quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:42 schreef Splutje het volgende:
Weet je zeker dat dat de reden is dat je ze niet kan hosselen?
Prachtig, splutje!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:42 schreef Splutje het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:42 schreef Splutje het volgende:
busted.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een meisje slet noemen omdat je haar niet kan hosselen
Waar je niet bij kunt, is dan maar achterlijk en domquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een meisje slet noemen omdat je haar niet kan hosselen
Toen ik nog verlegen was tussen mijn 13 en 15de levensjaar zette mijn vader me altijd voor schut. Serveersters van rond de 18 probeerde hij altijd aan mij te koppelen of van die meisjes die kranten verkopen op straatquote:
Niet alle sletten zijn achterlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:47 schreef Piethur het volgende:
[..]
Waar je niet bij kunt, is dan maar achterlijk en dom
Ze wilden nooit, he?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:48 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Toen ik nog verlegen was tussen mijn 13 en 15de levensjaar zette mijn vader me altijd voor schut. Serveersters van rond de 18 probeerde hij altijd aan mij te koppelen of van die meisjes die kranten verkopen op straatSchaamde me rot.
Herkenbaar.quote:
Mijn vader deed dat ook altijd maar ik vond dat juist zo tof aan die kerelquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:48 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Toen ik nog verlegen was tussen mijn 13 en 15de levensjaar zette mijn vader me altijd voor schut. Serveersters van rond de 18 probeerde hij altijd aan mij te koppelen of van die meisjes die kranten verkopen op straatSchaamde me rot.
Nee tuurlijk niet ik was 13/14 en nog verlegen en puberaal gek hé. Sowieso is het niet echt een goede binnekomer als je pa je binnen praat.quote:
"Dutch courage, pap."quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
'Hou nou eens op met dat gezuip van je jongen, zo kun je toch geen leuke meisjes versieren.'
Achteraf kan ik er ook wel om lachen maar op dat moment..quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:49 schreef Piethur het volgende:
[..]
Mijn vader deed dat ook altijd maar ik vond dat juist zo tof aan die kerel
Boooh... In Kroatië heeft mijn vader eens een serveerster met flinke jetsers geregeld.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:48 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Doe alsof jouw moeder jouw vriendin is. Sommige vrouwen vinden bezette mannen aantrekkelijker heb ik begrepen.
Ergens ben jij mijn held.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Boooh... In Kroatië heeft mijn vader eens een serveerster met flinke jetsers geregeld.![]()
"You go out with him."
Geweldige tijd gehad.
Toen mijn vader zulke dingen deed had ik altijd zoiets van: 'JA! Het is toch echt mijn vader!'quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Boooh... In Kroatië heeft mijn vader eens een serveerster met flinke jetsers geregeld.![]()
"You go out with him."
Geweldige tijd gehad.
Wat lief van je.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ergens ben jij mijn held.
Ik wou dat ik jou was.
Jij schaamde je jezelf nog?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:51 schreef Piethur het volgende:
[..]
Toen mijn vader zulke dingen deed had ik altijd zoiets van: 'JA! Het is toch echt mijn vader!'
Dat kan ik (helaas) alleen maar beamen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Doe alsof jouw moeder jouw vriendin is. Sommige vrouwen vinden bezette mannen aantrekkelijker heb ik begrepen.
"Ja hey, nu komen ze opeens wel!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:53 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dat kan ik (helaas) alleen maar beamen.
Jij haalt mij door de war met een andere user, ik schaam me niet zo snel meer ergens voorquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat lief van je.
[..]
Jij schaamde je jezelf nog?
Daarom vroeg ik het.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:56 schreef Piethur het volgende:
[..]
Jij haalt mij door de war met een andere user, ik schaam me niet zo snel meer ergens voor
Oh, las je opmerking iets te snel. Neuj niet echt, ik schaamde me niet zo heel vaak voor dingen.quote:
btje tonge enz werkt altijd bij mijquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:58 schreef Piethur het volgende:
[..]
Oh, las je opmerking iets te snel. Neuj niet echt, ik schaamde me niet zo heel vaak voor dingen.
Alsof ik een neuk geefquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
IK ZAG CHROESTJOV MET EEN ANDERE CHICK!
Ja zo ging het inderdaad precies!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ja hey, nu komen ze opeens wel!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:01 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ja zo ging het inderdaad precies!Ik heb er ook wel ervaring mee. Maar gelukkig was er genoeg IDH voor iedereen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
TUurlijk Meloewa, stiekem lig je te huilen van verdriet. En dat geeft niets hoor, je hoeft je niet zo hard voor te doen hier. Ik, tha ikjijallebei, huilt ook wel eens, niets mis mee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]nee als een jongen dat nodig hebt dan boeit me dat echt niet. zo klaar mee.
Wat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:04 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
TUurlijk Meloewa, stiekem lig je te huilen van verdriet. En dat geeft niets hoor, je hoeft je niet zo hard voor te doen hier. Ik, tha ikjijallebei, huilt ook wel eens, niets mis mee.
En soms wordt ik een beetje labiel en huil ik heel vaak, maar dan moe tje opassen voor me want dan kan ik nog wel eens gekke fratsen uithalen en in die labiele perioden ben ik door mijn psychiater -na lang onderzoek- ontoerekeningsvatbaar verklaard.
Maar je mag best huilen hoor Meloewa, ja dat mag best.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:04 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
TUurlijk Meloewa, stiekem lig je te huilen van verdriet. En dat geeft niets hoor, je hoeft je niet zo hard voor te doen hier. Ik, tha ikjijallebei, huilt ook wel eens, niets mis mee.
En soms wordt ik een beetje labiel en huil ik heel vaak, maar dan moe tje opassen voor me want dan kan ik nog wel eens gekke fratsen uithalen en in die labiele perioden ben ik door mijn psychiater -na lang onderzoek- ontoerekeningsvatbaar verklaard.
Na lang onderzoek? Ik constateerde dat na 3 reacties.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:04 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Zie jou eens sterk zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]nee als een jongen dat nodig hebt dan boeit me dat echt niet. zo klaar mee.
Ik meen het, mij boeit het niks. Ik huil ook veel maar dan om andere dingen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:04 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
kortom: meisjes stellen in die zin niks voorquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
PROBLEM. Als meisje kan je sneller een jongen krijgen. Dan een jongen een meisje.
Kwestie van in je vingers knippen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
PROBLEM. Als meisje kan je sneller een jongen krijgen. Dan een jongen een meisje.
Als jongen? Of als meisje?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kwestie van in je vingers knippen.
Punt is alleen dat de meeste jongens hopeloze gevallen zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Begrijp ik als Chroestjov jou wel heeft kunnen krijgen. En dan heb ik nog geeneens een foto van hem.quote:
Ze doen altijd of meisjes de gevoelige zijn in een relatie maar ik vaker gezien dat het net andersom is. Jongens kunnen ook echt jankballen zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:08 schreef Zolder het volgende:
[..]
Punt is alleen dat de meeste jongens hopeloze gevallen zijnDus dat heeft geen waarde
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ze doen altijd of meisjes de gevoelige zijn in een relatie maar ik vaker gezien dat het net andersom is. Jongens kunnen ook echt jankballen zijn.
Hehehequote:Op woensdag 20 juni 2012 19:09 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Begrijp ik als Chroestjov jou wel heeft kunnen krijgen. En dan heb ik nog geeneens een foto van hem.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:09 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Begrijp ik als Chroestjov jou wel heeft kunnen krijgen. En dan heb ik nog geeneens een foto van hem.
Dit is waar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ze doen altijd of meisjes de gevoelige zijn in een relatie maar ik vaker gezien dat het net andersom is. Jongens kunnen ook echt jankballen zijn.
Iemand is jaloers.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:10 schreef Zolder het volgende:
[ afbeelding ]
Ho mensen, altijd als Meloewa zich in een topic mengt trekt zij alle aandacht naar zich toe. Stop hier nu mee, negeer haar! Terug ontopic, want dit gebeurt elke keer!
Wat boeien ons die kleine persoonlijke probleempjes nou?
Ik zeg mijn mening, stop zolder.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:10 schreef Zolder het volgende:
[ afbeelding ]
Ho mensen, altijd als Meloewa zich in een topic mengt trekt zij alle aandacht naar zich toe. Stop hier nu mee, negeer haar! Terug ontopic, want dit gebeurt elke keer!
Wat boeien ons die kleine persoonlijke probleempjes nou?
Jij wel he, Frank.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Na lang onderzoek? Ik constateerde dat na 3 reacties.
Ik heb foto's van Meloewa gezien. Kan ermee door, ziet er wel lichtelijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:09 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik heb foto's van Meloewa gezien. Kan ermee door, ziet er wel lichtelijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:12 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Jij wel he, Frank.
[..]
Ik heb foto's van Meloewa gezien. Kan ermee door, ziet er wel lichtelijkdom uit.
Meisjes kunnen sneller een boii krijgen omdat de mannen de macht uit handen hebben gegeven. Vroeg kon je tenminste een vrouw nog knuppelen als ze bijvoorbeeld geen seks wilde hebben. Hup, awt geen seks, knuppel erop en gehoorzamen jij, vuige slet. Nu zijn er mietjes die zich laten commanderen door vrouwmenschen enzo.
De Untermänner ja.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:12 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Jij wel he, Frank.
[..]
Ik heb foto's van Meloewa gezien. Kan ermee door, ziet er wel lichtelijkdom uit.
Meisjes kunnen sneller een boii krijgen omdat de mannen de macht uit handen hebben gegeven. Vroeg kon je tenminste een vrouw nog knuppelen als ze bijvoorbeeld geen seks wilde hebben. Hup, awt geen seks, knuppel erop en gehoorzamen jij, vuige slet. Nu zijn er mietjes die zich laten commanderen door vrouwmenschen enzo.
das slang voor heul geil wiefquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb foto's van Meloewa gezien. Kan ermee door, ziet er wel lichtelijkdom uit
?
dit zegt genoegquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:09 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Als vliegen op een rottend kadaver inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:10 schreef Zolder het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Na lang onderzoek? Ik constateerde dat na 3 reacties.
hoe gaan zij naar de wcquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:45 schreef Zombiehoofd het volgende:
Dan plaats ik mijn lievelingsplaatje maar in dit topic:
[ afbeelding ]
En kan die Meloewa een beetje ******?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:17 schreef chroestjov het volgende:
[..]
duimpje omlaag gedaan, stomme video
Doe ff normaal MANquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:19 schreef Zolder het volgende:
[..]
En kan die Meloewa een beetje ******?
Dat malt biertje vond ik het meest storend trouwens. Wie drinkt er nu Bavaria malt...quote:
kneusquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:19 schreef Zolder het volgende:
[..]
En kan die Meloewa een beetje ******?
quote:
dat hoort bij een mannenavond, bavaria malt bier en kale pizzaquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat malt biertje vond ik het meest storend trouwens. Wie drinkt er nu Bavaria malt...
Zie z'n fobo voor kort kapsel.quote:
Je kan ook gewoon dat gedeelte dikgedrukt maken, scheelt wat moeite.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb foto's van Meloewa gezien. Kan ermee door, ziet er wel lichtelijkdom uit
?
Kan je helemaal niet weet snotkuiken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:28 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon dat gedeelte dikgedrukt maken, scheelt wat moeite.
Je kunt toch lezen trouwens... je ziet er gewoon een beetje dom uit.
Jaloers dat ze jou niet wil?quote:
Flikker op %^&*kersukkel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:28 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hij maakt dagelijks dit soort aidstopics. Maakt helemaal geen fluit uit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik vind het zielig voor gogosweden. Jullie vergallen zijn topic
WTF? Malt? Malt bier drinken is hetzelfde als je nichtje beffen, smaakt hetzelfde maar dat doe je gewoon nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
dat hoort bij een mannenavond, bavaria malt bier en kale pizza
Hoezo niet? Mijn nichtje ziet er echt mega lekker uit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:33 schreef Piethur het volgende:
[..]
WTF? Malt? Malt bier drinken is hetzelfde als je nichtje beffen, smaakt hetzelfde maar dat doe je gewoon niet
wrm nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:33 schreef Piethur het volgende:
[..]
WTF? Malt? Malt bier drinken is hetzelfde als je nichtje beffen, smaakt hetzelfde maar dat doe je gewoon niet
wat is er mis met nichtjes beffen die er goed uitzienquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:33 schreef Piethur het volgende:
[..]
Jij hoort echt in een tbs-kliniek thuis volgens mij.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:28 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |