Ik weet er vrij weinig nog vanquote:
Ik heb hier een aantal maanden intensief meegelezen, ik ken je persoonlijk niet..quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar ken jij mij dan van. Of ben je een kloon en heb ik dat weer eens niet door.
Dellen houden van rellen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:47 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Ik heb hier een aantal maanden intensief meegelezen, ik ken je persoonlijk niet..
In die paar maanden heb ik je eigenlijk nooit zien rellen, dit i.t.t. vele andere dames hier.
DigitalGirl is een gastquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:47 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Ik heb hier een aantal maanden intensief meegelezen, ik ken je persoonlijk niet..
In die paar maanden heb ik je eigenlijk nooit zien rellen, dit i.t.t. vele andere dames hier.
Dat komt omdat ik ook niet rel en ook geen ruzie zoek. Maar iemand ziet dat anders, dus ik moet meer aan zelfreflectie doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:47 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
pfff je hebt 2 notes joh, die krijg je echt niet zomaar hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik ook niet rel en ook geen ruzie zoek. Maar iemand ziet dat anders, dus ik moet meer aan zelfreflectie doen.
Ik heb er driequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pfff je hebt 2 notes joh, die krijg je echt niet zomaar hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er drie! Ik ben hardcore.
Kom ik aan met mijn 353 die allemaal positief zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij bent werkeloze nietsnut. Zo hebben we allemaal wat heh.quote:
godsnondeju doe eens normaal man, je bent zelf een hoerquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:57 schreef Sicstus het volgende:
Godverdomme wat ben ik bezopen, heerlijk! En alle vrouwen zzijn hoeren! © Hans Teeuwen
Je kan niet alles hebben natuurlijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En jij bent werkeloze nietsnut. Zo hebben we allemaal wat heh.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben natuurlijk
Kijk ik heb een leven, dat heb jij weer niet
Haha, je kunt de drank nog niet betalen... hard weglopen de volgende keer. Neem sammzz ook mee kan ze het nog harder uitmaken de volgende keer. Ga spugen tegen een me busje joh nutteloze gast.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben natuurlijk
Kijk ik heb een leven, dat heb jij weer niet
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Haha, je kunt de drank nog niet betalen... hard weglopen de volgende keer. Neem sammzz ook mee kan ze het nog harder uitmaken de volgende keer. Ga spugen tegen een me busje joh nutteloze gast.
Zeg dat even tegen mijn vriendinquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:01 schreef Sinji het volgende:
Ik kijk even, en het is weer raak
Jullie moeten meer neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |