Maakt DG vast niet uit aangezien ie goed in zuigen isquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ze heeft er 1 nodig voor de ballen van dr scharrel
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ze heeft er 1 nodig voor de ballen van dr scharrel
Opzich fair punt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maakt DG vast niet uit aangezien ie goed in zuigen is
Wat je zeg je werkeloze nietsnut?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Samen zoeken ?quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat je zeg je werkeloze nietsnut?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat je zeg je werkeloze nietsnut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet het nog uitspoelen en verzorgen en daarna moet het nog drogen. Dan maak ik wel een foto. maar zwart is niet zo bijzonder.quote:
Of nog beter plan. Ik masseer jou en jij mijquote:
Masseren Drommel. Niet elk botje fijnknijpen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik schijn wel redelijk te kunnen masseren maar voor wat hoort wat
Er zijn echt mannen die dat doen hequote:Op woensdag 20 juni 2012 19:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Masseren Drommel. Niet elk botje fijnknijpen.
Dat heb ik afgeleerd. Ik kan het nog welquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Masseren Drommel. Niet elk botje fijnknijpen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:32 schreef xFriendx het volgende:
Miauw is wel mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MIAUW IK WIL JE!"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
maakt nie uit, ik grijp elk excuus aan voor pics van jouquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet het nog uitspoelen en verzorgen en daarna moet het nog drogen. Dan maak ik wel een foto. maar zwart is niet zo bijzonder.
Klopt, maar dat komt omdat het subject mij meestal voor laat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
ook al?
jij staat ook overal vooraan in de rij heh.
Uhmquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt omdat het subject mij meestal voor laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |