- Maarten Ducrotquote:Zie ze boren door de wind, ja dit is niet meer fietsen, dit is stoempen!
- Herbert Dijkstraquote:Waar zit Gesink?
Bernaudeau zegt dat ie op tijd fit zal zijn. Het wordt wel krap dag, maar hij zal wel starten en er vervolgens niets van bakken omdat ie gewoon nog teveel last van zijn knie gaat hebben.quote:
Het zou me inderdaad verbazen moest hij het tegendeel aantonen. Misschien dat Rolland nu een vrije rol krijgt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bernaudeau zegt dat ie op tijd fit zal zijn. Het wordt wel krap dag, maar hij zal wel starten en er vervolgens niets van bakken omdat ie gewoon nog teveel last van zijn knie gaat hebben.
Die vrije rol heeft Rolland sowieso.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:05 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Het zou me inderdaad verbazen moest hij het tegendeel aantonen. Misschien dat Rolland nu een vrije rol krijgt.
Ik hoop niet vaak. Want dat betekent dat Titi vooraan rijdtquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:55 schreef Tommeke het volgende:
Hoevaak zal Herbert het over de vader van Voeckler gaan hebben?
Of achteraan. Of in het midden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:36 schreef maril het volgende:
[..]
Ik hoop niet vaak. Want dat betekent dat Titi vooraan rijdt
Die was mooiquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:33 schreef debeterebob het volgende:
"In Californie heb je 7 ritten en hij wint er 10. "
Ducrot over Sagan.
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
Is er ook een Herbert en Maarten bingo? Het woord " grinta" is net voorbij gekomen.
De kinderen van Voigt zijn vandaag ook al uitgebreid besproken.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
Is er ook een Herbert en Maarten bingo? Het woord " grinta" is net voorbij gekomen.
Die kunnen we alweer afstrepenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:54 schreef TheRipper het volgende:
bedankt voor de quotes in de OP, het wordt weer smullen deze tour met:
- de vader van Voeckler
- de kinderen van Voigt
- stukken vloer die opgegeten moeten worden
- grinta
'Voor de mensen die later inschakelen, u kijkt naar ... 'quote:Op maandag 2 juli 2012 13:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
'Mocht u zich afvragen' hoor ik Dijkstra 30x per etappe zeggen.
Volledig eens. Boogerd altijd minder als hij erbij is.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:03 schreef Wielerfanaat het volgende:
Volgens Ducrot is er ook een 'heel contingent aan renners' (toch zeker de helft van het peloton) een 'tourpretendent'...
Verder bij elk water de vraag of je er kan kanoën en bij elk kasteel in de bergen de vraag wie er 's ochtends brood haalt bij de bakker
Voor mij is dat geluk, de Tour kijken met Ducrot en Dijkstra...andere wedstrijden kijk ik liever bij de Belgen... Boogerd erbij is minder, hij praat veel te saai, heel gewoontjes en monotoom wat uitleggen.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:03 schreef Wielerfanaat het volgende:
Volgens Ducrot is er ook een 'heel contingent aan renners' (toch zeker de helft van het peloton) een 'tourpretendent'...
Verder bij elk water de vraag of je er kan kanoën en bij elk kasteel in de bergen de vraag wie er 's ochtends brood haalt bij de bakker
Voor mij is dat geluk, de Tour kijken met Ducrot en Dijkstra...andere wedstrijden kijk ik liever bij de Belgen... Boogerd erbij is minder, hij praat veel te saai, heel gewoontjes en monotoom wat uitleggen.
Herbert: 'daar komt Tankink door het beeld!'quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:57 schreef Zhero het volgende:
Boogerd herkent gelukkig wel de renners wat eerder dan Herbert & Maarten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |