Dit soort mensen zijn gewoon de hardnekkige klieren van FOK! en die moet je eigenlijk ook gewoon vermelden in het fb topicquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik je de volgende keer alleen maar te melden dat je moet stoppen met tegen mij rellen. Ik heb daar niet altijd zin in weet je
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:29 schreef Kreator het volgende:
?......heb je Tijnbrein, krijg je er nog een gratis Magnetronkoffie bij... great....
Er is maar 1 echte klier hierquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit soort mensen zijn gewoon de hardnekkige klieren van FOK! en die moet je eigenlijk ook gewoon vermelden in het fb topic
Samzz is hard op weg hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is maar 1 echte klier hier
2 auti's halen 1 betalenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:29 schreef Kreator het volgende:
?......heb je Tijnbrein, krijg je er nog een gratis Magnetronkoffie bij... great....
Takes one to know onequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, please dat autistische obsessieve gedrag ben je al maanden aan het tonen.
Ach, is ze daarvoor aan het promoveren!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Samzz is hard op weg hoor
Van lief onschuldig meisje naar echte rellerd 1e klas op FOK!
Owww...jammer man, begon net gezellig hier te wordenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens mijn bed in, m'n spieren zijn ganz kaput..
Weet niet waar het bij haar verkeerd is gegaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, is ze daarvoor aan het promoveren!
En ik was nu juist gestopt met relletje schoppen, sinds een jaar of zo alweer (ben een beetje te oud om te rellen)
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens mijn bed in, m'n spieren zijn ganz kaput..
Tjah, mijn wekker vindt het nodig om mij om 04:00 al te wekken, dus helaas, ik lees het morgenvroeg wel..quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owww...jammer man, begon net gezellig hier te worden
my godquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, mijn wekker vindt het nodig om mij om 04:00 al te wekken, dus helaas, ik lees het morgenvroeg wel..
Trustenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, mijn wekker vindt het nodig om mij om 04:00 al te wekken, dus helaas, ik lees het morgenvroeg wel..
Dan ga je zeker net slapen?quote:
Het is gewoon een fase, misschien groeit ze er wel overheen ;Dquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet waar het bij haar verkeerd is gegaan
Zo zonde eigenlijk
Jij weet nog niet wat een relletje is als het je in je gezicht slaat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, is ze daarvoor aan het promoveren!
En ik was nu juist gestopt met relletje schoppen, sinds een jaar of zo alweer (ben een beetje te oud om te rellen)
Haha! Nee, zo erg ben ik tegenwoordig niet meerquote:
Denk het niet hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is gewoon een fase, misschien groeit ze er wel overheen ;D
Dat zeg ik, ben oud!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij weet nog niet wat een relletje is als het je in je gezicht slaat..
Dat zeg je nuquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha! Nee, zo erg ben ik tegenwoordig niet meer
Wordt misschien een uurtje of 2 of zo. Misschien eerder als ik eerder moe ben
Misschien helpt electroshock-therapie wel?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk het niet hoor
Ze is gewoon helemaal knettergek geworden
Inderdaad hadquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien helpt electroshock-therapie wel?
Hee wacht, jij had toch een taser?
Je gebroken ego in een topic op een meisje botvieren is wel normaal natuurlijk...quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk het niet hoor
Ze is gewoon helemaal knettergek geworden
Damn....quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Inderdaad had
Die heb ik netjes ingeleverd bij de politie bij de landelijke lever je wapens in dag
Ja maar ze vraagt er gewoon om, ze maakt grapjes enzo, ik vind dat niet kunnenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je gebroken ego in een topic op een meisje botvieren is wel normaal natuurlijk....
Samzz is niet meer te stoppen als ze eenmaal helemaal doordraaitquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Damn....
denk je dat een potje chill-pillen kan helpen dan?
We moeten dit stoppen voor het onomkeerbaar is!
The madness!
shit ik ga maar snel een schuilkelder graven danquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Samzz is niet meer te stoppen als ze eenmaal helemaal doordraait
Af en toe word ik s'nachts nog wakker huilend en badend in het zweet van alle nare dingen die ze tegen mij gezegd heeftquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
shit ik ga maar snel een schuilkelder graven dan
Geen idee. We vragen het aan prins Frizoquote:
Dit is toch doodquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. We vragen het aan prins Frizo
Die neemt zijn telefoon niet opquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. We vragen het aan prins Frizo
Waar ken jij mij dan vanquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:35 schreef Michel2GRFE het volgende:
Is wel jammer dan, ik heb haar altijd 'lief' gevonden.
Volgens de RVD niet. Hersendoodquote:
Dan moeten we het iemand anders vragen. Kent iemand nog een coma patiënt?quote:
Ik ben wel een keer knock out geslapen met kickboksen, telt dat ook?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moeten we het iemand anders vragen. Kent iemand nog een coma patiënt?
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer knock out geslapen met kickboksen, telt dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |