Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ik ben over een week jarigquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je had toch nergens geld voor? lol
Ahquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben over een week jarigen ik werk nu. Daarnaast belastingteruggave gehad en dit is voor mijn verjaardag
Liever met Tyton dan met Kluivert. Dat is namelijk een massaverkrachterquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Liever met Zlatan dan met Tyton, zeg ik altijd maar.
Steve Urkel ernaast is wel irritantquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:34 schreef Rijst het volgende:
Vanaf 5:38. DFD moet echt weer gaan freestylen![]()
Ah, ik dacht altijd dat elektrisch is altijd versterkerquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:35 schreef Fuszy het volgende:
@ vandermar, volgens mij is een semi-akoestische gitaar weer wat anders
Grabbanquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:36 schreef Robinioz het volgende:
Bij mij begint die Bronze Pack method ook te lopen
Heeft iemand nog een tip voor een - niet al te dure <2k het liefst - bronzen speler uit Engeland (1 van de 4 leagues...). b.v.d!
Heb ik ook. Kan je al spelen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:35 schreef Fuszy het volgende:
@ vandermar, volgens mij is een semi-akoestische gitaar weer wat anders
lol www.tabsrus.nl Begin met Nirvana liedjes. Die zijn het makkelijkstquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee. Ik wist niet eens hoe ik hem goed vast moest houden
Ziet er heel goed uit! Ga hem gelijk halen, hopelijk is hij er in 4-4-2.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Grabban
Hij kost 500c ofzo en ik vind hem de beste bronze ST die ik heb gebruikt. 83 pace, 3* en 91 agility.
In 4-4-2 kost hij ongeveer 1.5-2k volgens mij. Die van mij heb ik al sinds ik hem in het begin in een pack had en hij heeft nu 270 keer gescoord in 188 wedstrijden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:38 schreef Robinioz het volgende:
[..]
Ziet er heel goed uit! Ga hem gelijk halen, hopelijk is hij er in 4-4-2.
Ja, heb hem maar gehaald in een andere formatie voor 650 cc, heeft alsnog 8 chemistryquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In 4-4-2 kost hij ongeveer 1.5-2k volgens mij. Die van mij heb ik al sinds ik hem in het begin in een pack had en hij heeft nu 270 keer gescoord in 188 wedstrijden.
Mumford & Sonsquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
lol www.tabsrus.nl Begin met Nirvana liedjes. Die zijn het makkelijkst
Je slaat toch precies dezelfde noten aan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Fuszy, vindt je elektrisch niet veel vetter? Kan je meer mee lijkt me
Akoestisch is echt heel erg veel mooier!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Andere toon toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je slaat toch precies dezelfde noten aan?
Ik vind beide tof, maar Akoestisch heeft mooiere klanken vind ik. Daarnaast zegt men dat Akoestisch makkelijker te leren is dan op een elektrische gitaar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Krijg je elke keer een flinke schok als je aan een snaar trekt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind beide tof, maar Akoestisch heeft mooiere klanken vind ik. Daarnaast zegt men dat Akoestisch makkelijker te leren is dan op een elektrische gitaar.
vindquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Joh!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je wilt nu zeker dat ik 'm hier ga posten?
Nou vooruit dan:
[..]
Contained?
Dat is wel erg extreem..tenzij hij nog veel meer nare dingen flikte. Anders kan ik 9 vd 10 wedstrijden wel achterin rond gaan passenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:43 schreef poker4lifee het volgende:
Gozer maaktd e 2-1 (Nilmar die natuurlijk bal op 1 of andere manier bal van mn verdediger pakt die hem tegen z'n buik kreeg en niet goed aan kon nemen.
Vervolgens laat hij 4x de herhaling zien terwijl ik 2x gelijk skipte.
Resultaat= ik 30 min achterin rond passen.![]()
echt oprotten met die kut herhalingen![]()
Ik heb al 5 keer hetzelfde filmpje geüpload. Hoe kan ik godverdomme nou eens een ander filmpje uploaden?! Stomme Replay Theater.quote:
Mensen die met Nilmar spelen verdienen dat sowieso.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is wel erg extreem..tenzij hij nog veel meer nare dingen flikte. Anders kan ik 9 vd 10 wedstrijden wel achterin rond gaan passen
Hou je bek!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mensen die met Nilmar spelen verdienen dat sowieso.
Xbox rebooten?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb al 5 keer hetzelfde filmpje geüpload. Hoe kan ik godverdomme nou eens een ander filmpje uploaden?! Stomme Replay Theater.
Daar heb ik ook last van. Bij elk dingetje dat ik koop via de Trade krijg ik een foutmelding en gaat ie terug naar de Arena.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:56 schreef laucas het volgende:
[..]
Xbox rebooten?
FUT op de console doet de laatste tijd ook niet zo lief. Erg veel errors en ik kan niet eens consumables toepassen.
Nyarkoquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#dcj7Y58wbdLot
TOTW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |