Bah wat haat ik die irritante teksten van hem steeds zeg.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:01 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Het valt eigenlijk best wel mee met de hardstyle scene als ik dit plaatje hoor
http://chat.harderstate.com/quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:21 schreef Sc0tTy het volgende:
Iedereen veel plezier @ DQ1 !!
Waar kan ik de stream + TT vinden ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Met mijn pa op heel veel plaatsen geweest: Porto, Amarante, Lamego, Aveiro, Coimbra, Nazare, Obidos, Peniche, Sintra, Sines, Arrifana, Aljezur, Sagres, Villo do Bispo, Burgau, Lagos, Quarteira en Évora.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:18 schreef Sc0tTy het volgende:
WheheTom waar zijn jullie al geweest??
Angels of the Sun
Dat is een flink lijstje! Ik mis nog wel Albufeira.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Met mijn pa op heel veel plaatsen geweest: Porto, Amarante, Lamego, Aveiro, Coimbra, Nazare, Obidos, Peniche, Sintra, Sines, Arrifana, Aljezur, Sagres, Villo do Bispo, Burgau, Lagos, Quarteira en Évora.
Wat een mooi land
Die van REM?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En net een of andere bootleg van Losing my Religion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Loops & Things van Zatox en Tatankaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:38 schreef Poidertje het volgende:
Miss. Niet juiste topic... Maar iemand toevallig de beukplaat in Creepshow Slam Fm gehoord?
Vette plaat... Wil alleen titel weten... Iemand?..
Hoop dat de Defqon gangers het nog beetje droog houden.
Top! Dankje...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Loops & Things van Zatox en Tatanka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |