abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juni 2012 @ 20:15:54 #76
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_113157992
Van der Vaart is half Spaans en zingt altijd gewoon mee hoor TS. En er zijn ook allochtonen die wel zingen (sommige Surinamers). Verder staan er niet zo veel allochtonen in de basis en de Hollanders zingen wel mee
  woensdag 20 juni 2012 @ 20:18:10 #77
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_113158094
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:08 schreef HilaryBanks het volgende:

[..]

Jij snapt ook echt helemaal niks. Volgens mij heb ik echt duidelijk gezegd ''BIG DEAL?'' : ik vind dat als men verwacht dat de allochtonen meezingen, de Nederlanders net zo goed mee zouden moeten zingen'' UIT VOLLE BORST VOOR HET VADERLAND'' om een paar losers te citeren. Wat je voor de één zegt, moet ook voor de ander gelden hé.
Het Wilhelmus is niet echt een krachtig nummer om uit volle borst te zingen zoals dat van Frankrijk, dat snap je toch wel. Veel te rustig. Maar de meesten zingen gewoon mee dus waar hebben we het over.
  woensdag 20 juni 2012 @ 20:20:05 #78
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_113158172
Oh ja, Van Persie zong ook gewoon mee tijdens het EK, net als Sneijder, Mathijsen, Vlaar, Van der Wiel, Van der Vaart, Stekelenburg, Van Bommel, Huntelaar, Robben etc.. Alleen De Jong en Afellay niet. Het is bullshit om te zeggen dat niemand meezingt bij Nederland.
pi_113158504
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef HilaryBanks het volgende:
Het viel mij ook op ja. Alle ‘allochtonen’ zongen niet mee tijdens het EK. Nou en, big deal? De reacties van jullie hierop zijn echter HI-LA-RISCH. Of jullie komen een paar hersencellen tekort of jullie zijn gewoon heel erg narrow-minded. ‘’Als je trots bent op je land, zing je toch uit volle borst mee?’’ NEWSFLASH: Het is hun land niet. Oohjaa en volgens mij heb ik Rafael van der Vaart ook niet ‘’uit volle borst’’ horen meezingen en hij is toch echt een volbloed Nederlander. :') Nou vraag ik me af hé, Nederland heeft voor een nederlaag gezorgd elke wedstrijd weer. Is het praten over die allochtonen die niet meezingen een soort van dekmantel voor de mensen die boos waren omdat ze twee weken geleden nog zo hard stonden te schreeuwen ‘Nederland is Kampioen’? Ik denk het wel ja, HA. Het lijkt mij, dat je alleen je eigen volkslied zingt. Affelay dat van Marokko, De Jong van Suriname of waar die ook vandaan komt, etc etc. En dat mensen Van Persie zien als ‘’allochtoon’’ was ook erg hilarisch. 2 much time on your hands. Dus vertel me hier waarom het jullie zo irriteerde, hopelijk kunnen we dan tot een overeenstemming komen. Tjallaaaaaaaazzz
enige volkslied dat ik ooit heb gezongen is die van Suriname en ik ben Belg lolzers
pi_113159103
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:28 schreef .Masturbatron. het volgende:

[..]

enige volkslied dat ik ooit heb gezongen is die van Suriname en ik ben Belg lolzers
Opo kondreman oeng opo,
Sranangron e kari oeng...
  woensdag 20 juni 2012 @ 20:57:50 #81
344250 75020
ik weet niet beter
pi_113159858
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:06 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ook een beetje vreemd om te gaan zingen dat je van Duitsen bloed bent..
Mensen die nog steeds niet weten waar dat Duitsen bloed voor staat. :')
pi_113162560
quote:
13s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:57 schreef 75020 het volgende:

[..]

Mensen die nog steeds niet weten waar dat Duitsen bloed voor staat. :')
Ze zingen wel dat ze de koning van Spanje eren.. :')

Los van dat is het sowieso een lelijk volkslied. Zeker als je het vergelijkt met andere landen
  woensdag 20 juni 2012 @ 21:56:25 #83
8369 speknek
Another day another slay
pi_113163151
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:45 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

Ze zingen wel dat ze de koning van Spanje eren.. :')

Los van dat is het sowieso een lelijk volkslied. Zeker als je het vergelijkt met andere landen
Het oudste volkslied ter wereld welke een vijftien couplettig naamdicht is van de vader des vaderlands en geschreven is om de onafhankelijkheid en de facto stichting van de staat te claimen? Menig ander land mocht willen dat ze zoiets gaafs hadden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:05:39 #84
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_113163577
haha er zijn weer een paar nationalistische VMBO'ers in dit topique hoor :') Meezingen met een kutlied. Ik vind het gewoon een waardeloos flutlied, niet om rebels te doen, maar ik hoef niet zonodig mee te zingen met een kutlied om "trots" te zijn :') Zingen staat niet gelijk aan trots zijn :')

Sowieso trots zijn op je afkomst. Sorry maar dan moet je echt naar het LTS :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:07:42 #85
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_113163706
Wilhelmus :') :') :')
Say what?
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:09:40 #86
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_113163811
quote:
13s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:07 schreef UpsideDown het volgende:
Wilhelmus :') :') :')
Idd, stom lied :')
pi_113164256
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:05 schreef Michielos het volgende:
haha er zijn weer een paar nationalistische VMBO'ers in dit topique hoor :') Meezingen met een kutlied. Ik vind het gewoon een waardeloos flutlied, niet om rebels te doen, maar ik hoef niet zonodig mee te zingen met een kutlied om "trots" te zijn :') Zingen staat niet gelijk aan trots zijn :')

Sowieso trots zijn op je afkomst. Sorry maar dan moet je echt naar het LTS :D
Michielos. _O_

Blij dat we dezelfde mening delen.

Ook vind ik Amerikanen daarom extreem achterlijk. Trots zijn op je land :') Sowieso trots zijn op Amerika :') Welke vrijheid? :')
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:33:16 #88
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_113165078
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:18 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Michielos. _O_

Blij dat we dezelfde mening delen.

Ook vind ik Amerikanen daarom extreem achterlijk. Trots zijn op je land :') Sowieso trots zijn op Amerika :') Welke vrijheid? :')
overdreven patriottistisch land :')
Die zijn ook trots over iets wat per toeval bepaalt is :') Koop een nieuw pond hersens is mijn devies :')
pi_113165948
Zingen voor je land. :') Trost zijn op een random bestaan op een random plek, en vervolgens de 'trots' uitdrukken in gezang voor een sport. Nationalistische troep is het, meer niet.
We're slowly approaching inevitable death.
  donderdag 21 juni 2012 @ 01:33:21 #90
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_113174234
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:59 schreef HilaryBanks het volgende:

[..]

Hypocrieten zoals jij. Iedereen is altijd zo snel met te zeggen ''ga toch lekker terug naar je eigen land'' of whatever en nu ineens, wanneer het om het zoiets gaat wil iedereen ineens een ''saamhorigheidsgevoel'' ? GTFO. _O-
Hoe ben ik hypocriet in mijn reactie? Waar zeg ik "ga toch lekker terug naar je eigen land" en waar zeg ik nu dat ik een saamhorigheidsgevoel wil?

Lees jij ueberhaupt mijn reactie wel of heb je gewoon maar zoiets van. meh.. gooi er wel even met met pet naar wat kan er mis gaan.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:24:56 #91
378204 HilaryBanks
Niks te melden.
pi_113216412
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juni 2012 01:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hoe ben ik hypocriet in mijn reactie? Waar zeg ik "ga toch lekker terug naar je eigen land" en waar zeg ik nu dat ik een saamhorigheidsgevoel wil?

Lees jij ueberhaupt mijn reactie wel of heb je gewoon maar zoiets van. meh.. gooi er wel even met met pet naar wat kan er mis gaan.
Ik had het over ''iedereen'', niet specifiek over jou alleen. Jij probeert nu alles om te draaien en op mij af te schuiven.
Ik kijk er naar uit om met jullie allemaal leuke, zinloze discussies te voeren die er vervolgens voor zorgen dat ik me rot lach, helemaal alleen achter mijn computertje. HA ha HA ha .. ja oke uitgelachen
  vrijdag 22 juni 2012 @ 09:31:09 #92
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_113224188
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:24 schreef HilaryBanks het volgende:

[..]

Ik had het over ''iedereen'', niet specifiek over jou alleen. Jij probeert nu alles om te draaien en op mij af te schuiven.
quote:
Hypocrieten zoals jij.
Reageerde je niet op mij dan?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_113224724
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:54 schreef Michielos het volgende:

[..]

Hoezo moet je dan meezingen? Ik ben trots op dat ik mag voetballen voor mijn land. Dat betekent niet automatisch dat ik Freddy Mercury ben en moet meezingen? Ik moet niks? Niet zingen betekent niet automatisch dat je niet trots bent? Zingen staat niet gelijk aan trots?

De wedstrijden enz. hoeven niet te verdwijnen, maar die ceremonie en volksliederen hoeven van mij niet. Het benadrukt verschil, tokenisme i.p.v. saamhorigheid. Gewoon lekker ballen man, niks mis mee _O_
Omdat dit de enige manier is om voor een wedstrijd dat te tonen aan het publiek. Wat loop je nou allemaal rationeel te zeveren. Er is meer dan dat. En natuurlijk benadrukt het een verschil, welkom bij een wedstrijd tussen 2 ploegen.

En je referentie naar Mercury wil zeggen dat je alleen dingen mag doen waar je goed in bent? Ik snap die vergelijking niet zo goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')