Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Sorry dan post ik vanaf nu wel offtopicquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohjee, niet een screenshot maken hoor, als je een squad fitness uit een pakje haalt
Ik ben tot nu toe nog steeds lekker op weg om de 15K per dag te halen met de bronzen methode, terwijl ik niet zo heel vaak supergoede pakjes krijg. Over een dag of 10 kan ik IF Lavezzi er waarschijnlijk van kopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sorry dan post ik vanaf nu wel offtopic
Je krijgt echt pakkie van mijquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef Kutstudent het volgende:
Zieke speuler ben jij ook he vandermar.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je krijgt echt pakkie van mij [ afbeelding ]
Je pakt dan ook de minste goede speler.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gaat makkelijk ja. Een volle TP is al 3.5/4k. 3x legen en je hebt alweer 10k binnen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe nog steeds lekker op weg om de 15K per dag te halen met de bronzen methode, terwijl ik niet zo heel vaak supergoede pakjes krijg. Over een dag of 10 kan ik IF Lavezzi er waarschijnlijk van kopen
Ja, ik ben teleurgesteld in het Nederlands elftal. Ik heb er wel heel veel plezier van gehad. Nu ben ik voor Duitsland. Eigenlijk moet ik nu zo'n groene hoed met een veer opquote:
Italie word Europees Kampioenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ben teleurgesteld in het Nederlands elftal. Ik heb er wel heel veel plezier van gehad. Nu ben ik voor Duitsland. Eigenlijk moet ik nu zo'n groene hoed met een veer op
NSB'er!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ben teleurgesteld in het Nederlands elftal. Ik heb er wel heel veel plezier van gehad. Nu ben ik voor Duitsland. Eigenlijk moet ik nu zo'n groene hoed met een veer op
Frankrijk.quote:
Prima.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik win echt bijna altijd van Nick (na de 1e 8 seizoenen, waarin ik met fifa leerde omgaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je pakt dan ook de minste goede speler.
Oh, je gaat er tegen Rijst hard afquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Ik win echt bijna altijd van Nick (na de 1e 8 seizoenen, waarin ik met fifa leerde omgaan), maar dat is individueel resultaat. Tegen sold, stef of jou ga ik er inderdaad hard af.
Jij ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, je gaat er tegen Rijst hard aflaat dan maar [ afbeelding ]
Natuurlijk UP Suarez.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:16 schreef vandermar het volgende:
UP Suarez of UP Ba?UP Ba kan mij niet bekoren naast UP RvP
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij ook.
KK niet gaan crossen tegen VDM want dat mag niet van hem
Heel slechtquote:
Heb je al een gouden team?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:22 schreef Toefjes het volgende:
2-0 voor met rust tegen een gouden team met Torres en Agbonlahor voorin. Hij kan alleen nog maar ragetackels maken
La ma. was iemand anders.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij ook.
KK niet gaan crossen tegen VDM want dat mag niet van hem
hij bijtquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:24 schreef vandermar het volgende:
OMG
[ afbeelding ]
Ik heb hem gekocht omdat hij goed kan voetballen, zijn gedrag kijk ik maar even door de vingers
Kutkabouter is het tochquote:
KK is mijn afkorting.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wel een TR maken voor iets onzinnigs om daarna met kanker te gaan gooien.
Kansloos.
Kwam er laatst pas achter dat hij een IF had toen ik hem ineens tegen kwam..die kerel had hem op CAM. Was onzichtbaar, maar wat wil jequote:
KutKloon?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
KK is mijn afkorting.Vanwege mijn vorige account.
Boeiend. Duur was hij toch al.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:26 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga mijn IF T. Silva van 41212 naar 352 omzetten
Heb ik ook met de TOTY gedaan. Bij zulke dure spelers boeit dat ook niet zo heel veel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:26 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga mijn IF T. Silva van 41212 naar 352 omzetten
quote:
Het gaat tegen mijn gevoel inquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ik ook met de TOTY gedaan. Bij zulke dure spelers boeit dat ook niet zo heel veel.
Waarom haal je niet Lavezzi LM ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:29 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even IF Vidal halen straks, nu spelen.
Als rechter CB in 3-5-2 is het prima, snel zat en lengte is wat minder belangrijk daar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:29 schreef Rijst het volgende:
Sowieso vind ik Thiago Silva (NIF) best wel slechtHij is snel ja maar voor de rest speelt hij niet zo goed als in het echt.
hoeft ook niet als je de rest van je team al zo verdedigend indeeltquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Totaal geen verdedigende acties. Eerst Vargas proberen
Ik ga Kuyt even halen voor mijn Bplquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Totaal geen verdedigende acties. Eerst Vargas proberen
idd. Veel fijner dan in 4atbquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als rechter CB in 3-5-2 is het prima, snel zat en lengte is wat minder belangrijk daar.
ziek ofniet:P die steekpasses die je om je oren krijgt als je instaptquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:34 schreef OmniRocket het volgende:
Ultimate niveau is echt niet normaal meer.1 op 1 altijd uitgekapt
, zet je druk krijg je de throughball gelijk om je oren
Inderdaad, had ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:34 schreef OmniRocket het volgende:
Ultimate niveau is echt niet normaal meer.1 op 1 altijd uitgekapt
, zet je druk krijg je de throughball gelijk om je oren
Ik ook de kwartfinale.. het is wel mogelijk om te winnen, alleen heeeeeel erg moeilijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Inderdaad, had ik ookeerste pot nog met 4-3 gewonnen, was wel de betere, veel meer kansen maar in de kwart finale kreeg ik pakkie
4-0 verlies. Elk schot was raak, alle voorzetten gaan er zowat in en 60 pace verdedigers hielden Messi bij
Je moet geduld hebben en rond blijven spelen en wachten tot je met een steekpass er door kan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik ook de kwartfinale.. het is wel mogelijk om te winnen, alleen heeeeeel erg moeilijk
achterin een beetje rondtikken, dan stappen ze in en staan ze met 7 op jouw helft ofzo en kan je er overheen knallen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet geduld hebben en rond blijven spelen en wachten tot je met een steekpass er door kan.
Gewoon 1 goal maken en dan achterin overspelen zo heb ik hem gewonnen ;dquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet geduld hebben en rond blijven spelen en wachten tot je met een steekpass er door kan.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Gewoon 1 goal maken en dan achterin overspelen zo heb ik hem gewonnen ;d
gaat over offline hequote:
en Ted van de Pavert voor Van der Wielquote:
Ik zat meer te denken aan Ferry de Regt!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en Ted van de Pavert voor Van der Wiel
En Vlaar vaste basisplekquote:
Zit er dik in ja. Speelt zich bij Helmond wel weer in de kijker.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan Ferry de Regt!
Een pot gespeeld, hij heeft best wat ballen afgevangen daar die Lavezzi er niet uit had gehaaldquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoeft ook niet als je de rest van je team al zo verdedigend indeelt
Zijn jouw woorden. Ik zeg alleen Vormer.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En Vlaar vaste basisplek![]()
En Cabral voor Affelay![]()
En Janmaat voor van der Wiel![]()
En Mulder voor Stekelenburg![]()
En Clasie voor de Jong
Neequote:
Dat hele Nederlands elftal mag opgeheven worden. Fuseren met België. Het wordt tijd dat ik de politiek in ga denk ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn jouw woorden. Ik zeg alleen Vormer.
NIET DOEN!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat gaat niet, want je bent offline. Of wil je dat ik op je zolderkamer kom fifa'en?
Verbeek in de politiekquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat hele Nederlands elftal mag opgeheven worden. Fuseren met België. Het wordt tijd dat ik de politiek in ga denk ik.
excuses aanvaardquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh. Oké.
Sorry roy. Zal het nooit meer doen.
Gewoon Sneijder, Van der Vaart en Stekelenburg houden en vanaf de grond opnieuw opbouwen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat hele Nederlands elftal mag opgeheven worden. Fuseren met België. Het wordt tijd dat ik de politiek in ga denk ik.
Wel, alleen als de bondscoach hem nog wil hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:59 schreef Johnbon het volgende:
Mark van bommel stelt zich niet meer beschikbaar voor NL eltal. Jammer.
quote:Bedanken voor het Nederlands elftal doet Van Bommel niet, benadrukt hij in gesprek met OnsOranje. "Dat wil ik niet. Wellicht komt er een moment dat de bondscoach in de toekomst door omstandigheden alsnog een beroep op mij wil of moet doen. Dan wil ik er zijn", zegt Van Bommel, die komend seizoen uitkomt voor PSV.
Jajoh?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh oke. Dan haal ik hem gewoon niet xD Want ik vind de UP niet lekker spelen
Ieder team heeft zo z,n zwaktes maar dit toernooi mag van mij ook wel wegquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met dat landentoernooi. Elke wedstrijd moet ik tegen een Engels paceteam met Hart op goal, soms ook nog met 5 atb
Ik probeer hem nog 1 keer te winnen en daarna nooit meer.
ook niet wachten tot de trein weg is he ;pquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:04 schreef vandermar het volgende:
WTF, mongolen
http://www.vkmag.com/inde(...)nder_rijdende_trein/
TOTY Gomis of IF Gameiro naast UP Benzema in 352? Motiveer je antwoordquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:56 schreef Toefjes het volgende:
Wilt er iemand een RKC shirt van me hebben? Gratis. Nee nee, niet de echte van stof, maar in Fifa natuurlijk
Ik zou de echte wel willen hebben, maar dan kan ik beter 200 meter lopen richting fanshop.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:56 schreef Toefjes het volgende:
Wilt er iemand een RKC shirt van me hebben? Gratis. Nee nee, niet de echte van stof, maar in Fifa natuurlijk
Ik heb TOTY Akinfenwa en ik vind hem tegenvallen. Hij kan niet koppen en zijn schot is lang niet zo goed als het lijkt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:16 schreef Robinioz het volgende:
Showunmi is beast! In mjn ogen de beste bronzen spits uit het spel (NIF). 88 strength 80 sprintspeed, 1 meter 96 en deadly shot. Akinfenwa is veel minder.
3 sterren tricks is ook nog lachwekkend met zijn lengte en breedte
September 2011 called..quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:11 schreef KrAlex het volgende:
Ik dacht dat ik de beste keepers in het spel al gezien had, maar kom vandaag tegenover Diego Lopez te staan, en die gozer pakt letterlijk alles met een duik in de lucht. Ongelovelijk hoeveel finesses die man gewoon klem heeft.
Heb het meerdere keren geprobeerd met Hulk, Torres, Villa en Nilmar, maar die keeper is niet te passeren!
Gomis, met gameiro heb ik nooit gespeeld omdat die mij werd afgeradenquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
TOTY Gomis of IF Gameiro naast UP Benzema in 352? Motiveer je antwoord
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
TOTY Gomis of IF Gameiro naast UP Benzema in 352? Motiveer je antwoord
Geen Gameiro inderdaad. Niet echt goed.quote:woensdag 20 juni 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:[/b]
[..]
Gomis, met gameiro heb ik nooit gespeeld omdat die mij werd afgeraden
Gameiro heeft zieke stats, alleen zn 3* skills zijn heel jammerquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gomis, met gameiro heb ik nooit gespeeld omdat die mij werd afgeraden
Hij is wel 1m70 oid hequote:Op woensdag 20 juni 2012 13:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gameiro heeft zieke stats, alleen zn 3* skills zijn heel jammer
Dat wel ja. Eerste helft was echt saai.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:23 schreef Toefjes het volgende:
Was toch weer spanning en sensatie RijstClose match weer , goed gespeeld
Ik vond hem niet slecht. Eerder Remyquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:23 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap niet hoe Gameiro zo slecht kan zijn..
Acceleration 88?90
Agility 87?93
Balance 81?87
Jumping 74?76
Reactions 84?87
SprintSpeed 83?84
Strength 63?64
Aggression 64?66
Positioning 88?88
TactAware 36?37
Vision 81?81
BallControl 78?83
Crossing 77?78
Curve 77?84
Dribbling 82?88
Finishing 88?97
FKAcc 67?73
HeadingAcc 70?72
LongPass 71?71
LongShot 80?88
Marking 21?21
Penalties 75?82
ShortPass 79?80
ShotPower 78?86
SlideTackle 36?36
StandingTackle 32?33
Volleys 80?88
Die is wel insane als je naar zijn stats kijkt haha. Ik ben op een ander acc begonnen en ga niet handelen, daar heb ik geen zin in. Dus enkel packs kopen en games spelen om te improven. Heb nu wel een aardig bronze team, Akinfenwa TOTY is wel mijn einddoelquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb TOTY Akinfenwa en ik vind hem tegenvallen. Hij kan niet koppen en zijn schot is lang niet zo goed als het lijkt.
Dan krijg ik een RKC shirt van je, een ekte ektequote:Op woensdag 20 juni 2012 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo dit compliment zo uit het niets?
Elia heeft een clublink met Marchisio waardoor hij toch 9 chem haalt. Eerste helft inderdaad saai. Spelers bewogen weinig, kon geen gaatjes vinden. Verdedigend stond het wel erg goed met die beesten achterinquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:26 schreef Rijst het volgende:
Elia heeft trouwens 7 chem? Misschien Sneijder halen voor Di Natale. Maar dan mis je wel wat scorend vermogen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan krijg ik een RKC shirt van je, een ekte ekte
Post je team nog eensquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:28 schreef Thorb het volgende:
Rijst geef eens een goede oplossing want Gerrard en Arteta draaien werkt niet
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]Niet van stof zei ik, je wilt me failliet hebben
Wist ik natuurlijk al dat die 7 chem zouden krijgen maar ik bedoelde meer dat Gerrard op links beter tot zijn recht komt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:28 schreef Thorb het volgende:
Rijst geef eens een goede oplossing want Gerrard en Arteta draaien werkt niet
Marchisio is toch een CDM? Er zit geen link tussen de CDM en LMquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elia heeft een clublink met Marchisio waardoor hij toch 9 chem haalt. Eerste helft inderdaad saai. Spelers bewogen weinig, kon geen gaatjes vinden. Verdedigend stond het wel erg goed met die beesten achterin
Op de web app welquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Marchisio is toch een CDM? Er zit geen link tussen de CDM en LM
Inderdaad , op de web app wel. Nu snap ik waarom Maicon maar 5 chem heeft. Zo eens even kijken of Elia idd 7 chem heeft, zou een farce zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Marchisio is toch een CDM? Er zit geen link tussen de CDM en LM
Hadden jullie deze al gezien?twitter:MasonEcho twitterde op maandag 18-06-2012 om 15:09:58UEFA fines: £45,000 Spain 2004 (racism); £16,500 Serbia 2007 (racism); £10,000 Croatia 2008 (racism). ¤100,000 Bendtner (exposing pants). reageer retweet
3-5-2 gaat het over toch? Op de web app krijg je 9 chem als je CDM van zelfde club is en je een enkele link met CAM of CB hebtquote:
Hadden ze het gister bij Sportzomer ook over ja, belachelijk!quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:32 schreef Fuszy het volgende:
Hadden jullie deze al gezien?twitter:MasonEcho twitterde op maandag 18-06-2012 om 15:09:58UEFA fines: £45,000 Spain 2004 (racism); £16,500 Serbia 2007 (racism); £10,000 Croatia 2008 (racism). ¤100,000 Bendtner (exposing pants). reageer retweet
Jan Mulder was ook weer lekker bezigquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:34 schreef Robinioz het volgende:
[..]
Hadden ze het gister bij Sportzomer ook over ja, belachelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:36 schreef Thorb het volgende:
@DD
Wil zoiets maken, maar TOTY Baines lijkt me ook wel vet.
[ afbeelding ]Heb Demba Ba UP 2x gehad, maar ik vind het niks. IF Balotelli is imo stukken beter. Ba huft iedere bal overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet wat huffen is maar ik vond Ba wel goed en anders zal het wel Torres worden. Baloquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:38 schreef Robinioz het volgende:
[..]
Heb Demba Ba UP 2x gehad, maar ik vind het niks. IF Balotelli is imo stukken beter. Ba huft iedere bal over
Misschien zijn we nog wel in race voor de fair-play cup.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:32 schreef Fuszy het volgende:
Moet ik nu weer Captain Obvious uithangen? Balotelli is beest man. Wat denk je van Adebayor?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet wat huffen is maar ik vond Ba wel goed en anders zal het wel Torres worden. Balo
Balotelli heeft kutworkrates en Adebayor is klunzig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:41 schreef Robinioz het volgende:
[..]
Moet ik nu weer Captain Obvious uithangen? Balotelli is beest man. Wat denk je van Adebayor?
Adebayor is een mongol en Balotelli heeft mindere stats (behalve skill/weakfoot/passing) dan Ba. Gaat mij vooral om heading daar en die heeft Ba beter.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:41 schreef Robinioz het volgende:
[..]
Moet ik nu weer Captain Obvious uithangen? Balotelli is beest man. Wat denk je van Adebayor?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:36 schreef Thorb het volgende:
@DD
Wil zoiets maken, maar TOTY Baines lijkt me ook wel vet.
[ afbeelding ]Ramos naar RCBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baines LB
IF Colochini LCB
UP Reina GK
?
Weet ff niet of Ramos dan 9 haalt eigenlijk
Ik had geluk dat ik TOTY Akinfenwa in een pack had want anders had ik niet voor hem betaald wat hij waard is. Maar hij past ook niet echt in een 4-4-2 dus daar kan het ook aan liggen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:26 schreef Robinioz het volgende:
[..]
Die is wel insane als je naar zijn stats kijkt haha. Ik ben op een ander acc begonnen en ga niet handelen, daar heb ik geen zin in. Dus enkel packs kopen en games spelen om te improven. Heb nu wel een aardig bronze team, Akinfenwa TOTY is wel mijn einddoel
(2nd. IF) Adebayor heeft juist een goede dribbel, Ball Control 89, Dribbling 87. Ik heb zowel Ba UP, 2nd IF Adebayor en Balotelli IF gehad, en ik vond Demba Ba de minste van de drie, maar kan aan mijn speelstijl liggen (cross eigenlijk nooit, doe veel met dribbels/tricks, Ba heeft ook maar 3 sterren tricks en geloof ik 3 sterren zwakke been)quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Balotelli heeft kutworkrates en Adebayor is klunzig.
Ik vond/vind Ba ook vrij slungelig en log.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:45 schreef Robinioz het volgende:
[..]
(2nd. IF) Adebayor heeft juist een goede dribbel, Ball Control 89, Dribbling 87. Ik heb zowel Ba UP, 2nd IF Adebayor en Balotelli IF gehad, en ik vond Demba Ba de minste van de drie, maar kan aan mijn speelstijl liggen (cross eigenlijk nooit, doe veel met dribbels/tricks, Ba heeft ook maar 3 sterren tricks en geloof ik 3 sterren zwakke been)
Colo heeft dan 7, Ramos wel 9. Moet even kijken want Skrtel en Koscielny passen ook nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ramos naar RCB
Baines LB
IF Colochini LCB
UP Reina GK
?
Weet ff niet of Ramos dan 9 haalt eigenlijk
Ibra! All day anyday, wat is hij een beest.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:46 schreef DutchSL het volgende:
Adebayor vind ik de beste spits van het type groot en sterk die ik heb gehad.
Kan je dan niet een Liga BBVA RB doen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Colo heeft dan 7, Ramos wel 9. Moet even kijken want Skrtel en Koscielny passen ook niet
Als ik Gerrard en Arteta draai kan TOTY Skrtel wel, maar dan heeft Richards 7 chemWilde Richards ook graag, maar Sagna zou het wel oplossen
Ja, ik vond SIF Adebayor dus veel en veel beter. Ibra viel mij zelfs een beetje tegen vooral zijn schot/afronden. Kan ook aan het systeem gelegen hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ibra! All day anyday, wat is hij een beest.
Moet Spaans of Real dus dan is het alleen Arbeloaquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je dan niet een Liga BBVA RB doen?
Je wilt niet IF Iraola? Zit je met workrates of niet? IF Valera geen optie? Med med WRquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet Spaans of Real dus dan is het alleen Arbeloa
Zelfde verhaal hier. Di Natale speelde zelfs beter in mijn Serie A team. Maar Ibra is all round gewoon beast. Maar persoonlijk prefereer ik zowel Balotelli als Adebayor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, ik vond SIF Adebayor dus veel en veel beter. Ibra viel mij zelfs een beetje tegen vooral zijn schot/afronden.
En anderen zoals Llorente en TOTY Dost vond ik ronduit kut.
Kan ook aan het systeem gelegen hebben.
Ohja die was ik vergeten! Thanks. Workrates kijk ik meestal niet naar bij backs, misschien niet ideaal maar wel goede oplossing.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je wilt niet IF Iraola? Zit je met workrates of niet?
99 strength heeft SIF Valeraquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ohja die was ik vergeten! Thanks. Workrates kijk ik meestal niet naar bij backs, misschien niet ideaal maar wel goede oplossing.
Skrtelquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:52 schreef Thorb het volgende:
Pak Valera wel danBedankt.
Dacht eraan niet te veel IF/TOTY's te nemen maar dat lukt me toch niet
[ afbeelding ]
Waarom geen UP Reina?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:52 schreef Thorb het volgende:
Pak Valera wel danBedankt.
Dacht eraan niet te veel IF/TOTY's te nemen maar dat lukt me toch niet
[ afbeelding ]
Oh had gewoon even snel gepakt om te kijken voor chem, pak natuurlijk de UP. Al eens gehad en was toen goede keeperquote:
Dat doen ze niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:55 schreef Thorb het volgende:
Wacht nog wel even met kopen want wil eerst kijken of ze niet nog een keer Walcott uitbrengen en toch nog even weekje met school bezig. Thanks voor de hulp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil eerst even met Baines spelen, toffe speler in het echt dus even proberenquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:56 schreef DutchSL het volgende:
Als je José Enrique LB maakt kun je denk ik ook SIF Diego Lopez als GK nemen.
Better late than never, but never late is better.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:57 schreef Tim86 het volgende:
Blatter wil onmiddellijk doellijntechnologie 2012-06-20 12:56:19
Sepp Blatter heeft na het EK-duel tussen Engeland en Oekraïne toegegeven dat er snel doellijntechnologie moet komen. "Na dinsdagavond is doellijntechnologie geen mogelijkheid meer, maar een noodzakelijkheid", zei de FIFA-voorzitter woensdag op Twitter. Oekraïne werd tijdens de 1-0 nederlaag een zuiver doelpunt onthouden. Verdediger John Terry haalde na een uur spelen een poging van Marko Devic achter de doellijn weg. De arbitrage nam dat echter niet waar. Als het doelpunt was toegekend, had het gastland nog een treffer nodig om zich te plaatsen voor de kwartfinale. Bondscoach Oleg Blokhin toonde na de wedstrijd al zijn verontwaardiging. "Er zijn vijf scheidsrechters op het veld en de bal was vijftig centimeter achter de lijn. Toch hebben ze het niet gezien. Waarom zijn er eigenlijk vijf scheidsrechters?" UEFA-voorzitter Michel Platini is geen voorstander van doellijntechnologie. Er worden momenteel wel twee systemen met doellijntechnologie getest in Engeland en Denemarken. Daarover neemt de FIFA 5 juli een beslissing.
© Novum
NEE NEE NEE NEE NEE NEEE ENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:04 schreef Johnbon het volgende:
Fortuna meldt zich bij FC Groningen voor Koreaan Suk
20/06/2012 13:51
Fortuna Düsseldorf hoopt Hyun Jun Suk (20) over te nemen van FC Groningen. De naar de Bundesliga gepromoveerde club heeft dat de zaakwaarnemer van de Zuid-Koreaanse spits laten weten.
Concreet contact met de leiding van De Trots van het Noorden was er nog niet. Zeker na het aantrekken van Género Zeefuik heeft FC Groningen veel aanvallers. 'Maar dat wil niet zeggen dat we zomaar spelers kwijt willen', zegt technisch manager Henk Veldmate tegen Voetbal International. 'We hebben duidelijk gemaakt dat een aantal jongens van de huidige selectie weg mag.'
Mocht Suk vertrekken, dan is dat pas na de strijd om de Peace Cup. FC Groningen speelt dat toernooi in Zuid-Korea en contractueel is afgesproken dat de aanvaller meedoet.
Lekker duo met die Noord Koreaanse spits tochquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
NEE NEE NEE NEE NEE NEEE ENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Sorry , maar ik dacht, kan maar beter heel direct zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
NEE NEE NEE NEE NEE NEEE ENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:23 schreef Robinioz het volgende:
[..]
Haha danke. Examens gehad en gehaald, vandaar!
Sowieso komen die Koreanen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:15 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd !! 2 squads dus
Gewoon bronze packs blijven openenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan wordt het je team verkopen en alle IF's kopen he.
Bij mij helemaal niet. Duurt allemaal veel te lang en de winsten zijn marginaal met 1 account. Ik vind mijn maniertje nog steeds beter.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:25 schreef Euroteller het volgende:
Bronze Pack methode gaat wel goed, alleen niet erg snel ofzo..
Wat is jouw maniertje dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij mij helemaal niet. Duurt allemaal veel te lang en de winsten zijn marginaal met 1 account. Ik vind mijn maniertje nog steeds beter.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat er 1 TOTW van het EK komt en de rest bronzes/silvers uit competities waarin is gespeeld
Ik sta weer in de halve finale van het toernooi, ik ben benieuwd of ik nu weer tegen een Engels team moet
de een is gemiddeld 86 rated, de ander gemiddeld 72. Silvers en bronzes fer daysstwitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 20-06-2012 om 14:15:54Now, a little sneak for you guys. TOTW #1 Orig OVR = 1485 / New OVR = 1546 | TOTW #2 Orig OVR = 1242 / New OVR = 1306 - Good luck! reageer retweet
86 is best ziekquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]de een is gemiddeld 86 rated, de ander gemiddeld 72. Silvers en bronzes fer daysstwitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 20-06-2012 om 14:15:54Now, a little sneak for you guys. TOTW #1 Orig OVR = 1485 / New OVR = 1546 | TOTW #2 Orig OVR = 1242 / New OVR = 1306 - Good luck! reageer retweet
Wat voor soort TOTW zou het zijn? Alleen maar EURO2012 spelers of zijn er nog competities bezig ergens op de wereld?quote:
Ik denk Euro'12 spelersquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat voor soort TOTW zou het zijn? Alleen maar EURO2012 spelers of zijn er nog competities bezig ergens op de wereld?
probeer het, en je weet het.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:27 schreef Euroteller het volgende:
[ afbeelding ]
Worden zulke kaarten meestal gekocht?
Fitness voor 150 gaat wel, maar Rijst verkoopt non-shiny contracten en dat werkt echt nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij mij helemaal niet. Duurt allemaal veel te lang en de winsten zijn marginaal met 1 account. Ik vind mijn maniertje nog steeds beter.
[ afbeelding ]
RIJST VERKOOP JE TORRES DAN RIJST VERKOOP JE TORRES DANquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:35 schreef Rijst het volgende:
Ja ze brengen dus wel die EK spelers uitkut ea
1 week in packsquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
RIJST VERKOOP JE TORRES DAN RIJST VERKOOP JE TORRES DAN
Of misschien zijn het andere spelers van het EK. Cassano en Gerrard bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien groen, weet niet maar wel vreemd als MOTM zelfde kleur heeft als de TOTW
Ik hoop op een mooi licht doorzichtig pasteltintje met een mooi afgewerkt randje.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien groen, weet niet maar wel vreemd als MOTM zelfde kleur heeft als de TOTW
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:43 schreef Rijst het volgende:
Godver moet ik mijn Torres gaan verkopen NU?
Ook voor jou als je hem voor de normale prijs (nu) verkocht krijgtquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik haat dit spel soms echtWel gunstig voor de andere mja
Wie dan, alleen Dzagoev als non-FUT smaakmaker toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:45 schreef Tim86 het volgende:
Echt een kutsituatie voor je rijst. Eigenlijk kunnen ze dit echt niet maken, maar een TOTW uitbrengen met 11 spelers ofzo die niet eens MOTM waren slaat ook nergens op..zeker niet met al die smaakmakers die niet eens in FUT zitten.
Shev.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wie dan, alleen Dzagoev als non-FUT smaakmaker toch?
(en Jetro Willems)
De Oekraïners ook..Sheva en die wingerquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wie dan, alleen Dzagoev als non-FUT smaakmaker toch?
(en Jetro Willems)
Genaaid inderdaad, net zoals het TOTY TOTY teamquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:45 schreef Tim86 het volgende:
Echt een kutsituatie voor je rijst. Eigenlijk kunnen ze dit echt niet maken, maar een TOTW uitbrengen met 11 spelers ofzo die niet eens MOTM waren slaat ook nergens op..zeker niet met al die smaakmakers die niet eens in FUT zitten.
Die ook ja. En Die Jiracek ook toch?quote:
Had ik net ook weer. 18 schoten, 14 op doel ofzo. 2 goals voor mij. Hij kwam er niet aan te pas, maar z'n Cech hield alles tegen. Hij 4 schoten. 4 op doel. 3 goals. Waarvan de 2-3 in de 90ste minuut. En het was ook nog zo'n Engelsman die alleen maar de bal eroverheen kon gooien en rennen. En alle filmpjes keek. Daar word ik echt heel erg veel minder blij van.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
En ja hoor, ik verlies weer in de 90e minuut terwijl ik veel beter was. Waarom krijg ik die bal er nooit in
Hmm daar had ik nog niet eens aan gedacht..vorige week was er geen TOTW natuurlijk. Dat zou het wel logischer maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:54 schreef DutchSL het volgende:
Zal het TOTW over de hele poulefase gaan of alleen de afgelopen week? Met 1e wedstrijden er bij komt er misschien nog wel een IF Tyton.
Hele poulefase denk ik, aangezien er vorige week niets was. Met 86 gemiddeld kunnen het ook alleen die MOTM zijn zoals Rijst liet zijn. Met lagere wissels klopt dat niet meerquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:54 schreef DutchSL het volgende:
Zal het TOTW over de hele poulefase gaan of alleen de afgelopen week? Met 1e wedstrijden er bij komt er misschien nog wel een IF Tyton.
Ik speelde tegen iemand met een bronze/gold mix met 1 CB met 39 pace maar natuurlijk had hij Hart op goal. Maar mijn tegenstander was niet irritant dus dat maakt het iets minder erg.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:53 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Had ik net ook weer. 18 schoten, 14 op doel ofzo. 2 goals voor mij. Hij kwam er niet aan te pas, maar z'n Cech hield alles tegen. Hij 4 schoten. 4 op doel. 3 goals. Waarvan de 2-3 in de 90ste minuut. En het was ook nog zo'n Engelsman die alleen maar de bal eroverheen kon gooien en rennen. En alle filmpjes keek. Daar word ik echt heel erg veel minder blij van.
verkocht of van de trade gehaald? Knal ze even in je watchlist danquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:03 schreef Rijst het volgende:
Er stonden 2 Torres kaartjes van 645k erop. Eentje is nu weg
Als je het dan toch aanbiedtquote:
Verkocht of via een trade offer eraf gehaald.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
verkocht of van de trade gehaald? Knal ze even in je watchlist dan
Kan ook zijn dat mensen ze er zelf af halen en er goedkoper op gaan zitten nu de paniek wellicht toe gaat slaan.
Speel je ook weleens met Zilvers?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
En weer valt mijn internet tijdens de wedstrijd ineens uit. Ik mag dat toernooi ook gewoon niet winnen. Dan ga ik wel weer met bronzes wat wedstrijden spelen
Ik probeer al de hele tijd dat 3.5k toernooi met BraSilvers te winnen maar dat is dus nog niet gelukt. Ik verlies elke keer in de 90e minuut terwijl ik veel beter ben. Daar heb ik nu geen zin meer in dus dan ga ik maar weer dat bronze toernooi doenquote:
Lol, ik vond hem niet eens slecht fluiten. KNJB zit erachter.quote:
Ik vond het verschil er op CM in ieder geval niet echt uitkomen in die 20 wedstrijden ofzo die ik ermee heb gespeeld. Maar dat had ik ook al met de 83 en 84 versiequote:Op woensdag 20 juni 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
Iemand ervaring met de blauwe Marchisio? Is hij goed of is de 84 versie niet veel minder?
Op CAMquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
Iemand ervaring met de blauwe Marchisio? Is hij goed of is de 84 versie niet veel minder?
Nee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:15 schreef Robinioz het volgende:
Kan iemand mij een linkje geven naar de nieuwe TOTW?
Het is nog geen 3PM in de UKquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:15 schreef Robinioz het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:15 schreef Robinioz het volgende:
De Rossi lijkt me als CDM. Maar hij valt niet echt op bij mij.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:16 schreef vandermar het volgende:
Marchisio als CDM trouwens
Ok,
Welke van de 3
TOTY De Rossi
TOTY Pirlo
TOTY Marchisio
Danke!quote:
Pirlo denk ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:16 schreef vandermar het volgende:
Ok,
Welke van de 3
TOTY De Rossi
TOTY Pirlo
TOTY Marchisio
Ik heb De Rossi en Vidal daar ( in 3-5-2) en dat loopt als een trein. Pirlo kan ook wel leuk zijn. Echt veel hoeven de CDM's niet te lopen in dat systeem en zijn passing is wel sick.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:16 schreef vandermar het volgende:
Ok,
Welke van de 3
TOTY De Rossi
TOTY Pirlo
TOTY Marchisio
Dan wordt het denk ik Pirloquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb De Rossi en Vidal daar ( in 3-5-2) en dat loopt als een trein. Pirlo kan ook wel leuk zijn. Echt veel hoeven de CDM's niet te lopen in dat systeem en zijn passing is wel sick.
En zijn passing is echt heel erg goed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:18 schreef Rijst het volgende:
Ik vind die Felaini trouwens steeds beter. Hij blijft wel lomp maar hij staat daar precies goed.
Jij denkt dat ze de MOTM's niet gaan uitbrengen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Again je vergeet Casillas en met hem is gemiddeld 87.
Hij zegt alleen dat je berekening in ieder geval niet klopt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze de MOTM's niet gaan uitbrengen?
Ik zou er zelfs 200K voor betalen hoor. Echt een fucking tankquote:
Ik heb 'm in 3-5-2 op LCDM. Ik kan niets anders zeggen, dan dat 'ie me erg goed bevalt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
Had je echt mijn goal opgeslagen trouwens?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 'm in 3-5-2 op LCDM. Ik kan niets anders zeggen, dan dat 'ie me erg goed bevalt.
Trollquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs 200K voor betalen hoor. Echt een fucking tank
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ramires loopt bij mij veel gaten dicht als CDM in 3-5-2, terwijl ik gewoon Thiago Silva, TOTY Chiellini en TOTY Dede achterin heb staan en dat zijn niet de sloomsten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb De Rossi en Vidal daar ( in 3-5-2) en dat loopt als een trein. Pirlo kan ook wel leuk zijn. Echt veel hoeven de CDM's niet te lopen in dat systeem en zijn passing is wel sick.
Pirlo heb je niets aan. Ik had de 85 Pirlo maar heb m net verkocht. Doet niets beter dan wat De Rossi deedquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Contained als een bitchquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ramires loopt bij mij veel gaten dicht als CDM in 3-5-2, terwijl ik gewoon Thiago Silva, TOTY Chiellini en TOTY Dede achterin heb staan en dat zijn niet de sloomsten.
Bij mij ontstaan er geen gaten. Spelers lopen precies waar ze moeten lopen want ze weten dat ze daarna nog met Zlatan onder de douche staan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ramires loopt bij mij veel gaten dicht als CDM in 3-5-2, terwijl ik gewoon Thiago Silva, TOTY Chiellini en TOTY Dede achterin heb staan en dat zijn niet de sloomsten.
Je wilt nu zeker dat ik 'm hier ga posten?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:25 schreef laucas het volgende:
[..]
Had je echt mijn goal opgeslagen trouwens?![]()
Contained?quote:
200k misschien iets te veel, maar als cam echt prima, sterk en goed schot.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs 200K voor betalen hoor. Echt een fucking tank
Liever met Zlatan dan met Tyton, zeg ik altijd maar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij ontstaan er geen gaten. Spelers lopen precies waar ze moeten lopen want ze weten dat ze daarna nog met Zlatan onder de douche staan.
WIlde ik ook altijd doen maar ja, na een dag doe ik er toch niets meer meequote:
Een Phoenix akoestische gitaar (type weet ik zo niet), staalsnarig en je kan hem nog aansluiten op een versterkerquote:
Je had toch nergens geld voor? lolquote:
Semi akoestisch is het dan toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een Phoenix akoestische gitaar (type weet ik zo niet), staalsnarig en je kan hem nog aansluiten op een versterker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |