Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Hoeveel is een silver squad fitness ongeveer waard?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een silver squad fitness in een bronze pack is ook niet bijzonder genoeg voor mij om te posten. Als ik een IF krijg post ik die natuurlijk wel
Nu nog maar 1.6k (goedkoopste BIN) maar als je geduld hebt kan je ze voor meer verkopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:27 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoeveel is een silver squad fitness ongeveer waard?
Brons dondert ook in elkaar. Week wachten minimaalquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu nog maar 1.6k (goedkoopste BIN) maar als je geduld hebt kan je ze voor meer verkopen
Ik zet ze zo voor het slapen gaan wel voor 1600c erop.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu nog maar 1.6k (goedkoopste BIN) maar als je geduld hebt kan je ze voor meer verkopen
Twitter erover. Weer eens iets origineels in mijn timeline. Oh wacht.quote:
Ja kloptquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Roemer pakt het shirt van Vlaar, hij is Feyenoorder!
Nee niemand?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done, en nu?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Twitter erover. Weer eens iets origineels in mijn timeline. Oh wacht.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
4-1-2-1-2 Zaha in een pack, dat is zo'n 5 a 6k dus dat is best goed.
Wat is RB Salzburg home kit waardquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
4-1-2-1-2 Zaha in een pack, dat is zo'n 5 a 6k dus dat is best goed.
Allemaal inhoudsloze spraakwatervallen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja kloptsowieso de hele politiek zowat voor Feyenoord
Jersey Shore Shark Attackquote:
There's something about Mary. Humoromtelachen.quote:
Nee, die vond ik echt zwaar kut.quote:
Ik vind het wel humor, Mclovin enzoquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, die vond ik echt zwaar kut.Slechtste film die ik ooit gezien heb..
Kan sowieso die kutkop Michael Cera niet uitstaan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, die vond ik echt zwaar kut.Slechtste film die ik ooit gezien heb..
Role models. geniaalquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:57 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor, Mclovin enzo
hahah die was inderdaad weer geniaal jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:57 schreef pascal08 het volgende:
Johnny English Reborn.
Ik heb echt schandalig hard gelachen in de bioscoop om die film. Vooral dat stukje dat die hendel van die stoel afbreekt.
Die mensen vind ik vaak irritant, die om alles lachenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:57 schreef pascal08 het volgende:
Johnny English Reborn.
Ik heb echt schandalig hard gelachen in de bioscoop om die film. Vooral dat stukje dat die hendel van die stoel afbreekt.
In de bios zijn de films altijd grappiger. Ik ging ook helemaal stuk bij New Kids.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:57 schreef pascal08 het volgende:
Johnny English Reborn.
Die mensen vind ik ook irritant, maar ik had toen echt kramp in m'n buikspieren van het lachen. Ik kon gewoon niet stoppen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die mensen vind ik vaak irritant, die om alles lachen
Deze nog niet gezien want kijk niet zo vaak films
Liep het er allemaal uit van onderquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die mensen vind ik ook irritant, maar ik had toen echt kramp in m'n buikspieren van het lachen. Ik kon gewoon niet stoppen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Liep het er allemaal uit van onder
Nou doei kinders tot morgen geen ruzie maken kus kus
Mooi. Dan kan ik me revancheren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil eind van deze week tegen iedereen. Als mijn team af is.
Rijst wij potje?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:07 schreef Rijst het volgende:
Nog 18 packs over. Kijken of ik ze kan openen binnen 2 uur,.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:09 schreef Tim86 het volgende:
Van de server gekicked bij 4-1 voor..kan er nu ook niet meer op komen..
Er ging 1 voor 41k op de Xbox. Die Koreaanse CB zag ik voor 35k gaan maar hij wordt nu gepricefixed volgens mij.quote:
Een Koreaanse CB pricefixen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er ging 1 voor 41k op de Xbox. Die Koreaanse CB zag ik voor 35k gaan maar hij wordt nu gepricefixed volgens mij.
webapp doet het ook niet meer hier.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:09 schreef Tim86 het volgende:
Van de server gekicked bij 4-1 voor..kan er nu ook niet meer op komen..
Er zijn anders genoeg mensen die hem willen. Ik bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een Koreaanse CB pricefixen........... succes...
Er staat nu alweer 1 voor 35k BIN die niet wordt verkocht. Ik wacht gewoon tot het eind van de week, en dat doe ik ook bij die MLS GKquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een Koreaanse CB pricefixen........... succes...
ps3 ook. Lees ik op EA forumquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
webapp doet het ook niet meer hier.
hier ook nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
webapp doet het ook niet meer hier.
Komt doordat je zelf een Koreaan bent.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg mensen die hem willen. Ik bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
of omdat ik 10 accounts heb gemaakt ;dquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:17 schreef pascal08 het volgende:
De webapp is down, omdat ik in 2 browser tegelijk pakjes aan het openen ben.
Pijnlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:20 schreef Doublepain het volgende:
Mijn duurste speler is arda turan if
FIFA 13 gaat mijn fifa worden om CR7 te halen, ik voel het
Ik wil dikke Ronaldo weer in UTquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:20 schreef Doublepain het volgende:
Mijn duurste speler is arda turan if
FIFA 13 gaat mijn fifa worden om CR7 te halen, ik voel het
Laat die jongens lekker blij zijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij neukt graag Stroot in de kont:
[ afbeelding ]
Goedzo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:24 schreef Rijst het volgende:
40k bij elkaar gesprokkeld vandaag. Vind het wel goed zo.![]()
Ja, maakt het wat uit dat ze homo zijn pascal?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laat die jongens lekker blij zijn
Zeg ik dat ze homo zijn dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ja, maakt het wat uit dat ze homo zijn pascal?racist
Nee heb je vaak inderdaad. Dan zoeken ze even een laggy Duitser met 5 atb pacenegers voor je als tegenstander.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:59 schreef Euroteller het volgende:
Kan geen tegenstander vinden voor de finale van zilver.
Ja ik speel nu tegen een zilver team met een toty en 3 if spelersquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee heb je vaak inderdaad. Dan zoeken ze even een laggy Duitser met 5 atb pacenegers voor je als tegenstander.
Jup.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:16 schreef Toefjes het volgende:
Zo, het werk zit er weer op. Er zijn bronzen IF spelers bijgekomen?
Ik ga lachen als je er een trekt. Alleen Tim was een gelukkige vandaag.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga ze er zo even allemaal uithalen, even een paar bronzen packs open trekken
Die van deze weekquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:20 schreef Euroteller het volgende:
Hoe zit het dan met die In form spelers in bronze pack? Welke zijn zou je in een pakje kunnen krijgen?
Thanksquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:22 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/forums/show/64.page
Die negert aan het begin kan wel aardig rappen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
Epische huillach op mijn gezicht.
__
Ik heb ook alweer 15k winst sinds vanavond. Heb zelf MW3 zitten spelen, dus niet ontevreden.
Er is er maar 1 die het gelukt is vanavond. dus de vraag is niet relevant. Is gewoon een kwestie van geluk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:25 schreef Euroteller het volgende:
Welke pakjes kopen jullie meestal om IF te krijgen. Gewoon 400c?
Volgens mij tellen IF's als rare, dus feitelijk gezien zou je meer kans hebben op een IF met de duurdere pakjes.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die het gelukt is vanavond. dus de vraag is niet relevant. Is gewoon een kwestie van geluk.
Wat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:26 schreef pascal08 het volgende:
D
[..]
Die negert aan het begin kan wel aardig rappen.
1:31 Enige blanke die kan rappen
Dit jaar had ik 3 IFs in 400c packs en 2 in 1.5k packs. Overigens krijg ik wel vaak dezelfde spelers, ik kreeg net alweer een Ings en een Zaha en verder nog een 4-4-2 Dembele en ook nog een silver squad fitnessquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens mij tellen IF's als rare, dus feitelijk gezien zou je meer kans hebben op een IF met de duurdere pakjes.
Ctrl + V en dan image tags er omheen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:38 schreef Toefjes het volgende:
ik heb nu een area gearceerd, en krijg een http adres. hoe krijg ik dat hier als plaatje?
Afsluitende tag moet [ /img] zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:40 schreef Toefjes het volgende:
test [img]http://puu.sh/Cr3G[img]
wat doe ik fout?
Nu heb je 2x http://quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:42 schreef Toefjes het volgende:
[ [url=http://http://puu.sh/Cr3G]afbeelding[/url] ]
Er zijn er 2 op de markt een 20 start 40 k en de ander 35 - 40 , voor hoeveel moet ik hem erop zetten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kannone wat een geluk. Hoeveel is 'ie waard?
Nu moet je elke poep of scheet puushen, dat is de trend.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik word een echte computer nerd hier
Allebei 40k BIN? Dan zou ik 'm voor 39k erop zetten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er zijn er 2 op de markt een 20 start 40 k en de ander 35 - 40 , voor hoeveel moet ik hem erop zetten?
Bronze pack methode?quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:45 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
ga morgen de 4e dag in. Ben tevreden
Hoe flik je het om je tradepile schoon te krijgen als die gekochte auctions niet verdwijnen ?quote:
Durica!quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
he he, test gelukt. dank voor de hulpdie 74 kerel is tegen de 1000 waard volgens udb. Kan niet op tegen die IF van BDIL
Klik elke verkochte kaart individueel aan, ga daarna even naar watch list, ga terug naar tradepile, en voila, ze zijn foetsiequote:Op donderdag 21 juni 2012 01:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe flik je het om je tradepile schoon te krijgen als die gekochte auctions niet verdwijnen ?
Heb je er al op geklikt en dan switchen tussen je Watchlist en Trade Pile?quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe flik je het om je tradepile schoon te krijgen als die gekochte auctions niet verdwijnen ?
Masterquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je er al op geklikt en dan switchen tussen je Watchlist en Trade Pile?
BTW het is wel fucking irritant om elke keer een nieuwe scan te doen bij contracten enzoquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klik elke verkochte kaart individueel aan, ga daarna even naar watch list, ga terug naar tradepile, en voila, ze zijn foetsie
Hot-keys.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
BTW het is wel fucking irritant om elke keer een nieuwe scan te doen bij contracten enzo
Ja, hier ook tijd om te gaan pitten. Trustenquote:Op donderdag 21 juni 2012 02:10 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn ogen vallen dicht en mijn wekker gaat om 7:00
Trusten.![]()
team of the week. week. week. hoe lang zou dat zijn?quote:
geldtquote:
Als je hulp wil krijgen kan je misschien proberen om je vragen op een wat vriendelijkere manier te stellen. Of door ze daadwerkelijk als een vraag te stellen.quote:
Haha sorry, maar hoe kan ik die vraag wat vriendenlijker stellen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je hulp wil krijgen kan je misschien proberen om je vragen op een wat vriendelijkere manier te stellen. Of door ze daadwerkelijk als een vraag te stellen.
Word je eten ook voor je voorgekauwd?quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:27 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Haha sorry, maar hoe kan ik die vraag wat vriendenlijker stellen?
Ik wil niet per se iedereen afkraken hoor maar af en toe heb ik het echt het idee dat er hier een stelletje 10 jarigen rondlopen met een IQ van 60.quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Word je eten ook voor je voorgekauwd?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jij voelt je duidelijk aangesproken!1!11
Sorry dat ik nu pas reageerquote:
Is goed, dan ga ik Walcott kopenquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sorry dat ik nu pas reageerStijn bood zich ook aan maar ik hoef nu nog geen coin's
Helaas, zijn wat andere plannen die mijn uitgaven deze maand dwarsbomen
Gefeliciteerdquote:
Maak er een topic over op FOK!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 07:14 schreef BDIL het volgende:
Wat een stel debielen toch op een Universitair niveau ;') Er is een facebook groep waar 600 mensen lid van zijn voor een vak. Lopen mensen hele avond op de pagina te ruzieen /discussiëren en iedereens fb daarop vol te spammen. Zeg ik er wat op, doet die gast nog stoer# dagboek/klaagbaak
Ik tot maandag, sinds vorige woensdag al!quote:Op donderdag 21 juni 2012 07:17 schreef Thorb het volgende:
Gefeliciteerd GJE
@Iwan jaaa nog heel ff leren en dan toetsje maken
Geen zin, je krijgt toch maar debiele antwoorden in klaagbaakquote:
Iemand nog antwoord hier op ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 06:22 schreef BDIL het volgende:
Welke formaties hebben een gele kleur in 4-1-2-1-2 CAM positie ?
Nee, maar ik zou zeggen probeer wat spelers uit je club in verschillende formaties op die plekquote:
Lopen kan hij zeker welquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:57 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem
Moet alleen nog een formatiekaartje overheen, zijn wel dure
Huh wtf, hij staat niet in club, niet bij new items en ook niet op de TP. Even in- en uitloggen en hij was er weer. Beetje weglopen![]()
Mwah hij is wel langzamer dan Messiquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah hij is wel langzamer dan Messi
Acceleration 99
Agility 96
Balance 86
Jumping 60
Reactions 92
SprintSpeed 99
Strength 61
Aggression 69
Positioning 80
TactAware 35
Vision 74
BallControl 90![]()
Crossing 99![]()
Curve 79
Dribbling 92
Finishing 97![]()
FKAcc 79![]()
HeadingAcc 53
LongPass 71
LongShot 71
Marking 30
Penalties 78
ShortPass 98![]()
ShotPower 89![]()
SlideTackle 36
StandingTackle 37
Volleys 83
Eenmalig, Messi kon niet fit zijn, en Kaka juist wel.quote:
Als je ze voor xbox coins wil ruilen moet je even confetti vragenquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:28 schreef laucas het volgende:
Godver, en toen had ik weer coins nodig op de PS3..
[ afbeelding ]
Ik zie net dat ik nog een paar Krulletjes op een ander acc hebquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je ze voor xbox coins wil ruilen moet je even confetti vragen
6 jaar terug ookquote:
vannacht ja, morgen pas dus.quote:
7 uitwedstrijden in de eerste 11 wedstrijdenquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:40 schreef poker4lifee het volgende:
Feyenoord volgt Ajax met protest tegen competitieprogramma Eredivisie
HuilliesIs die shit niet gewoon random dan?
ach, als het random is, is het gewoon eerlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
7 uitwedstrijden in de eerste 11 wedstrijden
Vind ik ook, niet zo janken. Heb je daarna meer thuiswedstrijden tochquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ach, als het random is, is het gewoon eerlijkde 1 het ene jaar wat meer pech dan de ander..
AZ heeft als eerste uitwedstrijden:quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind ik ook, niet zo janken. Heb je daarna meer thuiswedstrijden toch
Herkenbaar ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:33 schreef Toefjes het volgende:
Ik doe het lekker hierGefeliciteerd GJE
![]()
En vind het zielig dat bij single matches de goede teams je wegklikken, en de sukkeltjes met 40 chem altijd braaf op start drukken.
quote:Club heeft de komst van Tchité via de officiële website bekendgemaakt. “Ik ben zeer blij dat de overgang rond is”, vertelt de spits, die omschreven wordt als ‘snel en wendbaar’ en in de Belgische Jupiler pro League al enkele seizoenen geldt als een van de beste voetballers. Tchité zal in Brugge onder meer voormalig AZ-verdediger Ryan Donk als ploeggenoot krijgen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:27 schreef Rijst het volgende:
Gefeliciteerd GJE nu kan je eindelijk..... oh wacht
Welke errorquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Die consumable disconnect error zou nu opgelost moeten zijn.
FIFA spelen kan die nog steeds nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:27 schreef Rijst het volgende:
Gefeliciteerd GJE nu kan je eindelijk..... oh wacht
Deed ik gister ook tijdens mn panelgesprek hoor. En dan na de tijd horen dat je goed je sterke en zwakke (heb ik niet eens) punten kunt opnoemenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:39 schreef vandermar het volgende:
Als hij 20 minuten vol onzin uitkraamt dan kan ik dat morgen ook tijdens SLB presentatie
Haha, baas! Ik moet dat morgen ook doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Deed ik gister ook tijdens mn panelgesprek hoor. En dan na de tijd horen dat je goed je sterke en zwakke (heb ik niet eens) punten kunt opnoemen
Is die al verkocht?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de gene die mijn IF Sessègnon wil hebben
@PS3
4321 formatiequote:Op donderdag 21 juni 2012 11:08 schreef Euroteller het volgende:
[ afbeelding ]Hij staat er bij mij niet tussen..
4-3-2-1quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:08 schreef Euroteller het volgende:
[ afbeelding ]Hij staat er bij mij niet tussen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:10 schreef laucas het volgende:
[..]
4-3-2-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
4-3-2-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
4-3-2-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Was wel te verwachten he...quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:38 schreef Rijst het volgende:
Fitnesskaarten blijven maar op mijn TP staan
Slechts 1 verkocht van de 29
Sowies hadden jullie laatste tijd gewoon geluk dat er geen bronze IF's etc waren want de brons prijzen waren laatste 2 weken gewoon hoger dan normaal. Nu er weer IF's zijn opent iedereen die pakjes dusja... (niet alleen van hier dus)quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja als we allemaal dezelfde methode gebruiken
Mja Alleen fitness verkoopt slecht nu. Op mijn andere account weer 2 pagina's nonshiney contracten verkochtquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowies hadden jullie laatste tijd gewoon geluk dat er geen bronze IF's etc waren want de brons prijzen waren laatste 2 weken gewoon hoger dan normaal. Nu er weer IF's zijn opent iedereen die pakjes dusja... (niet alleen van hier dus)
Die verkopen bij mij niet dus daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mja Alleen fitness verkoopt slecht nu. Op mijn andere account weer 2 pagina's nonshiney contracten verkocht
voor hoeveel doe je je fitness kaarten dan verkopen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mja Alleen fitness verkoopt slecht nu. Op mijn andere account weer 2 pagina's nonshiney contracten verkocht
200c.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
voor hoeveel doe je je fitness kaarten dan verkopen?
Ik doe ze altijd voor 150c BIN. Ruimt gelijk lekker opquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
200c.
Gister 30 erop gegooid voor 150bin en ze waren gelijk weg. Maar dan verlies je wel 1500coins
Quick sell gewoonquote:
Your so coolquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
JALOERS?! Nu weer een shiny silver uit BVVA
ja jaloers jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
JALOERS?! Nu weer een shiny silver uit BVVA
90% van de Fifa spelers zijn domquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:01 schreef DutchSL het volgende:
Mensen die non shiny contract kaarten voor 150 kopen zijn echt dom, koop een pakje van 400 en de kans is groot dat je er al drie hebt voor 50 minder plus nog wat andere kaarten waar je iets mee kunt doen.
Je weet tochquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
90% van de Fifa spelers zijn dom
@Kamikazie dank je man!
Is niet te zien aan zijn kop.quote:
Je weet wel dat hij nu een hogere middelbare school opleiding heeft gedaan (afgerond) dan jou he? Schaam je je nu niet een beetje?quote:
Ik begon nog wel op Gymnasiumquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:06 schreef Thorb het volgende:
Alleen niet afgemaakt zeker, net zoals VDM
Ja tuurlijk maar ja, liever lui dan moequote:Op donderdag 21 juni 2012 12:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je weet wel dat hij nu een hogere middelbare school opleiding heeft gedaan (afgerond) dan jou he? Schaam je je nu niet een beetje?
Drogreden, denk je niet dat VDW lui was? Je bent gewoon minder slim dan hemquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar ja, liever lui dan moe
Dan hijquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Drogreden, denk je niet dat VDW lui was? Je bent gewoon minder slim dan hem
Daarom zei ik het ook.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat VdW vwo heeft gedaan
Hey, ik niet.quote:
Stuur je hem toch op vakantiequote:Op donderdag 21 juni 2012 12:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laat me met rust. De deeltijd autist in mij kan al deze aandacht niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |