SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
zou je daar mee op willen houden? dan zijn er allemaal weer extra weesjes en ik zie mijn vriend al zo weinigquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik en de andere goden smijten altijd met schichten vanaf Olympus als we ons vervelen. Of we sturen een tornado richting een derdewereldland.
Hmm... Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:42 schreef rhubarbje het volgende: [..] ja ik kom oorspronkelijk uit het dorp hier naast blijft dan altijd 'mijn dorp' he
We moeten Hades ook tevreden houden. Anders krijg je weer dat gedoe met dat korfballen met planeten, zoals vorig jaar.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zou je daar mee op willen houden? dan zijn er allemaal weer extra weesjes en ik zie mijn vriend al zo weinig
Voor jou, natuurlijkquote:
sorry ik zeg niksquote:
hmm jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
We moeten Hades ook tevreden houden. Anders krijg je weer dat gedoe met dat korfballen met planeten, zoals vorig jaar.
twee keer een keer om je verontschuldigingen aan te biedenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm ja
altijd weer die hades he
je kunt hem serieus nergens mee naar toe nemen
dan neem je toch een appel of zo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:02 schreef Solique het volgende:
Je zou maar een uur al met een honger gevoel zitten en pas om 12:00uur gaan eten.
Mijn lichaam wacht maar
Om half 10 uur al 1 opgegeten, maar geen verschilquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan neem je toch een appel of zo?
vakantie bedoel je!quote:
quote:
Doe ik tegelijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:19 schreef JK1982 het volgende:
Tering, gaat weer hard hiero..
Moeten jullie niet werken ofzo?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:19 schreef JK1982 het volgende:
Tering, gaat weer hard hiero..
Moeten jullie niet werken ofzo?
Man, ik kijk effe niet en d'r is weer bijna een heel topic volgespamdquote:
Please enlighten me..quote:
Ik kan meerdere dingen tegelijk dus dan kan het snel gaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Man, ik kijk effe niet en d'r is weer bijna een heel topic volgespamd
Ik ben benieuwd hoe het vanmiddag op de weg is, is ga na het werk naar Zeeland toe. Zal wel lekker druk worden, als het van dat pokkeweer wordt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal wel een chaos worden als het los barst.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
nee ik deed even dramatischquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Please enlighten me..
Ben je ook aan het werk, of kun je soms niet werken door omstandigheden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |