Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
in onzin ook echt..flikker toch op.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:09 schreef stoereboii het volgende:
FIFA 12:Fut voorlopig topic
De reeks moet hersteld worden!
Wilde hem op 4.59 pakkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:09 schreef poker4lifee het volgende:
kut belg laat iedereen wachten was m'n TT na 5 min, maar lag dus niet aan hem
Gefixt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
hij doet het nu toch weer? Of zit deze dan niet in de reeks?
Thanks!quote:
Ja, ik had geen turbomod verwachtquote:
rijst is gehacked?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:11 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.twitch.tv/rijst_van_fok
Rijst al 40e min en nog geen tegengoal, wtf.
- de vraagteken ja.quote:
hetquote:
omgquote:
Ik kreeg een SMS dat er iets mis was in GAM.quote:
Zit te DM'en de heletijdquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef koenie95 het volgende:
Ik heb GJE al 10 min niet gezien, hij zal wel aan het fappen zijn op die chick
Doet die vanavond pas wanneer zijn ouders liggen te slapen. Hij heeft toch vakantie dus kan hij laat opblijvenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef koenie95 het volgende:
Ik heb GJE al 10 min niet gezien, hij zal wel aan het fappen zijn op die chick
3-0 johquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Die gozer op rijst' stream deed een GJE'tje en Rijst staat 2-0 voorwat is dit
Hell no, ik moet nog een week na deze weekquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Doet die vanavond pas wanneer zijn ouders liggen te slapen. Hij heeft toch vakantie dus kan hij laat opblijven
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hell no, ik moet nog een week na deze week
Ik ga binnenkort weer een boek uitbrengen, omdat m'n eerste boek een bestseller is geworden. Ik ga onder andere de omstreden 'bronze pack'-methode in m'n boek verwerken, met prachtige illustraties. Eigenlijk wil ik er een soort levensverhaal van maken, maar dan wordt het weer zo persoonlijk.quote:
sarcasm?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
Dude, origineel team wel!
DIe van mij is dat niet:D
[ afbeelding ]
Jaquote:
Achja, nog wat toetsen maken, kan ik misschien zonder onvoldoendes over naar havo 4quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]ik heb al vakantie
![]()
nee hoor ik leef met je mee Rich, succes
Heb je nog illustraties nodig voor je boek?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer een boek uitbrengen, omdat m'n eerste boek een bestseller is geworden. Ik ga onder andere de omstreden 'bronze pack'-methode in m'n boek verwerken, met prachtige illustraties. Eigenlijk wil ik er een soort levensverhaal van maken, maar dan wordt het weer zo persoonlijk.
Als je vragen hebt moet je ze stellen hequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Achja, nog wat toetsen maken, kan ik misschien zonder onvoldoendes over naar havo 4
Maak die ook danquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik dacht al. Die van jou is wel leuk
Mijn toetsweek is sinds vandaag voorbij, moet nu serieus nog 2 weken niks doen op schoolquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Achja, nog wat toetsen maken, kan ik misschien zonder onvoldoendes over naar havo 4
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je vragen hebt moet je ze stellen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
voor het eerst dat ik je een resultaat zie posten als je van een fokker wintquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
voor het eerst dat ik je een resultaat zie posten als je van een fokker wint
o wait.
jkjk
Ja, graag. Het liefst van die illustraties met die treffende, expressieve groene vinkjes.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je nog illustraties nodig voor je boek?
Het hoogtepunt tot nu toe is een 4-1-2-1-2 Ings maar ik heb nog maar weinig packs geopend
Thanks!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je vragen hebt moet je ze stellen he
Ik heb nog 1 week en 2 dagen serieus les, daarna ook alleen maar kloten op schoolquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:20 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Mijn toetsweek is sinds vandaag voorbij, moet nu serieus nog 2 weken niks doen op school
Hoe kun je met een 5 een onvoldoende wegwerken?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thanks!
Moet wiskunde en scheikunde nog wegewerken. 5 voor scheikunde en 6,5 voor wiskunde en al mijn onvoldoendes zijn weg
1e keer een 4 halen terwijl je een 5 nodig had> herkansing 5 halenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe kun je met een 5 een voldoende wegwerken?
Ik dacht: je wil illustraties van bijzondere bronze packs. Ik zet zelf lang niet alle kaarten eropquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, graag. Het liefst van die illustraties met die treffende, expressieve groene vinkjes.
Makkelijk toch. Als je een 5.5 staat en je haalt een 5 dan sta je er net onderquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
als ie nu een 5,5 staat en een 5 haalt, heeft ie zn voldoende weggewerktquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Had een 4,3 die 3x meeteldequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goede instelling tochquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:22 schreef UltimateTeam het volgende:
haha mischien ben ik geen niveau maar vind het moeilijke wel leuk
Grote gedachten denken hetzelfdequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ie nu een 5,5 staat en een 5 haalt, heeft ie zn voldoende weggewerkt
Hoezo kan dit niet dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe kun je met een 5 een onvoldoende wegwerken?
Als je een 5 wilt staan wel jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had een 4,3 die 3x meetelde
Vandaag 6,4 die 1x meetelde
Dan is een 5 die 3x meetelt genoeg
ik gaf normaal antwoordquote:
Typefoutquote:
Ja, die 5 compenseer ik weer met 3 andere cijfers van scheikundequote:
Maar je staat nu een 4,8 ofzo dus je kan een 4,1 halen om nog een 5 te staanquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, die 5 compenseer ik weer met 3 andere cijfers van scheikunde
Mag ook, maar dit vind ik zo oogstrelend. Even fappen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht: je wil illustraties van bijzondere bronze packs. Ik zet zelf lang niet alle kaarten erop
Ik heb alles uitgerekend vanmiddag tijdens een nutteloze les Frans, ik moet een 5 halen minimaalquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:27 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Maar je staat nu een 4,8 ofzo dus je kan een 4,1 halen om nog een 5 te staan
toch weer ff 1350 coins lekker hoor! -5% dan mjaquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mag ook, maar dit vind ik zo oogstrelend. Even fappen.
[ afbeelding ]
Een 4,5 is afgerond toch ook een 5 lijkt mij?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb alles uitgerekend vanmiddag tijdens een nutteloze les Frans, ik moet een 5 halen minimaal
Nee kijk. Ik moet voor deze periode een 4,8 staan om als eindcijfer een 5,5 te halenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:29 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Een 4,5 is afgerond toch ook een 5 lijkt mij?
Dan moet een 4,1 genoeg zijn
Aaah oke, dan klopt het idd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee kijk. Ik moet voor deze periode een 4,8 staan om als eindcijfer een 5,5 te halen
Ja, maar ik wil graag weten wat voor kans ik maak snap jequote:
Ik begrijp het wel, maar ik snap het niet!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil graag weten wat voor kans ik maak snap je
Ja ja ja ja ja meneer de docent. Gewoon heerlijk gevoel toen ik in de 2/3/4e zat en in de laatste pww een 1 kon halen en gewoon leeg blaadje inleverenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:30 schreef Thorb het volgende:
Niet uitrekenen gewoon je best doen
Alsof je kan beïnvloeden of je een 4 of een 5 haalt. Ik moet morgen een 2.6 halen voor AK voor een 7.5 maar dan ga ik toch niet halverwege stoppen ofzo
Ja, toen ik in 4vwo maatschappijleer had, moest ik in de laatste toetsweek een 5,5 halen om een 4,5 te staan zodat ik over ging. Ik haalde precies een 5.5quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:30 schreef Thorb het volgende:
Niet uitrekenen gewoon je best doen
Alsof je kan beïnvloeden of je een 4 of een 5 haalt. Ik moet morgen een 2.6 halen voor AK voor een 7.5 maar dan ga ik toch niet halverwege stoppen ofzo
Nouhouuquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar ik snap het niet!
Dit soort dingen overkomen mij ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, toen ik in 4vwo maatschappijleer had, moest ik in de laatste toetsweek een 5,5 halen om een 4,5 te staan zodat ik over ging. Ik haalde precies een 5.5
Mijn zus moest voor geschiedenis een 5.7 halen om haar examens te halen, precies 5.7. Dat deed de leraar denk ik expres, omdat het een 5 zou moeten zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, toen ik in 4vwo maatschappijleer had, moest ik in de laatste toetsweek een 5,5 halen om een 4,5 te staan zodat ik over ging. Ik haalde precies een 5.5
Je leraar matste je gewoon jochie. Klasgenoot moest vorig jaar een 7.3 halen om over te gaan en had het hele jaar nog niet boven de 6 gehaald. Haalt hij gewoon precies een 7.3 terwijl hij bijna alles fout hadquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had ook een keer net pechquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit soort dingen overkomen mij ook
Ik had een 6 nodig voor AK, 6.1 teruggekregen
denk dat ze daar wel wat voor heeft moeten doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:34 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Mijn zus moest voor geschiedenis een 5.7 halen om haar examens te halen, precies 5.7. Dat deed de leraar denk ik expres, omdat het een 5 zou moeten zijn
edit, inb4 pics van je zusje
pics van je zusjequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:34 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Mijn zus moest voor geschiedenis een 5.7 halen om haar examens te halen, precies 5.7. Dat deed de leraar denk ik expres, omdat het een 5 zou moeten zijn
edit, inb4 pics van je zusje
Welke badge uit de MLS is dat naast Yanbaev?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:34 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
2x Glimmende zilver en 2x team fitness, nice.
je bent gewoon slechtquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had ook een keer net pechom van vwo 5 naar 6 te gaan moest ik een 8,7 halen op wiskunde om een 8 te staan om gneoeg compensatie te hebben. Ik haalde een 8,5
die leraar was een vieze naaier dus wilde er geen 8,7 van maken en dus moest ik naar vavo
Teringlijers zijn dat, die dat flikkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had ook een keer net pechom van vwo 5 naar 6 te gaan moest ik een 8,7 halen op wiskunde om een 8 te staan om gneoeg compensatie te hebben. Ik haalde een 8,5
die leraar was een vieze naaier dus wilde er geen 8,7 van maken en dus moest ik naar vavo
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
denk dat ze daar wel wat voor heeft moeten doen
Zeker op vwo 5/6 maakt dat wel verschil. Bij eindexamen geven ze ook niet 0,1 cadeau om dan wel te slagen ...quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Teringlijers zijn dat, die dat flikken
Nou ja, ik stond 3 5enquote:
Tja.. Als ik iemand kan helpen als docent om er 0,2 bij te tellen zou ik het doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeker op vwo 5/6 maakt dat wel verschil. Bij eindexamen geven ze ook niet 0,1 cadeau om dan wel te slagen ...
Chigaco Fire.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke badge uit de MLS is dat naast Yanbaev?
Je hebt wel leraren die in die examens klooien, wel het laatste wat je deed als leraar maar toch!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja.. Als ik iemand kan helpen als docent om er 0,2 bij te tellen zou ik het doen
Een klasgenoot van mij had eens een leraar 25¤ gegeven om een 8 te krijgen zodat hij overging en voila, hij kreeg een 8quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja.. Als ik iemand kan helpen als docent om er 0,2 bij te tellen zou ik het doen
Examens en 5/6 VWO is toch wel een groot verschil?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt wel leraren die in die examens klooien, wel het laatste wat je deed als leraar maar toch!
En dan gesnapt worden door de 2e correctorquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt wel leraren die in die examens klooien, wel het laatste wat je deed als leraar maar toch!
Mijn economie leraar die volgend jaar Dudeweiser les gaat geven zei tegen 2 gasten van ja als je bonbons koopt en wat aanpast zal ik kijken. Zij kopen, krijg ze een 3.5 ipv een 3quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij had eens een leraar 25¤ gegeven om een 8 te krijgen zodat hij overging en voila, hij kreeg een 8
Laatst was er ook weer zo'n gozer ja (Rotterdam ofzo). Ze hadden geluk dat het duidelijk was wat verbeterd was anders konden al die leerlingen het opnieuw doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:39 schreef koenie95 het volgende:
[..]
En dan gesnapt worden door de 2e corrector
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn economie leraar die volgend jaar Dudeweiser les gaat geven zei tegen 2 gasten van ja als je bonbons koopt en wat aanpast zal ik kijken. Zij kopen, krijg ze een 3.5 ipv een 3
Ik kan geloof ik ook overal een 1 voor halen, maar dat is een beetje zondequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:41 schreef diedjuh het volgende:
Ik mag lekker overal een 2 voor halen en dan ga ik nog over. Sinds gisteren trouwens vakantie
, morgen punten ophalen, volgende week rapport, maar voor de rest ben ik klaar
.
Vorig jaar wel blijven zitten btw.
En voor Nederlands? Dat was zeker een dikke onvoldoendequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:43 schreef Euroteller het volgende:
Moest voor economie een 5.9 halen. Hield ik een 5.8.
en die 5.9 gaf je weg?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:43 schreef Euroteller het volgende:
Hield ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:43 schreef Euroteller het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:43 schreef Euroteller het volgende:
6,5quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
En voor Nederlands? Dat was zeker een dikke onvoldoende
Want UltimateTeam is echt een naam ie niet gebruikt wordtquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh, maar daar heeft ook iamand dezelfde naam
quote:
Oh, vraag het maar, die gast had ook MOTM lavezzi en nog wat toppertjesquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:44 schreef UltimateTeam het volgende:
nee heb het vroeger wel gespeelt maar nou al jaren niet meer
Ik vraag het toch maar gastquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:45 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Want UltimateTeam is echt een naam ie niet gebruikt wordt
Niet garpig meer menggquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |