Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Sorry dan post ik vanaf nu wel offtopicquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohjee, niet een screenshot maken hoor, als je een squad fitness uit een pakje haalt
Ik ben tot nu toe nog steeds lekker op weg om de 15K per dag te halen met de bronzen methode, terwijl ik niet zo heel vaak supergoede pakjes krijg. Over een dag of 10 kan ik IF Lavezzi er waarschijnlijk van kopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sorry dan post ik vanaf nu wel offtopic
Je krijgt echt pakkie van mijquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef Kutstudent het volgende:
Zieke speuler ben jij ook he vandermar.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je krijgt echt pakkie van mij [ afbeelding ]
Je pakt dan ook de minste goede speler.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gaat makkelijk ja. Een volle TP is al 3.5/4k. 3x legen en je hebt alweer 10k binnen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe nog steeds lekker op weg om de 15K per dag te halen met de bronzen methode, terwijl ik niet zo heel vaak supergoede pakjes krijg. Over een dag of 10 kan ik IF Lavezzi er waarschijnlijk van kopen
Ja, ik ben teleurgesteld in het Nederlands elftal. Ik heb er wel heel veel plezier van gehad. Nu ben ik voor Duitsland. Eigenlijk moet ik nu zo'n groene hoed met een veer opquote:
Italie word Europees Kampioenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ben teleurgesteld in het Nederlands elftal. Ik heb er wel heel veel plezier van gehad. Nu ben ik voor Duitsland. Eigenlijk moet ik nu zo'n groene hoed met een veer op
NSB'er!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ben teleurgesteld in het Nederlands elftal. Ik heb er wel heel veel plezier van gehad. Nu ben ik voor Duitsland. Eigenlijk moet ik nu zo'n groene hoed met een veer op
Frankrijk.quote:
Prima.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik win echt bijna altijd van Nick (na de 1e 8 seizoenen, waarin ik met fifa leerde omgaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je pakt dan ook de minste goede speler.
Oh, je gaat er tegen Rijst hard afquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Ik win echt bijna altijd van Nick (na de 1e 8 seizoenen, waarin ik met fifa leerde omgaan), maar dat is individueel resultaat. Tegen sold, stef of jou ga ik er inderdaad hard af.
Jij ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, je gaat er tegen Rijst hard aflaat dan maar [ afbeelding ]
Natuurlijk UP Suarez.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:16 schreef vandermar het volgende:
UP Suarez of UP Ba?UP Ba kan mij niet bekoren naast UP RvP
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij ook.
KK niet gaan crossen tegen VDM want dat mag niet van hem
Heel slechtquote:
Heb je al een gouden team?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:22 schreef Toefjes het volgende:
2-0 voor met rust tegen een gouden team met Torres en Agbonlahor voorin. Hij kan alleen nog maar ragetackels maken
La ma. was iemand anders.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij ook.
KK niet gaan crossen tegen VDM want dat mag niet van hem
hij bijtquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:24 schreef vandermar het volgende:
OMG
[ afbeelding ]
Ik heb hem gekocht omdat hij goed kan voetballen, zijn gedrag kijk ik maar even door de vingers
Kutkabouter is het tochquote:
KK is mijn afkorting.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wel een TR maken voor iets onzinnigs om daarna met kanker te gaan gooien.
Kansloos.
Kwam er laatst pas achter dat hij een IF had toen ik hem ineens tegen kwam..die kerel had hem op CAM. Was onzichtbaar, maar wat wil jequote:
KutKloon?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
KK is mijn afkorting.Vanwege mijn vorige account.
Boeiend. Duur was hij toch al.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:26 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga mijn IF T. Silva van 41212 naar 352 omzetten
Heb ik ook met de TOTY gedaan. Bij zulke dure spelers boeit dat ook niet zo heel veel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:26 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga mijn IF T. Silva van 41212 naar 352 omzetten
quote:
Het gaat tegen mijn gevoel inquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ik ook met de TOTY gedaan. Bij zulke dure spelers boeit dat ook niet zo heel veel.
Waarom haal je niet Lavezzi LM ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:29 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even IF Vidal halen straks, nu spelen.
Als rechter CB in 3-5-2 is het prima, snel zat en lengte is wat minder belangrijk daar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:29 schreef Rijst het volgende:
Sowieso vind ik Thiago Silva (NIF) best wel slechtHij is snel ja maar voor de rest speelt hij niet zo goed als in het echt.
hoeft ook niet als je de rest van je team al zo verdedigend indeeltquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Totaal geen verdedigende acties. Eerst Vargas proberen
Ik ga Kuyt even halen voor mijn Bplquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Totaal geen verdedigende acties. Eerst Vargas proberen
idd. Veel fijner dan in 4atbquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als rechter CB in 3-5-2 is het prima, snel zat en lengte is wat minder belangrijk daar.
ziek ofniet:P die steekpasses die je om je oren krijgt als je instaptquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:34 schreef OmniRocket het volgende:
Ultimate niveau is echt niet normaal meer.1 op 1 altijd uitgekapt
, zet je druk krijg je de throughball gelijk om je oren
Inderdaad, had ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:34 schreef OmniRocket het volgende:
Ultimate niveau is echt niet normaal meer.1 op 1 altijd uitgekapt
, zet je druk krijg je de throughball gelijk om je oren
Ik ook de kwartfinale.. het is wel mogelijk om te winnen, alleen heeeeeel erg moeilijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Inderdaad, had ik ookeerste pot nog met 4-3 gewonnen, was wel de betere, veel meer kansen maar in de kwart finale kreeg ik pakkie
4-0 verlies. Elk schot was raak, alle voorzetten gaan er zowat in en 60 pace verdedigers hielden Messi bij
Je moet geduld hebben en rond blijven spelen en wachten tot je met een steekpass er door kan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik ook de kwartfinale.. het is wel mogelijk om te winnen, alleen heeeeeel erg moeilijk
achterin een beetje rondtikken, dan stappen ze in en staan ze met 7 op jouw helft ofzo en kan je er overheen knallen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet geduld hebben en rond blijven spelen en wachten tot je met een steekpass er door kan.
Gewoon 1 goal maken en dan achterin overspelen zo heb ik hem gewonnen ;dquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet geduld hebben en rond blijven spelen en wachten tot je met een steekpass er door kan.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Gewoon 1 goal maken en dan achterin overspelen zo heb ik hem gewonnen ;d
gaat over offline hequote:
en Ted van de Pavert voor Van der Wielquote:
Ik zat meer te denken aan Ferry de Regt!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en Ted van de Pavert voor Van der Wiel
En Vlaar vaste basisplekquote:
Zit er dik in ja. Speelt zich bij Helmond wel weer in de kijker.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan Ferry de Regt!
Een pot gespeeld, hij heeft best wat ballen afgevangen daar die Lavezzi er niet uit had gehaaldquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoeft ook niet als je de rest van je team al zo verdedigend indeelt
Zijn jouw woorden. Ik zeg alleen Vormer.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En Vlaar vaste basisplek![]()
En Cabral voor Affelay![]()
En Janmaat voor van der Wiel![]()
En Mulder voor Stekelenburg![]()
En Clasie voor de Jong
Neequote:
Dat hele Nederlands elftal mag opgeheven worden. Fuseren met België. Het wordt tijd dat ik de politiek in ga denk ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn jouw woorden. Ik zeg alleen Vormer.
NIET DOEN!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat gaat niet, want je bent offline. Of wil je dat ik op je zolderkamer kom fifa'en?
Verbeek in de politiekquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat hele Nederlands elftal mag opgeheven worden. Fuseren met België. Het wordt tijd dat ik de politiek in ga denk ik.
excuses aanvaardquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh. Oké.
Sorry roy. Zal het nooit meer doen.
Gewoon Sneijder, Van der Vaart en Stekelenburg houden en vanaf de grond opnieuw opbouwen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat hele Nederlands elftal mag opgeheven worden. Fuseren met België. Het wordt tijd dat ik de politiek in ga denk ik.
Wel, alleen als de bondscoach hem nog wil hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:59 schreef Johnbon het volgende:
Mark van bommel stelt zich niet meer beschikbaar voor NL eltal. Jammer.
quote:Bedanken voor het Nederlands elftal doet Van Bommel niet, benadrukt hij in gesprek met OnsOranje. "Dat wil ik niet. Wellicht komt er een moment dat de bondscoach in de toekomst door omstandigheden alsnog een beroep op mij wil of moet doen. Dan wil ik er zijn", zegt Van Bommel, die komend seizoen uitkomt voor PSV.
Jajoh?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh oke. Dan haal ik hem gewoon niet xD Want ik vind de UP niet lekker spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |