Ja, hufters willen de hoofdelijke aansprakelijkheid niet overzetten.quote:
Staat op naam van jou en je ex, zij is weg en wil de hypotheek niet op beider namen, maar de verstrekker wil het niet alleen op jouw naam? Daarom oversluiten naar verstrekker die dat wel wil doen en daarom boeterente vanwege vroegtijdig aflossen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, hufters willen de hoofdelijke aansprakelijkheid niet overzetten.
Ik heb niks meer te roken!
Spot on! Behalve dat ze het niet erg vindt als het nog een tijdje op haar naam staat, maar dat wil ik niet. Ik wil mijn eigen zaakjes regelen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:39 schreef Skv het volgende:
Staat op naam van jou en je ex, zij is weg en wil de hypotheek niet op beider namen, maar de verstrekker wil het niet alleen op jouw naam? Daarom oversluiten naar verstrekker die dat wel wil doen en daarom boeterente vanwege vroegtijdig aflossen?
Doen we gewoon BYOD feestjequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
Als het goed is ga ik vanmiddag de papieren tekenen, word ik leeg getrokken, kan ik nog jaren niet motor rijden, moet ik geld lenen van papa en mama, maar kan ik wel blijven wonen waar ik woon!
En owjah. Feestje!
Ik kan op zich wel zorgen voor een kleine bier fundering!quote:
Nare situatie. Is zo'n boeterente zo hoog dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Spot on! Behalve dat ze het niet erg vindt als het nog een tijdje op haar naam staat, maar dat wil ik niet. Ik wil mijn eigen zaakjes regelen!
Was bijna 10kquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:42 schreef Skv het volgende:
Nare situatie. Is zo'n boeterente zo hoog dan?
pff wat een geld zegquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Was bijna 10kToen dacht ik... Later ik ga verhuizen.
Nu is het ongeveer 5k en dacht ik, dan wil ik wel blijven.
Ik ga nergens heen!quote:
omgwtfbbq. wat een klerelijers zeg. 5kquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Was bijna 10kToen dacht ik... Later ik ga verhuizen.
Nu is het ongeveer 5k en dacht ik, dan wil ik wel blijven.
quote:
Tjah, hypotheken hè?quote:
Noemen ze dat niet 'werken'?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl, ik moet straks iets samen gaan doen met een collega.. Helemaal geen zin in
Was ff wat te eten maken!quote:
goed dat je het zegt!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Noemen ze dat niet 'werken'?
[..]
Was ff wat te eten maken!
Samenwerkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:59 schreef SicSicSics het volgende:
Noemen ze dat niet 'werken'?
[..]
Was ff wat te eten maken!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:04 schreef SicSicSics het volgende:
Koffie! Dat moet ik ook nog drinken, het liefst met wat te roken, maar dan moet ik naar de winkel. En daar heb ik geen zin in!
Dank je Cue_ en je overleefd het vast wel. Je hebt een avondje met mij ook overleefd, ik ben ook niet zo snel!
Hey! Mijn niet-zo-ninja-edit was sneller dan je post!quote:
Ik dacht dat je niet rooktequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:04 schreef SicSicSics het volgende:
Koffie! Dat moet ik ook nog drinken, het liefst met wat te roken, maar dan moet ik naar de winkel. En daar heb ik geen zin in!
Dank je Cue_ en je overleeft het vast wel. Je hebt een avondje met mij ook overleefd, ik ben ook niet zo snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |