Dat is traditie, dat hoort zo bij elk groot feest.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:18 schreef Voltreffer het volgende:
En iedereen die maar staat te filmen. Waarom?
Was dit de area van Early HS?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:18 schreef 16meter het volgende:
Crypsis live... wat een aanfluiting! Die man is bij deze ook afgeschreven.
Meest genoten bij de White op vrijdag. Early setje van Alpha Twins.Hoorde Luna nog klagen over hoe de early hardstyle was weggestopt in een klein hoekje, zonder overkapping. Had inderdaad wel een prominentere plek verdiend. Ook jammer dat er op zaterdag geen early hardstyle was.
Nog problemen met het geluid tijdens early setje van Luna. Na 5 minuten geplof uit de speakers gooide hij het bijltje zijn headphone erbij neer. Gelukkig kon hij na een x aantal minuten verder met z'n set, maar hij was behoorlijk pissed.
Klopt inderdaad voor geen 16meter. Technisch gezien zit de hardstyle van deze tijd een stuk moeilijker in elkaar als je kijkt naar wat er bijvoorbeeld 6 jaar terug uit kwam. Helaas was de muziek uit die tijd dan wel een stuk vetterquote:Op maandag 25 juni 2012 08:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oh, illegal.. Haha. Klikt als evil.
Nja, het is maar net hoe je het bekijkt. Volgens mij is het niveau qua sound design niet echt makkelijker geworden. Maar hey, ik ben geen ekte producer.
Kijk al die ekte ekte liefhebbers eens schuilen onder de tent op 0.10...quote:Op maandag 25 juni 2012 12:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Was dit de area van Early HS?
Zo jammer...
Die koepel was de silver vorig jaar.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Was dit de area van Early HS?
Zo jammer...
Dit gaat voor elke stijl op, mensen hebben altijd een favoriete periode qua muzieksoort.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:44 schreef Baronpilsener het volgende:
Helaas was de muziek uit die tijd dan wel een stuk vetter
Ook als je het objectief bekijkt is de hardstyle van 6 jaar geleden kwalitatief beter dan nu.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:42 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dit gaat voor elke stijl op, mensen hebben altijd een favoriete periode qua muzieksoort.
Bij mij ook ja, trance rond 2000quote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Ook als je het objectief bekijkt is de hardstyle van 6 jaar geleden kwalitatief beter dan nu.
Overigens blijf je de muziek die je rond je 11e levensjaar hoorde het leuksts vinden, was ooit eens onderzoek naar gedaan en bij mij klopt dat ook wel.
quote:What worries me is not that DJs are simply “pressing play,” but that they’re pressing play on the same tracks in the same order night after night after night. There’s new music being released at a breakneck pace, but many of the big name DJs are still spinning the same freaking sets every time. They are playing the same bootlegs, making the same transitions, and delivering the same exact shtick every day of the week.
quote:So this is a message to all the DJs out there who read Dancing Astronaut (and to the ones who dont too): Dont be afraid to take risks. Dont be afraid to play a song that you released in 2011, 2010, or 1995 for that matter. Dont be afraid to play a new song from an up-and-comer that has the potential to make people go bananas. Dont be afraid to omit your latest single for once. Dont be afraid to leave us wanting more.
Dat van die 11 jaar kan best jaquote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Ook als je het objectief bekijkt is de hardstyle van 6 jaar geleden kwalitatief beter dan nu.
Overigens blijf je de muziek die je rond je 11e levensjaar hoorde het leuksts vinden, was ooit eens onderzoek naar gedaan en bij mij klopt dat ook wel.
Zanger Rinusquote:
Het gaat over techno maar is toepasbaar op ieder genre.quote:
Hier nog een stuk waar ik me ook zeker in kan vinden...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het gaat over techno maar is toepasbaar op ieder genre.
Vanaf 2.50 gaat het over zijn visie op dj'en (ik sluit me daar graag bij aan), en hij gaat daar later ergens rond 4.55 weer over verder.
Maar ik kan sowieso de rest van het interview ook aanraden, een artiest met een visie, iets wat hij wil overbrengen en het duidelijk kan verwoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Hier nog een stuk waar ik me ook zeker in kan vinden...Dat is het zelfde stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |