriendinnetje
zij is precies het tegenovergestelde als ik en we kwamen (uiteraard) tot de conclusie dat een gulden middenweg voor iedereen beter was
maar goed, nog zoiets waar ik niet zo goed in bende middenweg bewandelen
omdat het soms fijner is voor de ander en zeker voor jezelf als je niet alles wantrouwtquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Juist niet! De wereld zit al vol grauwe muizen, waarom concessies doen?
goed idee, ik ga eens een dutje doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Blij toe. Kan ik zo eens wat gaan doen hier zónder dat die vraag mij blijft tergen.
Ik dacht even een verwante geest te bespeuren, maar je werkt aan jezelf.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat het soms fijner is voor de ander en zeker voor jezelf als je niet alles wantrouwt
nee hoor ik constateer dat ik dat zou moeten doen en dan denk ik fuck it de mensheid verdient mijn cynisme ook gewoonquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik dacht even een verwante geest te bespeuren, maar je werkt aan jezelf.
Kop op, zo voorbij met je gezellige Fok!-buddiesquote:
Oh, ja, dat wel hoor. En hier komt ineens ook een "gezellige" accountmanager langs.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kop op, zo voorbij met je gezellige Fok!-buddies
Geef hem een "vriendschappelijk" klopje op de schouder.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh, ja, dat wel hoor. En hier komt ineens ook een "gezellige" accountmanager langs.
"Vriendschappelijk" mes in zijn rug is beter. Eersteklas pisvlek dat het me d'r is. Normaal gesproken is het gebruikelijk dat wanneer je ergens gaat werken je je netjes voorstelt enzo. Gast is hier een jaar geleden komen werken, ik heb 1 keer via mail contact met hem gehad, waarbij hij ook nog eens eventjes flink over de zeik durfde te gaan tegen mij, terwijl ik totaal niks met het akkefietje toen te maken had. Dus ja, dat schept al een "band" natuurlijk... Komt ie hier net binnen, goh hier ben ik nog nooit geweest, jou heb ik nog nooit gezien en ik werk hier toch al een jaar, dat soort dingen. Hoe lang werk jij hier al? Ik zeg nou, toen ik me 7 jaar geleden netjes voorstelde toen ik hier kwam werken toen was jij er nog niet idd. Gelukkig was ie weer snel weg. Haat het om met zulke mensen te moeten communiceren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geef hem een "vriendschappelijk" klopje op de schouder.
Dat noemen ze wandelende stronthopen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
"Vriendschappelijk" mes in zijn rug is beter. Eersteklas pisvlek dat het me d'r is. Normaal gesproken is het gebruikelijk dat wanneer je ergens gaat werken je je netjes voorstelt enzo. Gast is hier een jaar geleden komen werken, ik heb 1 keer via mail contact met hem gehad, waarbij hij ook nog eens eventjes flink over de zeik durfde te gaan tegen mij, terwijl ik totaal niks met het akkefietje toen te maken had. Dus ja, dat schept al een "band" natuurlijk... Komt ie hier net binnen, goh hier ben ik nog nooit geweest, jou heb ik nog nooit gezien en ik werk hier toch al een jaar, dat soort dingen. Hoe lang werk jij hier al? Ik zeg nou, toen ik me 7 jaar geleden netjes voorstelde toen ik hier kwam werken toen was jij er nog niet idd. Gelukkig was ie weer snel weg. Haat het om met zulke mensen te moeten communiceren.
Ik dacht dat pis vloeibaar was, maar sommige mensen...
Brotip 1: plaats geen foto's van katten of andere knuffelige beestjes, anders krijg je alleen daar reacties over, en ja, ik kan het wetenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat noemen ze wandelende stronthopen.
Maar zulke figuren heb je er altijd bij en je doet er niks aan. En dan vooral doen alsof je neus bloedt is wel erg lomp en arrogant. Niks van aantrekken enzo
Heb toch even aangezet dat mensen kunnen reageren op mijn fobo
Je zal op mijn profiel niets van dat alles aantreffenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Brotip 1: plaats geen foto's van katten of andere knuffelige beestjes, anders krijg je alleen daar reacties over, en ja, ik kan het weten
Ja, wrijf het er maar even lekker inquote:
Kutwijf idd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar even lekker in
Sorryquote:
Batman komt meestal ergens anders voor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben al thuis. Moest sowieso wachten op CV-ketelman.
Ik dacht dat dat van die stoere capedragende types waren in plaats van een magere slungel met rood peentjeshaar.
Ja. In de maillot van Robin.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Batman komt meestal ergens anders voor.
Tsk tskquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
Oke ik ben echt een zeikerd (goed begin in een nieuw topic) en ik mag eigelijk niks zeggen want ik heb mezelf dit aan gedaan maar god wat voel ik mij ellendig ;')
dutje hielp niks!
vandaag al 2 afspraken af gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |