quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:51 schreef TimMer1981 het volgende:
Het probleem is dat die figuren op het moment dat ze kinderen krijgen oogkleppen opzetten en er niks anders meer op aarde bestaat dan kinderen. En iedereen moet hier hetzelfde over denken en kinderen en alles wat ermee te maken heeft net zo abnormaal leuk vinden als dat zij het zogenaamd vinden.
Prima dat je kinderen leuk vindt, maar laat mij lekker mijn eigen ding blijven doen. Het boeit mij niets al die verhalen en foto's; daarintegen kan ik mij perfect voorstellen dat de ouders in kwestie het wél allemaal geweldig vinden en dat is prima, maar: val mij niet lastig met je obsessie.
Net wat TS zegt: ze proberen het verlies van hun sociale leven, hun seksleven, hun geld, hun slaap en hun vrije tijd goed te praten voor zichzelf. Prima dat je jezelf voor de gek wilt houden, maar iets meer respect voor mijn intelligentie graag.
Natuurlijk zijn er bergen ouders die het helemaal geweldig vinden, maar doen alsof er absoluut geen enkel nadeel aan vastzit vind ik ronduit een belediging van andermans intelligentie. Iedereen weet dat je je oude leven kwijt bent op het moment dat dat kind uit de moeder plopt, tenzij je een andere debiel weet te vinden die voor jouw kind wil zorgen terwijl jij lekker doorgaat met feestvieren.
Allerergste: debielen die hun huwelijk proberen te 'fixen' met kinderen. Het enige wat je doet is de uitvlucht uit je hel wegnemen en daar notabene je kinderen de klos van laten zijn.
Poten thuis he.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:38 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben heel gelukkig, maar ik zou nóg gelukkiger zijn als ik een kindje zou hebben. Gelukkig komt zaterdag mijn oppaskindje weer op bezoek.
arm kind... zijn de ouders van het kindje op de hoogte van de ranzige teksten aangaande jonge kinderen die jij zo nu en dan op dit forum post?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:38 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben heel gelukkig, maar ik zou nóg gelukkiger zijn als ik een kindje zou hebben. Gelukkig komt zaterdag mijn oppaskindje weer op bezoek.
Geen theorie; ervaring.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:17 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Plausibele theorie, met aandacht gelezen.
Alleen ben ik niet klein en dik en heb ik geen miljoenen op mijn bankrekening(en) staan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Je lijkt Youp van 't Hek wel
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker uit met je kinderen.
Sowieso ga ik mijn kinderen later trollen, kom ik ze ophalen in de club enzo, zodat ze zich rot schamen voor me.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:45 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Alleen ben ik niet klein en dik en heb ik geen miljoenen op mijn bankrekening(en) staan.
Yep.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja dat heeft die bolle goed gedaan
Dit soort dingen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:42 schreef Nielsch het volgende:
Als vader van een dochter van bijna 2 vind ik het heerlijk om haar te zien genieten van een dagje Efteling, een middag in de speeltuin, een ochtend in het spoorwegmuseum. Ik vind het ook geweldig als ze uit zichzelf naar me toekomt om een knuffel te geven.
Hiermee heb je eigenlijk wel gelijk. Al je vrienden kunnen later toch niet meer uitgaan omdat ze voor hun kinderen moeten zorgen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit soort dingen.
Ik ga vaak genoeg met neefjes/nichtjes om, het verveelt nooit. Verschilt natuurlijk per persoon, sommige mensen vinden kinderen nou eenmaal irritant. Maar ik vind het mooi als zo'n kind om je geeft. Is ook mooi als ze op je vertrouwen enzo, of als ze je dingen vragen omdat jij 'ouder en wijzer' bent. Ik denk dat je na een bepaalde leeftijd heel eenzaam wordt als je geen kinderen hebt.
Grappig: ik heb een aardig grote vriendenkring (mannen en vrouwen, allemaal 30+) en daar zit maar één stelletje met een kind tussen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:40 schreef Zenato het volgende:
[..]
Hiermee heb je eigenlijk wel gelijk. Al je vrienden kunnen later toch niet meer uitgaan omdat ze voor hun kinderen moeten zorgen.
Onzin dus. Ik heb een grote vriendengroep en daarin zijn steeds meer kinderen te vinden. Toch gaan die mensen (zowel man als vrouw) ook nog gewoon uit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:40 schreef Zenato het volgende:
[..]
Hiermee heb je eigenlijk wel gelijk. Al je vrienden kunnen later toch niet meer uitgaan omdat ze voor hun kinderen moeten zorgen.
Volgens mij doen de meeste mannen het ook omdat het 'hoort', de maatschappij gaat ook zo'n kant op dat kinderen krijgen steeds lastiger word, door gebrek aan tijd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Grappig: ik heb een aardig grote vriendenkring (mannen en vrouwen, allemaal 30+) en daar zit maar één stelletje met een kind tussen.
Ja oké, ik heb het ook meer over die 'vrouwaanbidders', die klakkeloos doen wat hun vrouw zegt en zo gepusht worden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Onzin dus. Ik heb een grote vriendengroep en daarin zijn steeds meer kinderen te vinden. Toch gaan die mensen (zowel man als vrouw) ook nog gewoon uit.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:01 schreef Netsplitter het volgende:
Helaas mag iedereen zich voortplanten.
Dan kan ook prima, maar ze gaan vast niet elke dag uit. Dan zijn die dagen dat je niet uitgaat wel erg zuur, om alleen je bedje in te kruipen nadat je helemaal in je eentje tv hebt gekeken. Denk ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Onzin dus. Ik heb een grote vriendengroep en daarin zijn steeds meer kinderen te vinden. Toch gaan die mensen (zowel man als vrouw) ook nog gewoon uit.
Zo eenzaam zijn dat je uit ellende maar kinderen neemt?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:35 schreef Levolution het volgende:
Nou, wacht maar tot je 60-80 bent en geen kinderen/kleinkinderen hebt. Tenzij je dan nog steeds graag uitgaat.
Ik vind 'willen uitgaan' niet echt een argument trouwens. Alsof je op je 30-40ste elke dag uitgaat. Misschien eens in de week. Wat moet je de overige 6 avonden doen? Alleen thuis zitten?
Mwah, vrijheid is leuk, maar je vrienden hebben na een bepaalde leeftijd echt geen zin om elke dag met je te zijn. Dan moet je wel een gezinnetje stichten wil je niet eenzaam zijn.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, dan bedoel ik de echte die hard feestbeesten.
alsof iemand ook maar jouw lul in der kut wil hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dankzij die tekst weet ik zeker dat ik geen ouder wil worden.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:29 schreef BeffJeck het volgende:
Vanwege dit soort kutberichten heb ik facebook ge-delete! doodziek word ik ervan!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |