Moet ik accepteren of geven?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
2 euro mang, met uitjes. Anders betaal je in natura
ontvangenquote:
You so funny.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Helaas was jij niet in de buurt, anders had je dit
nu niet meer kunnen lezen.
Je sarcasme faalt een beetjequote:
Zo dan, waar komt dit dan weer vandaan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je sarcasme faalt een beetje
Daarnaast is het misschien leuk als je zelf een keer wat 'grappigs' verzint, in plaats van alles te blijven herhalen en kopiėren van anderen.
Kusje.
Pardon?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo dan, waar komt dit dan weer vandaan?Weet meteen waarom ik hier ook al bijna niet meer kwam. Misselijk ventje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 GamerTag : Bassie024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 GamerTag : Bassie024
Doe eens niet zo kattig tegen Tams, je lijkt wel een wijf.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarnaast is het misschien leuk als je zelf een keer wat 'grappigs' verzint, in plaats van alles te blijven herhalen en kopiėren van anderen.
Kusje.
Doe eens niet zo agressief tegen Miech, je lijkt wel een ventquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo dan, waar komt dit dan weer vandaan?Weet meteen waarom ik hier ook al bijna niet meer kwam. Misselijk ventje.
Misschien moet ik die tactiek in het vervolg ook maar aanhoudenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
6e plaats met mijn bazenvoorspelling
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kusje.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vooral over doorgaan, de discussie is al afgelopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
lekker dat gebitch hier.
Normaal gesproken zijn het de kerels hier die aan het bekvechten zijn over voetbal, maar nu is het weer Titty en Michhas die bezig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |