Had je even kunnen zwaaien naar Mascara-Klodder, die liet haar bus voorbij gaan terwijl ze het topic zat te lezenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:05 schreef JaneDoe het volgende:
Kutzooi, zit ik in de tram in dit topic te lezen, ga ik mn halte voorbij zonder uit te stappen....
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:05 schreef JaneDoe het volgende:
Kutzooi, zit ik in de tram in dit topic te lezen, ga ik mn halte voorbij zonder uit te stappen....
Je mist het belangrijkste: de vuilcontainer!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:34 schreef Poeke het volgende:
Voor in de volgende OP een samenvatting van de topics tot nu toe:
Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Dit is niks nieuws voor Ruud want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar zouden zijn gegaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op nahield. De laatste zou een dame uit de horecawereld zijn.
Volgens Ruud is de de bom gebarsten toen hij afluisterapparatuur in huis heeft geplaatst en er zo achterkwam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze nu verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Helaas had Badr Hari al een relatie met Daphne die een maand geleden bevallen is van zijn kind en via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is.
Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart maar volgens andere berichten is hij vreemdgegaan met Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.
Ben ik iets/iemand vergeten?
Ruud zit dus in nu in Polen........quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ruud nu bij Studio Sportzomer, maar ja geen feitjes
Nee hoor, ze zitten gewoon weer in Hilversum sinds het NL elftal eruit ligt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ruud zit dus in nu in Polen........
Oh crap: Aangepast bij deze!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je mist het belangrijkste: de vuilcontainer!!
Ow ja, da's waar...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:20 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zitten gewoon weer in Hilversum sinds het NL elftal eruit ligt.
Wat een kolenschoppen heeft dat jongquote:
Je zal er overheen moeten.... Brrr.... En die Nikki is nog maar 27.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:39 schreef Grunge. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sylvie en Nikkie in 2010. Die mogen inmiddels ook wel in dit topic, vind ik.
Smullen, dit.
Ze doen in die wereld wel hun best jong oud te zijn, om vervolgens te klagen dat ze na hun dertigste (als ze er als veertig uitzien) niet meer aan de slag kunnen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:50 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Je zal er overheen moeten.... Brrr.... En die Nikki is nog maar 27.
ja echt he!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:23 schreef JaneDoe het volgende:
echt, dit onderwerp ontregelt mn dagelijks leven
heb boelevaar vandaag gemist, hadden ze nog nieuwe ontwikkelingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |