Check de PIquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vooral over doorgaan, de discussie is al afgelopen
Hoe laat ben je klaar met die BBQ dan?quote:
Weet ik toch ouwe reiger.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Check de PI.
Het zal mij aan mijn reet roesten verder
Met een uurtje of wat gok ik zoquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe laat ben je klaar met die BBQ dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Hehehe, ik moest gniffelenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met een uurtje of wat gok ik zo
Hoelaat ben jij klaar met werk? Oh wacht
Sheeiitt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb dat ding net zo serieus ingevuld als Niels, maargoed.quote:
1 knuppel die niet weetquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nog een knuppel die niet weetquote:
En deze man, laat ik gewoon ouwenhoeren want die weet niksquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:13 schreef Rossdale het volgende:
Hey maarre... als zowel Tams als Doop hier toch niet meer komen, kunnen er twee plaatjes uit de OP-pic. Dan kan ook rijst er tussen gezet worden en dan hebben we vier mooie rijtjes van vijf topicbazenPuik plan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij ook niet, dus geen probleem, AT-4quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 knuppel die niet weet
[..]
En nog een knuppel die niet weet
[..]
En deze man, laat ik gewoon ouwenhoeren want die weet niks
Hahahahahaha, neequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar jij ook niet, dus geen probleem, AT-4
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:13 schreef Rossdale het volgende:
Hey maarre... als zowel Tams als Doop hier toch niet meer komen, kunnen er twee plaatjes uit de OP-pic. Dan kan ook rijst er tussen gezet worden en dan hebben we vier mooie rijtjes van vijf topicbazenIk vind dat Clifford toch echt eerder in de OP moet dan Rijst by the waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ipv Ase danquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vind dat Clifford toch echt eerder in de OP moet dan Rijst by the way
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |