Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ik ben over een week jarigquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je had toch nergens geld voor? lol
Ahquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben over een week jarigen ik werk nu. Daarnaast belastingteruggave gehad en dit is voor mijn verjaardag
Liever met Tyton dan met Kluivert. Dat is namelijk een massaverkrachterquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Liever met Zlatan dan met Tyton, zeg ik altijd maar.
Steve Urkel ernaast is wel irritantquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:34 schreef Rijst het volgende:
Vanaf 5:38. DFD moet echt weer gaan freestylen![]()
Ah, ik dacht altijd dat elektrisch is altijd versterkerquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:35 schreef Fuszy het volgende:
@ vandermar, volgens mij is een semi-akoestische gitaar weer wat anders
Grabbanquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:36 schreef Robinioz het volgende:
Bij mij begint die Bronze Pack method ook te lopen
Heeft iemand nog een tip voor een - niet al te dure <2k het liefst - bronzen speler uit Engeland (1 van de 4 leagues...). b.v.d!
Heb ik ook. Kan je al spelen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:35 schreef Fuszy het volgende:
@ vandermar, volgens mij is een semi-akoestische gitaar weer wat anders
lol www.tabsrus.nl Begin met Nirvana liedjes. Die zijn het makkelijkstquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee. Ik wist niet eens hoe ik hem goed vast moest houden
Ziet er heel goed uit! Ga hem gelijk halen, hopelijk is hij er in 4-4-2.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Grabban
Hij kost 500c ofzo en ik vind hem de beste bronze ST die ik heb gebruikt. 83 pace, 3* en 91 agility.
In 4-4-2 kost hij ongeveer 1.5-2k volgens mij. Die van mij heb ik al sinds ik hem in het begin in een pack had en hij heeft nu 270 keer gescoord in 188 wedstrijden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:38 schreef Robinioz het volgende:
[..]
Ziet er heel goed uit! Ga hem gelijk halen, hopelijk is hij er in 4-4-2.
Ja, heb hem maar gehaald in een andere formatie voor 650 cc, heeft alsnog 8 chemistryquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In 4-4-2 kost hij ongeveer 1.5-2k volgens mij. Die van mij heb ik al sinds ik hem in het begin in een pack had en hij heeft nu 270 keer gescoord in 188 wedstrijden.
Mumford & Sonsquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
lol www.tabsrus.nl Begin met Nirvana liedjes. Die zijn het makkelijkst
Je slaat toch precies dezelfde noten aan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Fuszy, vindt je elektrisch niet veel vetter? Kan je meer mee lijkt me
Akoestisch is echt heel erg veel mooier!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Andere toon toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je slaat toch precies dezelfde noten aan?
Ik vind beide tof, maar Akoestisch heeft mooiere klanken vind ik. Daarnaast zegt men dat Akoestisch makkelijker te leren is dan op een elektrische gitaar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Krijg je elke keer een flinke schok als je aan een snaar trekt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind beide tof, maar Akoestisch heeft mooiere klanken vind ik. Daarnaast zegt men dat Akoestisch makkelijker te leren is dan op een elektrische gitaar.
vindquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Joh!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je wilt nu zeker dat ik 'm hier ga posten?
Nou vooruit dan:
[..]
Contained?
Dat is wel erg extreem..tenzij hij nog veel meer nare dingen flikte. Anders kan ik 9 vd 10 wedstrijden wel achterin rond gaan passenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:43 schreef poker4lifee het volgende:
Gozer maaktd e 2-1 (Nilmar die natuurlijk bal op 1 of andere manier bal van mn verdediger pakt die hem tegen z'n buik kreeg en niet goed aan kon nemen.
Vervolgens laat hij 4x de herhaling zien terwijl ik 2x gelijk skipte.
Resultaat= ik 30 min achterin rond passen.![]()
echt oprotten met die kut herhalingen![]()
Ik heb al 5 keer hetzelfde filmpje geüpload. Hoe kan ik godverdomme nou eens een ander filmpje uploaden?! Stomme Replay Theater.quote:
Mensen die met Nilmar spelen verdienen dat sowieso.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is wel erg extreem..tenzij hij nog veel meer nare dingen flikte. Anders kan ik 9 vd 10 wedstrijden wel achterin rond gaan passen
Hou je bek!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mensen die met Nilmar spelen verdienen dat sowieso.
Xbox rebooten?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb al 5 keer hetzelfde filmpje geüpload. Hoe kan ik godverdomme nou eens een ander filmpje uploaden?! Stomme Replay Theater.
Daar heb ik ook last van. Bij elk dingetje dat ik koop via de Trade krijg ik een foutmelding en gaat ie terug naar de Arena.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:56 schreef laucas het volgende:
[..]
Xbox rebooten?
FUT op de console doet de laatste tijd ook niet zo lief. Erg veel errors en ik kan niet eens consumables toepassen.
Nyarkoquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#dcj7Y58wbdLot
TOTW
Haha, een paar paarse en de andere niet. Geen Walcottquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#NdQdOzWxbdLob
TOTW EK
Speel nooit afwisselend met NIF teams en IF teams. Ik heb altijd het idee dat ik m'n team overschat zodra er al 1 of 2 IF's in de basis staan. IF's zijn vaak maar 5%-10% beter dan NIF's, dus als je dan te gemakzuchtig bent, omdat je denkt dat je met een superteam speelt verlies je geheid.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan het bronze toernooi ook niet meer winnen. Ik heb natuurlijk weer veel meer schoten maar mijn tegenstander maakt 3 lucky goals. Ik kwam nog terug tot 3-2 maar het was te laat. Altijd als ik mijn dure bronze IFs erin heb staan gaat het mis
Als ik 10% binnenhengelquote:
Ik ook en moet nog project opdracht maken en presentatie makenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit. Maar ik moet ook leren voor mijn tentamens
De nieuwe bierboy, alle nieuwe biertjes die op de markt komen (geen malt)quote:
JAAA INDERDAAD DIE RUILEN ZE OM MET SIF VAN DER WIEL HAHAHA!!!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
NEE HAHA DAT IS EEN GEINTJE DIE HOORT ER NIET BIJ!!!
Ik was ook veel beter en het is een wonder dat ik heb verloren, mijn tegenstander zei ook dat hij onterecht had gewonnen. Dat is dan wel weer sportiefquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Speel nooit afwisselend met NIF teams en IF teams. Ik heb altijd het idee dat ik m'n team overschat zodra er al 1 of 2 IF's in de basis staan. IF's zijn vaak maar 5%-10% beter dan NIF's, dus als je dan te gemakzuchtig bent, omdat je denkt dat je met een superteam speelt verlies je geheid.
Over een jaar en een dag mag ik aan de ecktequote:Op woensdag 20 juni 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
De nieuwe bierboy, alle nieuwe biertjes die op de markt komen (geen malt)
Ik hoop dat ze de leeftijd naar 21 in NL gaan opschroevenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Over een jaar en een dag mag ik aan de eckte
Gaat wel gebeuren denk ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de leeftijd naar 21 in NL gaan opschroeven
Ik vind jou wel zo'n type die geen bier lustquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Over een jaar en een dag mag ik aan de eckte
Nyassi is ook beter denk ik + heeft de longshot trait.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was ook veel beter en het is een wonder dat ik heb verloren, mijn tegenstander zei ook dat hij onterecht had gewonnen. Dat is dan wel weer sportief
Die Nyarko heeft maar matige shooting trouwens. Nyassi lijkt mij beter.
Hoef je niet boos op EA te wordenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Torres gingen re-releasen dus ik had de mijne voor goedkoop erop gezet
Dat was echt domquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Torres gingen re-releasen dus ik had de mijne voor goedkoop erop gezet
Nou enquote:
Echt?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
JE BENT GEWOON DOMquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
welquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Heel leuk. Ik heb vandaag al 5 wedstrijden gehad waarin ik veel beter was maar dat ik toch verloor. Ik heb er nu wel even genoeg van.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:15 schreef Johnbon het volgende:
Als ik een contract wil geven loopt die vast. Als ik iets koop loopt die vast . Speel ik een spel kom je een agbonlahor homofiel tegen. Leuk man fut
Twee keer de helft gok ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die 86 Buffon gaat niet veel kosten denk ik.
Omdat hij de beste man was diegisteren heeft gevoetbald? Hij speelde echt heel erg goed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:19 schreef Rijst het volgende:
Waarom was er ook al weer een zwarte Gerrard?
Gister een assist en laatst ook assist op Caroll enzo?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:19 schreef Rijst het volgende:
Waarom was er ook al weer een zwarte Gerrard?
Ik bedoel dezequote:Op woensdag 20 juni 2012 16:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat hij de beste man was diegisteren heeft gevoetbald? Hij speelde echt heel erg goed.
Geen competitiewedstrijd zeker? Want ze zijn allebei MOTM alleen die zwarte is zeldzamerquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Had die niet 3x gescoord tegen Everton oid?
Dat was toch een foutje van EA? De eerste MOTM-kaarten zijn per ongeluk in het zwart gereleased in plaats van oranje.quote:
Misschien zit ik er totaal naast hoor, maar dacht 3x tegen Everton in een of andere beker daar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geen competitiewedstrijd zeker? Want ze zijn allebei MOTM alleen die zwarte is zeldzamer
Bidtokens kopen!!!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bidtokens moeten ze afschaffen, kan niet eens chill handelen op de computer zonder bidtokens te kopen
Aaah zo. Wist ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat was toch een foutje van EA? De eerste MOTM-kaarten zijn per ongeluk in het zwart gereleased in plaats van oranje.
Doe ik ook niet, daarom moeten ze het afschaffen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bidtokens kopen!!!!Je gooit nou al je coins weg
Was gewoon competitie dacht ik hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien zit ik er totaal naast hoor, maar dacht 3x tegen Everton in een of andere beker daar.
Moet je niet in bidwars terecht komen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bidtokens moeten ze afschaffen, kan niet eens chill handelen op de computer zonder bidtokens te kopen
Net 18 tokens verloren aan 1 bidwar, echt lamequote:Op woensdag 20 juni 2012 16:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Moet je niet in bidwars terecht komen.
Ik bied gewoon wat ik maximaal wil betalen, misschien loop ik echte koopjes mis maar zo pak ik wel meer spelers dus alsnog meer winst (bij spelers waarin ik handel, bij dure spelers voor eigen team is het anders).quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Moet je niet in bidwars terecht komen.
Ultimatedb registreert kaarten aan de hand van hun card-id. Die card-id van die zwarte (foute) MOTM Gerrard is anders dan de oranje (goede) MOTM Gerrard. Vandaar dat ie er 2x in staat.quote:
10K+quote:
quote:
Zet jij alle spelers uit een pakje op de markt of ? En cheatengine 150 prijzen of gewoon normaal ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet nu mijn bronze packs maar bewaren tot vanavond. Ik heb al mijn Jumbos nog en 11 400c packs op het ene account en op het andere account heb ik alle 120 bronze packs nog. Bestaat iMOTM Ibrahimovic eigenlijk wel? Er is geen 1 op de markt te vinden.
"Misschien is je internet gewoon poep"quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:15 schreef Johnbon het volgende:
Als ik een contract wil geven loopt die vast. Als ik iets koop loopt die vast . Speel ik een spel kom je een agbonlahor homofiel tegen. Leuk man fut
Ik zet heel veel spelers er niet op maar ik gebruik wel CE ja.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zet jij alle spelers uit een pakje op de markt of ? En cheatengine 150 prijzen of gewoon normaal ?
Ruwe schatting héquote:
Okequote:Op woensdag 20 juni 2012 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zet heel veel spelers er niet op maar ik gebruik wel CE ja.
Daarom 343quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was ook veel beter en het is een wonder dat ik heb verloren, mijn tegenstander zei ook dat hij onterecht had gewonnen. Dat is dan wel weer sportief
Die Nyarko heeft maar matige shooting trouwens. Nyassi lijkt mij beter.
draait gewoon windows 8 toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Microsoft Surface lijkt me ook wel tof
Als dat ding Flash ondersteunt koop ik hem
Goed bedacht!quote:
Die kreeg ik 1 minuut geleden ookquote:
Jaquote:
Die MLS GK wordt denk ik minder dan 10k, Nyarko 30k ofzo, die Koreaanse CM wordt ook niet echt duur en die CB misschien wel omdat hij zulke goede stats heeft. Moffat wordt denk ik ook niet duur.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:38 schreef stoereboii het volgende:
Hoeveel zouden die bronze IF's kosten? Wil er mss wel een paar halen
Gif me moar!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb weer een hele hoop inspiratie vandaag.
Als meeste smartphones nu flash al ondersteunen en sommige zelf silverlight zal die tablet dat zeker ook doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja
Maar ik weet niet of het een tablet-optimized Windows versie is of gewoon de versie die je op je computer kan zetten zegmaar
Silverlight zou ook vet zijn jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als meeste smartphones nu flash al ondersteunen en sommige zelf silverlight zal die tablet dat zeker ook doen
Ik denk dat Microsoft de tablet sws onder de prijs van de Ipad zetquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Silverlight zou ook vet zijn ja
Als de prijs een beetje goed is en de release snel komt dan kan ik hem van mijn verjaardagsgeld kopen
Gewoon CE gebruiken. Ik heb nu binnen 3 dagen 90k gehosseldquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:44 schreef BDIL het volgende:
Iemand die 300k wil verkopen?
Nu IF Coentrao er is heb ik grote plannen
dan draait ie sowieso flash. En is het niet zo dat windows 8 voor pc hetzelfde is als voor tablet met die metro interface en alles?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja
Maar ik weet niet of het een tablet-optimized Windows versie is of gewoon de versie die je op je computer kan zetten zegmaar
Ik hoop dat het net zo is als de prijzen van computersquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk dat Microsoft de tablet sws onder de prijs van de Ipad zet
Gaat het goed jongenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:46 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] = [ afbeelding ]
Verkeerd om.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:46 schreef pascal08 het volgende:
Andersomquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:46 schreef pascal08 het volgende:
Geen zin manquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gewoon CE gebruiken. Ik heb nu binnen 3 dagen 90k gehosseld
Het is toch Stuart Little en niet Little steward?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:46 schreef pascal08 het volgende:
Dat weet ik dus niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan draait ie sowieso flash. En is het niet zo dat windows 8 voor pc hetzelfde is als voor tablet met die metro interface en alles?
Jij wint toch, vieze luckboxquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zullen we een contest houden? Wie voor 0:00 de meeste bronzen IF's heeft, heeft gewonnen.
volgende weekquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wanneer komen die TOTW in de packs?
Dan ga ik ook wel CE method doen
Heb CE al alleen geen zin om elke keer bronze packs te openen en lang wachten voordat ik alles verkoopquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geen zin in wat? Alsof het zóvéél werk is om het te installeren.
Is goed. Maar ik denk dat ze zo zeldzaam zullen zijn dat je geluk hebt als je er 1 krijgtquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zullen we een contest houden? Wie voor 0:00 de meeste bronzen IF's heeft, heeft gewonnen.
Dit bedoel ik dusquote:Windows 8
Het apparaat zal gebruikmaken van een aangepaste versie van het besturingssysteem Windows 8.
Serieus graagquote:
Ik heb gewoon een simpel programmatje geschreven die automatisch alle consumables voor 150c op de markt zet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb CE al alleen geen zin om elke keer bronze packs te openen en lang wachten voordat ik alles verkoop
6 maanden en 16 dagenquote:
Ah thanks, ik wist niet dat ze al zo snel in packs kwamen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
[..]van Bommel ook nog eens
Het feest kan niet op
Dat wordt lachen volgend seizoenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
[..]van Bommel ook nog eens
Het feest kan niet op
V. bommel gaat uitblinken bij PSV omdat :quote:
......quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:58 schreef Rijst het volgende:
Volgend seizoen alleen AZ en Feyenoord die strijden voor de 2e plek.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
V. bommel gaat uitblinken bij PSV omdat :
Strootman het loopwerk doet
v. Bommel een leider is, juist wat een jonge groep nodig heeft.
verder heeft hij 'zanka' achter zich. ook geen klungel(bouma is dus gewoon bank)
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:58 schreef Rijst het volgende:
Ooijer was ook een leider bij Ajax, hij had Vertonghen voor het loopwerk en Theo voor zich, ook geen klungel. Wat is nou je punt?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
V. bommel gaat uitblinken bij PSV omdat :
Strootman het loopwerk doet
v. Bommel een leider is, juist wat een jonge groep nodig heeft.
verder heeft hij 'zanka' achter zich. ook geen klungel(bouma is dus gewoon bank)
Wacht maar.quote:
50% kans.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:58 schreef Rijst het volgende:
Heb je hem ooit een hele wedstrijd zien spelen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wacht maar.
Die 'zanka' is gewoon een erg goede verdediger!
Vertonghen is niet iemand die veel loopvermogen heeft --> Strootman wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ooijer was ook een leider bij Ajax, hij had Vertonghen voor het loopwerk en Theo voor zich, ook geen klungel. Wat is nou je punt?
In football manager misschienquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je hem ooit een hele wedstrijd zien spelen? [ afbeelding ]
eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wacht maar.
Die 'zanka' is gewoon een erg goede verdediger!
een paar keer, ik weet dat je niet kan beoordelen over een paar wedstrijdjes maar ik zag de klasse ervan afdruipen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je hem ooit een hele wedstrijd zien spelen? [ afbeelding ]
wtf? Vertonghen deed nooit wat nee, nooit verdedigen of rennen ofzo.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Vertonghen is niet iemand die veel loopvermogen heeft --> Strootman wel.
Theo is bij ajax wel een klungel gebleken!
Vertongen heeft wel loopvermogen, staat 40x per wedstrijd in de 16 van de tegenstander. Als hij dat 38x minder doet kan hij misschien wel naar Arsenal of zo.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik spreek jullie volgend seizoen welquote:
Nee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:01 schreef Kamikazie het volgende:
Gaan we die 1000 topics halen of niet?
oke.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik spreek jullie volgend seizoen wel
is toch niet te vergelijken met op het middenveldquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtf? Vertonghen deed nooit wat nee, nooit verdedigen of rennen ofzo.
Wacht maar tot over anderhalve week..quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:01 schreef Kamikazie het volgende:
Gaan we die 1000 topics halen of niet?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Vertonghen is niet iemand die veel loopvermogen heeft
Sowiesoquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Middenveld Feyenoord > Middenveld elke andere club uit de Eredivisie.
Anita dan? Die is ook overal te vinden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
is toch niet te vergelijken met op het middenveld
Is zo hoor, hij loopt niet alle gaten dicht op het MIDDENVELD!quote:
Ben je dan nog niet weg danquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik spreek jullie volgend seizoen wel
Ik heb bijvoorbeeld Anita in de klasquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Anita dan? Die is ook overal te vinden.
Misschien welquote:
Jullie zien het door een ajax bril, ik door een PSV bril.quote:
Hij steekt meerdere keren per wedstrijd het hele veld over in zijn eentje en scoort dan ook nog af en toe.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Is zo hoor, hij loopt niet alle gaten dicht op het MIDDENVELD!
Feyenoordquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:03 schreef Kamikazie het volgende:
Wat doen al die tering feyenoord fappers hier?
Ga je psv buddy eens helpen man.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:03 schreef Kamikazie het volgende:
Hjb, klpjstquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:03 schreef Kamikazie het volgende:
Hier moest ik wel even om lachen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld Anita in de klas [ afbeelding ]
Maar we hadden het erover dat v bommel iemand met loopvermogen langs hem heeft, en dat zelf niet hoeft te doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij steekt meerdere keren per wedstrijd het hele veld over in zijn eentje en scoort dan ook nog af en toe.
Geen loopvermogen
Wat is CE ??quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb CE al alleen geen zin om elke keer bronze packs te openen en lang wachten voordat ik alles verkoop
Dat is iets anders dan geen loopvermogen hebben. Anita loopt alle gaten dicht bij Ajax.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar we hadden het erover dat v bommel iemand met loopvermogen langs hem heeft, en dat zelf niet hoeft te doen.
Vertonghen stoomt naar voren, maar loopt geen gaten dicht op het middenveld
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:05 schreef vandermar het volgende:
Strootman loopvermogen? Werd toch kinderlijk eenvoudig elke wedstrijd weggespeeld door nota bene Meeuwis
Cheat Engine.quote:
Let beetje op je taalgebruik, niet met kanker schelden.quote:
Weggespeeld en loopvermogen is iets anders he.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:05 schreef vandermar het volgende:
Strootman loopvermogen? Werd toch kinderlijk eenvoudig elke wedstrijd weggespeeld door nota bene Meeuwis
Stop maar, met de disscussie komt toch geen einde aanquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:05 schreef vandermar het volgende:
Ok, daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weggespeeld en loopvermogen is iets anders he.
anita is niet geselecteerd, Strootman wel. Zegt genoegquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan geen loopvermogen hebben. Anita loopt alle gaten dicht bij Ajax.
Je kan zeggen wat je wilt over vertongen maar het is een goede voetballer. Ik hoop ook dat hij weggaatquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Stop maar, met de disscussie komt toch geen einde aan
Sorry.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Let beetje op je taalgebruik, niet met kanker schelden.
JAA GOEDE REDEN!!!!!!!! MARCIE WINT DE DISCUSSIE!!!!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
anita is niet geselecteerd, Strootman wel. Zegt genoeg
ik ontken ook niet dat het een goede voetballer is?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt over vertongen maar het is een goede voetballer. Ik hoop ook dat hij weggaatIk vind alleen zijn gedrag storend en daardoor walg ik van hem.
Faber en Cocu zaten in de staf...quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Discussie willen winnenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
JAA GOEDE REDEN!!!!!!!! MARCIE WINT DE DISCUSSIE!!!!!
Nou enquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik ontken ook niet dat het een goede voetballer is?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
JAA GOEDE REDEN!!!!!!!! MARCIE WINT DE DISCUSSIE!!!!!
Calimeroquote:
aah dat ding, ja die heb ik ook wel eens gebruikt om bij het uur te komen maar je kan er nog veel meer mee las ik, 150bin voor contractjes enzoquote:
Vlaar is dnek ik wel wat sterker dan Kev kev hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Marcie komt gewoon met ijzersterke argumenten hoor
Kerel....quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vlaar is dnek ik wel wat sterker dan Kev kev hoor
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat deed jij toch ook met Vertonghen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kerel....
hoezo vergelijk je een centrale verdediger met een middenvelder
Zeg ik ergens dat ik Bouma goed vind? neequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Is Bouma beter dan bijvoorbeeld Viergever of de Vrij?
[..]
Nee hij begon met Vertonghen dat die dat bij Ajax deed bij Ooijer?quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
BUsted...quote:
Ik weet niks van Nederlands voetbal manquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Is Bouma beter dan bijvoorbeeld Viergever of de Vrij?
[..]
Vandermar ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Je weet helemaal niks van voetbalquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet niks van Nederlands voetbal man
Interesseert me ook weinig.
Vind het niveau van de Eredivisie zo laag dat het niet leuk is om naar te kijken.
Alleen bekerwedstrijdje soms, maar meer niet
kloptquote:
Ik dol jouquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:12 schreef Kamikazie het volgende:
En jullie zijn allemaal slecht in FIFA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Hou me tegen jonguhquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:12 schreef Kamikazie het volgende:
En jullie zijn allemaal slecht in FIFA
Waarom denk je dat ze weg gingen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef Rijst het volgende:
Eredivisie saai vindenWaar denk je waar spelers als Robben, van Persie, RvN en Davids hebben gespeeld?
Er is een verschil tussen saai en niveau, GJE had het over niveau niet over leuk en/of saai.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef Rijst het volgende:
Eredivisie saai vindenWaar denk je waar spelers als Robben, van Persie, RvN en Davids hebben gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |