SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Ben je weer aan't stampen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:32 schreef MsMessy het volgende:
Maar goed, mijn record van de laatste tijd aan uren praten was niet met Henry
I'll see you at the meetquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Keihard en spring nog een keer extra ook
Is dat een BAM van; ik ben er vandoor?quote:
Is dat een hint?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat een BAM van; ik ben er vandoor?
na 4 uur lullen zou je denken dat tie wel uitgeluld isquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat een BAM van; ik ben er vandoor?
Nee! Maar ik snapte de bam even niet hahaquote:
Je kent me echt nog niet he?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:41 schreef LaPeach het volgende:
[..]
na 4 uur lullen zou je denken dat tie wel uitgeluld is
Oh ja was eigenlijk meer soort van hersenscheet die er uit floeptequote:Op donderdag 21 juni 2012 00:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee! Maar ik snapte de bam even niet haha
Kijk, dat snap ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:42 schreef henrivo het volgende:
[..]
Oh ja was eigenlijk meer soort van hersenscheet die er uit floepte
nee dat klopt, maar dat gaat wel goed komen denk ik?quote:
Gewoon even bellenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]
nee dat klopt, maar dat gaat wel goed komen denk ik?
ik denk dat ik in slaap val dan, want ik praat niet zoveelquote:
Oh echt., haha niet bellen danquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:47 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ik denk dat ik in slaap val dan, want ik praat niet zoveel
Wou t wereldrecord whatsappen met je verbreken, maar je werkt niet meequote:Op donderdag 21 juni 2012 00:47 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ik denk dat ik in slaap val dan, want ik praat niet zoveel
Eh? Que?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Teveel naar EggsTC geluisterd op radio49?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:49 schreef henrivo het volgende:
[..]
Wou t wereldrecord whatsappen met je verbreken, maar je werkt niet mee
Lui ding!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:50 schreef LaPeach het volgende:
[..]telefoon lag aan de andere kant van het bed sorry
Oh echt? Moet heel eerlijk bekennen dat ik nog nooit radio 49 geluisterd hebquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die schreeuwt in zijn radioshow regelmatig BAM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |