abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113759840
Hoe komen ze aan de rondemissen ?? :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_113759871
Worden speciaal geselecteerd door de tourbaas. Selectie bij hem thuis.
pi_113759999
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Worden speciaal geselecteerd door de tourbaas. Selectie bij hem thuis.
Wat een baas he ;)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_113760504
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:06 schreef TLC het volgende:

[..]

Ik vergelijking met voetballers zijn wielrenners dus maar armoedzaaiers :P
Vergis je daar niet in. Spelers van clubs onder in de eredivisie maken nauwelijks modaal salaris. Natuurlijk zijn de Ronaldo's van de wereld van een andere financiële klasse, maar het zou me niets verbazen als de gemiddeldes tussen de sporten niet ver uit elkaar liggen.
pi_113760730
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

Vergis je daar niet in. Spelers van clubs onder in de eredivisie maken nauwelijks modaal salaris. Natuurlijk zijn de Ronaldo's van de wereld van een andere financiële klasse, maar het zou me niets verbazen als de gemiddeldes tussen de sporten niet ver uit elkaar liggen.
Er spelen in de topklasse al jongens die 2 of 3 keer modaal verdienen :')
pi_113760779
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Er spelen in de topklasse al jongens die 2 of 3 keer modaal verdienen :')
Daar geloof ik geen reet van.
pi_113760877
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:38 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar het is wel waar.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_113760972
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:38 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ken een speler persoonlijk. Krijgen al een flink basissalaris, daarboven op nog bonussen, lease-autotje etc. Waren er een paar die over de 75k gingen.

Sowieso is het echt op geen enkele manier te vergelijken. De toppers in de eredivisie die krijgen/kregen zo rond de 2 miljoen. Een topper in de eredivisie is misschien een veelwinnaar op continentaal gebied, als ik dat zou moeten vergelijken met het wielrennen? Denk dat 10 continentale ploegen bij elkaar dat nog amper verdienen :')
pi_113760986
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Maar het is wel waar.
Doe eens een bron dan. Ik weet namelijk de top van de eerste divisie wel aardig en de eerste klasse amateurs ook.
pi_113761041
Ik ken een speler uit de Duitse 3e (!) divisie persoonlijk en die verdient 75.000 euro per jaar.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_113761080
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Doe eens een bron dan. Ik weet namelijk de top van de eerste divisie wel aardig en de eerste klasse amateurs ook.
Als je het van de eerste klasse amateurs weet, dan neem ik aan dat je zelf wel de math kunt doen. Althans, ik ken zat jongens die in de eerste klasse al modaal verdienen, die zonder moeite overlopen naar een Hoofdklasser. En niet zo zeer vanwege de sportieve gronden.
In Southern Sun
pi_113761109
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als je het van de eerste klasse amateurs weet, dan neem ik aan dat je zelf wel de math kunt doen. Althans, ik ken zat jongens die in de eerste klasse al modaal verdienen, die zonder moeite overlopen naar een Hoofdklasser. En niet zo zeer vanwege de sportieve gronden.
Inderdaad, het is tegenwoordig, tenzij je een jonge talentvolle speler bent, aantrekkelijker om in de topklasse te gaan spelen dan de gouden gids divisie.
pi_113761174
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Altijd een goed teken als ik bewijs voor jouw stelling moet leveren. Je hebt geen idee dus.
pi_113761194
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Altijd een goed teken als ik bewijs voor jouw stelling moet leveren. Je hebt geen idee dus.
God, kalm aan zeg :D.

Damn :').
In Southern Sun
pi_113761346
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:45 schreef UltraR het volgende:
Ik ken een speler uit de Duitse 3e (!) divisie persoonlijk en die verdient 75.000 euro per jaar.
Ik ken een speler uit de bodem van de eredivisie. En alhoewel ik niet precies weet wat hij verdient weet ik de prijs van zijn huis, en dat is niet iets voor iemand die twee of drie ton per jaar zou vangen. Laat staan meer.
pi_113761452
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:53 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ken een speler uit de bodem van de eredivisie. En alhoewel ik niet precies weet wat hij verdient weet ik de prijs van zijn huis, en dat is niet iets voor iemand die twee of drie ton per jaar zou vangen. Laat staan meer.
Ik geloof dat iemand hier een Eva Jinekje zit te doen...
In Southern Sun
pi_113761454
Hoe het ook zei, al die duizenden spelers die een part-time baan nodig hebben naast het voetbal om rond te komen moet je niet vergeten. De salarissen van Ronaldo en Contador vergelijken zegt weinig, dat was mijn punt.
pi_113761501
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik geloof dat iemand hier een Eva Jinekje zit te doen...
Een wat :D
pi_113761508
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:53 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je zal altijd wel uitzonderingen hebben. Bovendien is het voor een voetballer ook niet echt slim om een tophypotheek af te sluiten aangezien je de volgende dag je been kan breken.

iig, om te zeggen dat het wel dicht bij elkaar zou liggen, dat is gewoon niet zo. De topvoetballers in de eredivisie verdienen al haast net zoveel als de absolute toppers in het wielrennen.
pi_113761566
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Een wat :D
Een Eva Jinekje. Je weet wel, de vrouw die dacht dat anderhalve ton een 'hoger middeninkomen' is.
In Southern Sun
pi_113761609
Het gemiddeld salaris van een eredivisie-speler is 305.000 euro:
http://www.welingelichtek(...)visie-gemiddeld.html

Nu zal dat bij de onderste clubs een stuk minder zijn, maar aangezien een modaal inkomen 32.500 euro is, denk ik dat we over hen ons ook geen zorgen moeten maken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_113761719
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Een Eva Jinekje. Je weet wel, de vrouw die dacht dat anderhalve ton een 'hoger middeninkomen' is.
Haha, nee. Ik weet dat modaal rond de 30K ligt en dus ook dat Gesink dus ongeveer 25 keer modaal boert.
pi_113761879
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:00 schreef Felagund het volgende:
Het gemiddeld salaris van een eredivisie-speler is 305.000 euro:
http://www.welingelichtek(...)visie-gemiddeld.html

Nu zal dat bij de onderste clubs een stuk minder zijn, maar aangezien een modaal inkomen 32.500 euro is, denk ik dat we over hen ons ook geen zorgen moeten maken.
Toegegeven, dat is een stuk meer dan ik verwacht had. Maar nog steeds wil ik de kanttekening plaatsen dat dat de Nederlandse top is, en daar misschien wel tientallen duizenden spelers ver onder zitten.
pi_113762148
Wat is nou het verschil tussen binnenblad en buitenblad? :@ wanneer gebruik je wat en waarom? En hoe schakel je daartussen?
There are only 151 Pokémon.
pi_113762261
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:12 schreef Eenskijken het volgende:
Wat is nou het verschil tussen binnenblad en buitenblad? :@ wanneer gebruik je wat en waarom? En hoe schakel je daartussen?
Schakelen doe je dmv een hendel of een knop aan het stuur. Voor heb je 2 tandbladen, een klein binnenblad en een groot buitenblad. Een groot buitenblad zorgt voor een zwaardere versnelling (om hoge snelheden te bereiken op het vlakke of in de afdaling) het kleine blad voor een lichte versnelling (om te klimmen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')