Wel een dikke line-up vorig jaar. NIet helemaal mijn muziek though.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:06 schreef WasMachinator het volgende:
Hmm, Glastonburry festival tickets gaan 7 oktober in de verkoop..
Dat festival staat stijf boven aan mijn lijstje festivals om te bezoeken xD
Vanille sigaartjes FTW!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:06 schreef Cue_ het volgende:
Ik dacht dat je niet rookte![]()
Natuurlijk overleef ik hetMaar met jou was niet zo moeilijk
Weet nu niet meer of dat weekendje wel goed gaat komenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:17 schreef SicSicSics het volgende:
Vanille sigaartjes FTW!
Net met de autonaar de winkel gegaan. Datisecht100meterlopen.
Lui, ben ik ook!
Omdat ik lui ben, of omdat ik rook?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
Weet nu niet meer of dat weekendje wel goed gaat komen
Het was een voorstel.quote:
Het is wel uberlekkerquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:33 schreef SicSicSics het volgende:
Het was een voorstel.Maar ja, ik ben lui. Luie mensen bouwen de wereld. Zonder luie mensen was er nooit iets uitgevonden wat het leven makkelijker zou maken.
ik wilde ook zoiets posten maar ik was te luiquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het was een voorstel.Maar ja, ik ben lui. Luie mensen bouwen de wereld. Zonder luie mensen was er nooit iets uitgevonden wat het leven makkelijker zou maken.
Fucking geniaal!quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:34 schreef Cue_ het volgende:
Het is wel uberlekker
Ik mag niets zeggen eig.. ik heb een schoonmaker
True blood!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:34 schreef shifto het volgende:
ik wilde ook zoiets posten maar ik was te lui
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:38 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga, afspraak en daarna kantoor! Tot vanmiddag!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:38 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga, afspraak en daarna kantoor! Tot vanmiddag!
quote:
veranderdquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:41 schreef MohMi het volgende:
Wie heeft er een nieuw bed en heeft meteen de slaapkamer verandert? MohMi heeft een nieuw bed en heeft meteen de slaapkamer verandert!En nu maar weer eens aan het werk xD Oeps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |