ik was vandaag naar de v&d om kleertjes te kopen want je moet er goed uitzien jatog en bij v&d hebben ze gewoon dikke merken voor een boy als mij, gewoon jack&jones enz weetjewel perfect voor een baas als mij
maar nu was daar dus een neger, ja niet racistisch hoor maar die gast zei ineens tegen mij '' KAN IK U HELPEN???'' op een verwijfde manier
nou ik zei nee en toen ging hij verder praten als een wijf dat hij mij wilde helpen terwijl ik al nee zei ?
als je nee zegt dan moeten ze toch ophouden? maarja dat deed hij dus niet
op een gegeven moment was hij bezig over een vriend en dat hij die een zocht enzo en ik zei ja sorry ik heb hier geen interesse en en toen liep ik snel naar de roltrap om naar boven te gaan want ik wilde wat gaan eten bij de la place, daar hebben ze goed eten en ik heb daar een broodje kaas op met chocomel maar dat doet er niet toe dus
maar goed ik had dat dus gegeten en toen ging ik weer naar beneden en toen stond die homo der weer dus ik snel weer naar beneden met de roltrap en snel de v&d uitgevlucht nou zeg ik kom nooit bij de v&d nu ze hebben het verpest voor mij
gr