Nee, dat klopt niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JAA En veel souveniersEn verjaardagskado voor Fietso
[..]
studie > stop > studie 5 jaar doen TAH 3000 euro boete
En masters tellen apart.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet.
Studie: vier jaar: niets aan de hand. +1 jaar niets aan de hand. + nog 1 jaar = + 3000 euro.
Ja, maar als ik begin met een opleiding en ik stop na een jaar heb ik mijn standaard 1 jaar al verpest, right? Anders kun je toch 100 keer het eerste jaar doen van een opleiding?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wat er staat voor de studie +1 he, dat verschilt dus per opleiding.
dafaqquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]twitter:Manicuretafel twitterde op woensdag 20-06-2012 om 13:27:19@maschaa Wij stellen graag een beauty/manicuretafel voor je beschikbaar! Voor alle modellen: http://t.co/Ka5AnwQ4 http://t.co/kbPN4rI9 reageer retweet
Nee, dat klopt. Daarom zei ik ook dat je dan alles echt nominaal moet doen, wil je onder de boete uitkomen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar als ik begin met een opleiding en ik stop na een jaar heb ik mijn standaard 1 jaar al verpest, right? Anders kun je toch 100 keer het eerste jaar doen van een opleiding?
idd, elke studie is apart.quote:
Nope, dat telt er allemaal bij. Mijn HBO jaren tellen er ook bij.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd, elke studie is apart.
Een opleiding doen en stoppen na een jaar kost je alleen 1 jaar stufi. (wat je moet terugbetalen, tenzij je voor 1 februari stopt)
Fout. Dat jaar telt gewoon mee. Voorbeeldje van m'n zus: heeft tig jaar terug pabo gedaan, maar dat jaar telt gewoon mee voor een eventuele nieuwe opleiding.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd, elke studie is apart.
Een opleiding doen en stoppen na een jaar kost je alleen 1 jaar stufi. (wat je moet terugbetalen, tenzij je voor 1 februari stopt)
Nee, elke studie is apart. Je bent 1 jaar van je 10 jaar stufi kwijt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar als ik begin met een opleiding en ik stop na een jaar heb ik mijn standaard 1 jaar al verpest, right? Anders kun je toch 100 keer het eerste jaar doen van een opleiding?
Ohaiquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:23 schreef RenRen- het volgende:
Pff, nu ben ik ook bijna 27, en als ik blijf zitten bijna 28 als ik klaar ben met studeren. Dat klinkt ook wel erg....
Tien jaar stufi?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, elke studie is apart. Je bent 1 jaar van je 10 jaar stufi kwijt.
Ik was 26 toen ik afgestudeerde en ik was bij lange na niet de oudste daarquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:23 schreef RenRen- het volgende:
Pff, nu ben ik ook bijna 27, en als ik blijf zitten bijna 28 als ik klaar ben met studeren. Dat klinkt ook wel erg....
Gewoon.. zo... hier heb je tafel.. want jij bent hip ende populair....quote:
Nope, klopt niet! Anders had ik nu ook geen probleem gehadquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, elke studie is apart. Je bent 1 jaar van je 10 jaar stufi kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |