ja wat dat ben ik. hoezzo? omdat ik geen apk kan laten doen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dat is gewoon stom als een eigenaar dat dan ook echt niet doet.. hopenlijk zitten dat soort gasten snel ergens tegenaan of omheen gevouwen.. is gewoon spelen met levens..
Laat ik zo stellen dat die auto's van voor 1960 juist uitstekende worden onderhouden tenslotte staan ze vrijwel allemaal bij liefhebbers die al gek worden als er een vuiltje op hun oude gebakje zit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dat is gewoon stom als een eigenaar dat dan ook echt niet doet.. hopenlijk zitten dat soort gasten snel ergens tegenaan of omheen gevouwen.. is gewoon spelen met levens..
klopt, mijne is eind juli 4quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:43 schreef Hanako het volgende:
En bij nieuwe auto's geld juist dat zij sinds 2008 de eerste 4 jaar niet naar de keuring hoeven te gaan.
Je bent gewoon heel stom maar dat geeft niets.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja wat dat ben ik. hoezzo? omdat ik geen apk kan laten doen?
Je hebt toch al vakantie geboekt?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ben ik weer
Inclusief Pathe Unlimited pas
Wilde eigenlijk een filmpje pakken, maar moet vakantie zoeken
Ja kloptquote:
Dat, als het niet van een liefhebber is rijdt zo'n ding echt niet meer.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:45 schreef Hanako het volgende:
[..]
Laat ik zo stellen dat die auto's van voor 1960 juist uitstekende worden onderhouden tenslotte staan ze vrijwel allemaal bij liefhebbers die al gek worden als er een vuiltje op hun oude gebakje zit.
dat kan wel, op alles wat erop en aan zit, carroseriedelen enzo..quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja wat dat ben ik. hoezzo? omdat ik geen apk kan laten doen?
De mijne gaat deze week nog op de brug voor een keuring heb de auto net vanaf deze ochtend impulsief zak hooi dat ik benquote:
ik kan geen apk laten doen! waarom ben ik dan stom?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:46 schreef Hanako het volgende:
[..]
Je bent gewoon heel stom maar dat geeft niets.
Ik kan hem alleen niet betalen. Dus kan ik je helaas niet plezieren. Op die manier.quote:
bouwjaar?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:47 schreef Hanako het volgende:
[..]
De mijne gaat deze week nog op de brug voor een keuring heb de auto net vanaf deze ochtend impulsief zak hooi dat ik ben
Wat voor auto is het eigenlijk?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:48 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik kan geen apk laten doen! waarom ben ik dan stom?
het kan wel hoor..quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:48 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik kan geen apk laten doen! waarom ben ik dan stom?
Kloptquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat, als het niet van een liefhebber is rijdt zo'n ding echt niet meer.
En die zijn vaak zo para.
2006...quote:
dan moet je auto van voor 1960 kopen. waarom heb je dat niet gedaan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:47 schreef Hanako het volgende:
[..]
De mijne gaat deze week nog op de brug voor een keuring heb de auto net vanaf deze ochtend impulsief zak hooi dat ik ben
naar een apk keurmeester? en dan? er zzijn geen eisen.quote:
doe niet zo dom... er wordt naar meer gekeken hoor.. ophanging, chassis, alles wat je zelf noet zoet.. niet alleen regeltjes..quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:50 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
naar een apk keurmeester? en dan? er zzijn geen eisen.
of dan aan de apkeisen van vlak na 1960 gaan voldoen ofzo?
Omdat B... Meer hoef je niet weten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dan moet je auto van voor 1960 kopen. waarom heb je dat niet gedaan?
Dat heeft de auto ook alleen heeft lichte schade word gefixt maar dan gooi ik er voor die paar tientjes gelijk een verse apk op.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dan heeft ie toch vast wel een geldige keuring?
Dat kan pas vanaf 2 maanden voor het verlopen van de APK toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:56 schreef Hanako het volgende:
[..]
Omdat B... Meer hoef je niet weten.
[..]
Dat heeft de auto ook alleen heeft lichte schade word gefixt maar dan gooi ik er voor die paar tientjes gelijk een verse apk op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |