Tenzij Kittel al na een dikke week terug naar huis is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:20 schreef Marcoss het volgende:
Mja, weet ik niet. Argos komt maar met 1 doel naar deze Tour en dat is een ritzege met Kittel, ze hebben zelfs 8 knechten puur voor hem meegenomen. Denk dat ze sowieso in een vlakke etappe wel gaan achtervolgen, ook al is Kittel er al 2 of 3x opgelegd door Cavendish (of iemand anders).
Waar heb je em vandaan? Nog nergens gelezen. Zelfs op Franse fora en sites nog niets van gezien.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:30 schreef wimderon het volgende:
Europcar:
Giovanni Bernaudeau (Fra)
Anthony Charteau (Fra)
Sébastien Chavanel (Fra)
Damien Gaudin (Fra)
Cyril Gautier (Fra)
Vincent Jerome (Fra)
Christophe Kern (Fra)
Pierre Rolland (Fra)
Thomas Voeckler (Fra)
Daar zie ik em nu ook staan, maar die klopt niet. Volgens mij wordt de selectie pas na het Frans kampioenschap bekendgemaakt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:47 schreef wimderon het volgende:
Volgens mij op Cyclingnews-forum, weet alleen niet zeker of er een bron bij stond. Heb nu ook even geen tijd meer om het terug te zoeken.
Het parcours is zo vlak als ik weet niet hoe, dus het wordt óf een hele ruime vlucht óf een massasprint.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:24 schreef Marcoss het volgende:
De Franse kampioen levert natuurlijk enorm veel publiciteit op in de Tour, dus al die Franse ploegen wachten met de selectie tot die kampioen bekend is. (zul je zien dat het Chavanel ofzo wordt)
robbiiieequote:Op donderdag 21 juni 2012 12:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Vacansoleil-DCM: Wout Poels, Johnny Hoogerland, Lieuwe Westra, Rob Ruijgh, Kenny van Hummel, Kris Boeckmans, Marco Marcato, Gustav Larsson, Rafael Valls
quote:Michael Albasini (Zwi)
Baden Cooke (Aus)
Simon Gerrans (Aus)
Matthew Goss (Aus)
Daryl Impey (ZAf)
Brett Lancanster (Aus)
Sebastian Langeveld (Ned)
Stuart O'Grady (Aus)
Pieter Weening (Ned)
|
|
| Forum Opties | |