Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:
Jeweetquote:
Ja, Gordon is een gewone homo een ongewone homo is iemand die zich als hetero gedraagdtd maar toch homo is. Of andersom ...quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
Gewoon homo? Heb je dan ook ongewoon homo?
O, ok. Ik vind alle homo's hetzelfde. Gewoon homo.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, Gordon is een gewone homo een ongewone homo is iemand die zich als hetero gedraagdtd maar toch homo is. Of andersom ...
Jij vind alles ook 'gay' zeker?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
O, ok. Ik vind alle homo's hetzelfde. Gewoon homo.
+t.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij vind alles ook 'gay' zeker?
Nee, ik vind niet alles gay.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:
Typefoutjequote:
Nee.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Fuszy, vindt je elektrisch niet veel vetter? Kan je meer mee lijkt me
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:
Gadverdamme.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:22 schreef marcie216 het volgende:
Pizza, ligt al in de oven.
pizza salami met knooflooksaus
Jij bent zeker dik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:22 schreef marcie216 het volgende:
Cultuurbarbaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:22 schreef marcie216 het volgende:
Eerst proberen, dan oordelenquote:
Nee, dat verschil weet ik nog welquote:
neuh, mijn moeder is lui en had geen zin om te kokenquote:
Zegt de man die iedere week wel post dat hij kapsalon gaat etenquote:
Daarom deed je het ook goed...quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, dat verschil weet ik nog wel
Lahmacun!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:24 schreef Rijst het volgende:
Je mag alleen Lamacun met knoflooksaus eten.
2x per maand.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt de man die iedere week wel post dat hij kapsalon gaat eten
wat?quote:
Is iniedergeval lekker, met sambal, knooflook, sla en tomaatquote:
Heb je het gegetenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eerst vragen of het geprobeerd heb, dan oordelen
Ja bij de Italiano Grillroom bij het o zo bekende stratumseind in de buurt. Volgende dag flink aan de schijt dus nee dat doe ik niet nog een keer.quote:
hihi, maar toen je het at vond je het lekker?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja bij de Italiano Grillroom bij het o zo bekende stratumseind in de buurt. Volgende dag flink aan de schijt dus nee dat doe ik niet nog een keer.
Dat jaargetijde hebben we gehad. Ik ben ook wel van de zuurkool/boerenkool/stamppot enzoquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef marcie216 het volgende:
Wat ook heerlijk is. Is zuurkool(zelfgemaakt)
Mwauh, daar kan ik me weinig van de herinneren. Maar volgens mij niet. Of wel. Geen ideequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hihi, maar toen je het at vond je het lekker?
Dat kloptquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat jaargetijde hebben we gehad. Ik ben ook wel van de zuurkool/boerenkool/stamppot enzo
Nu ben ik echt benieuwd hoe jij eruit ziet, eerst dacht ik altijd zon echte student en nu denk ik zon mijnwerker die elke dag aardappelen wegstouwtquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat jaargetijde hebben we gehad. Ik ben ook wel van de zuurkool/boerenkool/stamppot enzo
Ja gewoon doen, en je moet gewoon een pizza uit de supermarkt pakken, en dan gewoon knoflooksausquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, daar kan ik me weinig van de herinneren. Maar volgens mij niet. Of wel. Geen ideeIk moet het misschien dus toch nog een keer doen haha
Haha nee joh, dat eet ik alleen als ik weer een keer bij moeders ben, maar dan kan ik het nog wel waarderenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nu ben ik echt benieuwd hoe jij eruit ziet, eerst dacht ik altijd zon echte student en nu denk ik zon mijnwerker die elke dag aardappelen wegstouwt
Pizza Inferno niet kennenquote:
Echt van die dingen die kleine kinderen niet lusten..niet echt verrassend dusquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:30 schreef vandermar het volgende:
Zuurkool
Ik lus veel groentes maar zuurkoolBoontjes
Spruitjes
witlof
Smakelijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:30 schreef marcie216 het volgende:
Ik ben eten, smakelijk voor de mensen die ook gaan eten!
O no he didn't ...........quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt van die dingen die kleine kinderen niet lusten..niet echt verrassend dus
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt van die dingen die kleine kinderen niet lusten..niet echt verrassend dus
Als ik niet iedere week een nieuw topic in KLB zag had ik hem ook niet gekend hoor. Lidlquote:
Heetste pizza van weetikveelwatquote:
Samequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik alleen de naam omdat iemand het 10x per week post
Pittig eten is juist lekkerquote:
Is dat groot dan weetikveelwat? Want anders zegt het niet zoveel, echte pizza's komen uit italie en niet uit weetikveelwatquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heetste pizza van weetikveelwat
Die pizza is net als de cinnamon challenge...dat moet je gewoon niet willen proberen.quote:
Heb er een paar gegeten nu, maar ik vind hem echt goed te eten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die pizza is net als de cinnamon challenge...dat moet je gewoon niet willen proberen.
Dit is geen twitter, ook geen dagboek.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:34 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga maar eens wokken. Iets met garnalen, wokgroente, ui en mie (L) #liefdagboek
Haten op Timquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dit is geen twitter, ook geen dagboek.
Voor maar 1,50 heb je veel plezierquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
Bij de FUT meeting krijgen we allemaal pizza inferno!
Het is niet eens lekker. Je proeft niks behalve dat het heet is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
Bij de FUT meeting krijgen we allemaal pizza inferno!
quote:
Salami die erop zit is wel heel vies.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het is niet eens lekker. Je proeft niks behalve dat het heet is.
#laatdiezeepnievallendezenegerbuigtvoorfrieslandquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
#onelovestratenvanFOK!onveiligmakenstraatsoldaten
Je hebt gewoon nog nooit een echte pizza gegeten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Salami die erop zit is wel heel vies.
Maar die saus erop is ook goed te proeven hoor
Ik zit elke 2 weken bij de Italiaan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt gewoon nog nooit een echte pizza gegeten.
Piratebay mirror?quote:
Ik mis Evertquote:
17 turkse pizza's voor 17 euroquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gewoon kapsalon of die andere shit die je bij een random Turkse zaak kan halen
CARE! #fucktimkuik . orgquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Piratebay mirror?
Is verboden hoor
Ik zeg het alleen maarquote:
Nee want ik geef helemaal geen link ik zet allen #fucktimkuik neer met . org daarna.quote:
Nee we gingen zeggen dat we niet meer geld hadden, toen moest hij lang nadenken en toen kregen we het alsnogquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee we gingen zeggen dat we niet meer geld hadden, toen moest hij lang nadenken en toen kregen we het alsnog
Ik ben wel eens met de verbot naar Ameland, Vlieland, Terschelling geweestquote:
Met je pyjamabroek?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben wel eens met de verbot naar Ameland, Vlieland, Terschelling geweest [ afbeelding ]
Ja want ik moest daar wel slapen na het partyhardenquote:
Doe je dan ook krachttraining?quote:
Ja, nu al een maand niet omdat blessure in laatste voetbalwedstrijd gekregenquote:
Last van je enkel tijdens de armspieren. Ik ga laatste tijd ook veel te weinig, wil eigenlijk om de dag mjaquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, nu al een maand niet omdat blessure in laatste voetbalwedstrijd gekregentrap op de enkelt. Na de tentamens ga ik weer en wil eigenlijk de hele zomer lang elke dag
Elke dag is niet goed(zeker niet als je krachttraining doet.Ik ga deze zomer ook wat spiertjes kwekenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, nu al een maand niet omdat blessure in laatste voetbalwedstrijd gekregentrap op de enkelt. Na de tentamens ga ik weer en wil eigenlijk de hele zomer lang elke dag
Nee maar ik ga eerst altijd even kwartiertje hardlopen en zo gaat dat echt niet lukkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Last van je enkel tijdens de armspieren. Ik ga laatste tijd ook veel te weinig, wil eigenlijk om de dag mja
Autistisch trekjequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee maar ik ga eerst altijd even kwartiertje hardlopen en zo gaat dat echt niet lukkentevens alleen even 40 minuten kracht is ook maar gaat. Nu ben ik thuis maar een beetje aan het opdrukken en sit ups aan het doen
Ja hehe, tuurlijk is het niet goed maar wie cared daaromquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Elke dag is niet goed(zeker niet als je krachttraining doet.Ik ga deze zomer ook wat spiertjes kweken
Nee, warming upquote:
Je bent zeker dik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:58 schreef StijnDa het volgende:
Fitness
Doe dan gewoon een sport die leuk is om te doen ipv puur spieren en conditie kweken.
Als je alleen een teamsport doet dan ben je dik?quote:
As je 5x heel veel traint, train je spieren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja hehe, tuurlijk is het niet goed maar wie cared daaromweekends neem ik vrijaf. En ik zit niet op mijn max te pompen. Uithoudingsvermogen in de spieren is veel beter dan dat je maar 5x heel veel kan drukken.
ik fitness nog niet zolang. Ik vroeg me af, als ik 2x per week krachttraining doe, 6 weken lang of je dan al wat verschil ziet/merkt. (ongeveer 30 minuten kracht denk ik)quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
3x per week krachttraining
1x per week cardio
Deze manquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
As je 5x heel veel traint, train je spieren.
Doe je 30x, train je uithoudingsvermogen van je spieren.
en van uithoudingsvermorgen trainen word je niet sterker
Tuurlijk merk je verschil, vooral de eerste 6 weken verbeter je best veel. Maar waarom wil je het per se zienquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik fitness nog niet zolang. Ik vroeg me af, als ik 2x per week krachttraining doe, 6 weken lang of je dan al wat verschil ziet/merkt. (ongeveer 30 minuten kracht denk ik)
Niet als je nooit omhoog doet van gewicht hé. Ik doe wel gewicht erbij maar ik ga niet op mijn max omdat ik dat maar heel kort kan. Ik doe er net wat onder en dan tot het verzuurt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daarom staat er ook merken bij.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tuurlijk merk je verschil, vooral de eerste 6 weken verbeter je best veel. Maar waarom wil je het per se zien
ik ga van niveau 5 naar 6 in een weekquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet als je nooit omhoog doet van gewicht hé. Ik doe wel gewicht erbij maar ik ga niet op mijn max omdat ik dat maar heel kort kan. Ik doe er net wat onder en dan tot het verzuurt.
Je moet gewoon het gewicht pakken dat je net weg kan drukken. Dat moet je dan 5-10x doen in setjes van 3-4.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je lultquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik ga van niveau 5 naar 6 in een week
Dit, ik doe altijd 4 x 12 de eerste keer licht, even de beweging erin krijgen en dan zwaarder.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je moet gewoon het gewicht pakken dat je net weg kan drukken. Dat moet je dan 5-10x doen in setjes van 3-4.
Ja dit doe ik ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je moet gewoon het gewicht pakken dat je net weg kan drukken. Dat moet je dan 5-10x doen in setjes van 3-4.
Hahahquote:
Kits verkopen tochquote:
ik mag hopen dat je meer dan 150 voor de swindon kit heeft gekregenquote:
op ps3 is ie gewoon 150quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je meer dan 150 voor de swindon kit heeft gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |