2001quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen was ik daar ook toevalligbeetje faal inderdaad dat gedoe.

Profail en NS waren daar schuldig aan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje
Shit man het ging helemaal nergens over

Oke ik was aan het blowen, nog steeds geen reden om traangas te schietenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of er niets gedaan werd betwijfel ik.

Moet je maar geen ruzie zoeken terwijl je pretendeert dat niet eens te willen, je eigen schuld.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Ik was namelijk geheel niet serieus in mijn reacties. Dus lach jij lekker verder.

dikke bultquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je maar geen ruzie zoeken terwijl je pretendeert dat niet eens te willen, je eigen schuld.

ME schoot niet op jou maar op de menigte misschien onterecht. Misschien ook niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke ik was aan het blowen, nog steeds geen reden om traangas te schieten

Tja ik gooide terug, ben niet zo gediend van dat soort dingenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ME schoot niet op jou maar op de menigte misschien onterecht. Misschien ook niet.

Tip voor de volgende keer wegrennenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja ik gooide terug, ben niet zo gediend van dat soort dingen

quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer wegrennen

Ik zoek geen ruziequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je maar geen ruzie zoeken terwijl je pretendeert dat niet eens te willen, je eigen schuld.

Dan heb ik geen medelijden als je een een knuppel terug kopt van de ME en wat traangas inademt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]!!!!!!!!!
Sorry maar wegrennen is nou niet iets wat ik ooit zal doen

Ik vraag ook helemaal nergens om medelijdenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb ik geen medelijden als je een een knuppel terug kopt van de ME en wat traangas inademt.

Sorry, maar in sommige situaties is het eerder dom dan dapper om te blijven staanquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]!!!!!!!!!
Sorry maar wegrennen is nou niet iets wat ik ooit zal doen

A zeggen en B doen is ongeloofwaardig Samzz. Je lokt wel vaker mensen uit om vervolgens te zeggen dat het allemaal voor jou niks is.quote:

Sorry maar wanneer je naar huis wil en het is zo druk dat je amper kan bewegen dan kan je ook niet rennenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sorry, maar in sommige situaties is het eerder dom dan dapper om te blijven staan

Inderdaad, Samzz is toch altijd serieus? Mensen die dat niet wetenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Magnetronding, jij loopt zelf ruzie te zoeken atm, dat je nu nog niet door hebt wanneer Samzz wel of niet serieus is zeg..

Nog meer rare acties gedaan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vraag ook helemaal nergens om medelijden

Zatquote:

Ik ga niet ook nog eens tegen jou beginnen, ze begon zelf mij te stangen en daar zeg ik nou eenmaal wat van.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Magnetronding, jij loopt zelf ruzie te zoeken atm, dat je nu nog niet door hebt wanneer Samzz wel of niet serieus is zeg..

Ok.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sorry maar wanneer je naar huis wil en het is zo druk dat je amper kan bewegen dan kan je ook niet rennen
En als het wel gekund had dan zou ik het alsnog niet doen, ik doe niks verkeerds

Samzz, Magnetronkoffiezakje, botsing, boem.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Heeft er iemand een samenvatting van de rel?

Prima. Nu weer lekker duimzuigen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
A zeggen en B doen is ongeloofwaardig Samzz. Je lokt wel vaker mensen uit om vervolgens te zeggen dat het allemaal voor jou niks is.
Ik help je wel herinneren de volgende keer als jij weer eens in een ruzie beland bent en dat zal ongetwijfelt weer gaan gebeuren met jouw attitude
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |