abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:12:47 #1
53151 T42
Pinball Wizard
pi_113132798
mijn vriendin had een RC auto op nitro gekocht.
na 15 sec liep hij al vast. (fabrieks fout)

heeft de winkel nieuwe onderdelen aangesmeerd die ze moest betalen. de winkel heeft hem wel inelkaar gezet.
(daarna had ze de fabriek gebeld in duitsland en had ze gewoon een nieuwe motor moeten krijgen van fabriek via die winkel, gratis!)

volgens de winkel is dat onzin. -O-

nu na inlopen en 10min rijden later is motor weer stuk. toen was ze op een circuit bij een andere winkel toevallig en die keek er even na en zag dat de motor nu krassen in de cillinder had, omdat deze niet goed inelkaar is gezet.

volgens de winkel waar die vandaan komt, is dat weer geen garantie...

nu zijn we dus hele zaakje beu en wil ze haar geld terug.

wat te doen? de winkel zet ons binnen 2 minuten de winkel al uit met je zoek het maar uit..
pi_113132951
:')
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:21:11 #3
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_113133110
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:12 schreef T42 het volgende:
mijn vriendin had een RC auto op nitro gekocht.
_O-
censuur :O
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:21:18 #4
53151 T42
Pinball Wizard
pi_113133115
quote:
19s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:16 schreef Guidetti het volgende:
:')
dus? :')


quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:21 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

_O-
kan dat niet? ik heb alleen 1:1 auto's ;)
pi_113133288
Als dat bouwen van de motor niet door de klant geschiedt, is het een ondeugdelijk product en mag de winkel die repareren (sowieso hoort dat gratis te geschieden), anders heb je recht op teruggave van het aankoopbedrag.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:28:14 #6
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_113133355
Vraag om ontbinding van het koopcontract, het repareren van fabrieksfouten horen overigens altijd op kosten van de verkoper te gebeuren. Daar is de verkoper al mee de mist in gegaan.

Over wat voor nitro auo hebben we het? Merk en type?
pi_113133499
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:28 schreef ueberduitser het volgende:
Vraag om ontbinding van het koopcontract, het repareren van fabrieksfouten horen overigens altijd op kosten van de verkoper te gebeuren. Daar is de verkoper al mee de mist in gegaan.

Over wat voor nitro auo hebben we het? Merk en type?
Ik denk een groene Opel Manta.
pi_113133505
Fabriek bellen en het verhaal uitleggen?
pi_113133841
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:21 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

_O-
Kan dit niet dan? Je hebt ook vrouwen die dat wel leuk vinden!! ;)

Maar het gaat om een kyosho inferno neo met de gx 21 motor nu ongeveer 4 weken oud, waarvan ik al 8 dagen kwijt was met wachten op onderdelen..
Als ik daar in die winkel ben negeert die me gewoon en zegt die als er geen problemen zijn heb ik geen verkoop.. en helpt dan de volgende klant weer.

Nu wil ik dus graag mijn geld terug zodat ik niks meer te maken heb met die winkel maar is dus de vraag heb ik daar wel recht op?
pi_113133874
Oeps, je kloon.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_113133940
Nu blijkt dat "mijn vriendin" gewoon de TS is :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_113133942
Kannetje nitro op de toonbank met een spoor naar buiten... (nee, geen dichte kan en een treinrails!)
1. geschillencommissie
2. zwart op wit bewijs van de fabriek overleggen aan de winkel
3. geld terug eisen
4. Naam van winkel hier posten
pi_113134252
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:42 schreef rookworst4 het volgende:

[..]

Kan dit niet dan? Je hebt ook vrouwen die dat wel leuk vinden!! ;)

Maar het gaat om een kyosho inferno neo met de gx 21 motor nu ongeveer 4 weken oud, waarvan ik al 8 dagen kwijt was met wachten op onderdelen..
Als ik daar in die winkel ben negeert die me gewoon en zegt die als er geen problemen zijn heb ik geen verkoop.. en helpt dan de volgende klant weer.

Nu wil ik dus graag mijn geld terug zodat ik niks meer te maken heb met die winkel maar is dus de vraag heb ik daar wel recht op?
ligt eraan of het defect volledig te wijten is aan de ondeugdelijkheid van het product.

Als je de motor zelf hebt gebouwd, kan de winkel het argument aandragen dat je een fout gemaakt hebt bij de montage.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:04:23 #14
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_113134675
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

ligt eraan of het defect volledig te wijten is aan de ondeugdelijkheid van het product.

Als je de motor zelf hebt gebouwd, kan de winkel het argument aandragen dat je een fout gemaakt hebt bij de montage.
Van een Kyosho mag je wel wat kwaliteit verwachten.
En TS geeft aan dat de eerste fout een fabrieksfout was, de winkel heeft de motor herbouwd, dus TS heeft er niet met z'n vingers aangezeten. Een Inferno is een R2R set overigens, daar hoef je niets aan te bouwen. Misschien de wielen er alleen op zetten, meer niet.

Wat een waardeloze modelbouwzaak is dat trouwens, Kyosho opbellen en dan verhaal halen lijkt me de beste oplossing.
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:09:48 #15
53151 T42
Pinball Wizard
pi_113134864
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Oeps, je kloon.
nope check ip maar :')
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:45 schreef Trommeldaris het volgende:
Nu blijkt dat "mijn vriendin" gewoon de TS is :')
zit toevallig 25km tussen :')

ik weet de ballen van die auto dus mocht ze even zelf reageren ;)
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:12:04 #16
53151 T42
Pinball Wizard
pi_113134965
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:45 schreef Hydrogeny het volgende:

4. Naam van winkel hier posten
nee

[ Bericht 5% gewijzigd door Five_Horizons op 20-06-2012 23:25:02 ]
pi_113135032
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:04 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Van een Kyosho mag je wel wat kwaliteit verwachten.
En TS geeft aan dat de eerste fout een fabrieksfout was, de winkel heeft de motor herbouwd, dus TS heeft er niet met z'n vingers aangezeten. Een Inferno is een R2R set overigens, daar hoef je niets aan te bouwen. Misschien de wielen er alleen op zetten, meer niet.
Als de TS niets aan de motor gebouwd heeft, is het een ondeugdelijk product geweest.

De TS heeft recht op een deugdelijk product, of een teruggave van het aankoopbedrag (je moet dan wel de auto en de onderdelen inleveren bij de winkel). Tevens had de winkel geen geld mogen vragen voor de vervangende onderdelen, dus je hebt er ook recht op om dat geld terug te krijgen. Gezien het gedrag van de winkel, zou ik naar de geschillencommissie stappen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:22:43 #18
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_113135383
Dus, hele zaakje naar Leo brengen en je geld terug eisen. Doe anders je beklag eens op het modelbouwforum. Daar is Leo wel actief en misschien dat hij daar de ernst van de situatie wel in gaat zien.
pi_113135514
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Oeps, je kloon.
nee vriendin zelf :W

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:13 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Als de TS niets aan de motor gebouwd heeft, is het een ondeugdelijk product geweest.

Ik ga nu is kijken naar wat de geschillencommissie voor mij kan betekenen!!
Ikheb er verder niks aan gedaan. Ik heb de auto laten nakijken bij een andere modelbouw zaak en die zei dat ik een kras in me cilinder heb en op de zuiger en dat komt door de montage ik heb daar zelf niet aangezeten dat heeft de winkel toen zelf gedaan. Ik ben benieuwd wat de geschillen commisie voor me kan betekenen.
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:38:46 #20
53151 T42
Pinball Wizard
pi_113135996
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:22 schreef ueberduitser het volgende:
Dus, hele zaakje naar Leo brengen en je geld terug eisen. Doe anders je beklag eens op het modelbouwforum. Daar is Leo wel actief en misschien dat hij daar de ernst van de situatie wel in gaat zien.
forums waren slecht zei die nog :') allemaal onzin
  woensdag 20 juni 2012 @ 21:23:58 #21
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_113161336
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:38 schreef T42 het volgende:

[..]

forums waren slecht zei die nog :') allemaal onzin
dat is omdat hij op forums niet zo goed uit de lak komt
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_113161530
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:23 schreef kievit19 het volgende:
dat is omdat hij op forums niet zo goed uit de lak komt
Nu blijkt ook waarom.
  woensdag 20 juni 2012 @ 21:57:09 #23
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_113163186
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:27 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Nu blijkt ook waarom.
ik heb al eerder al een ervaring met hem gehad, bijna in dezelfde staat als TS, is geen fijne kerel om zaken mee te doen, oa het je gewoon negeren en verder gaan met de volgende klant die hem weer wat extra geld kan opleveren
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:53:28 #24
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113166404
Nee

[ Bericht 99% gewijzigd door Five_Horizons op 20-06-2012 23:25:50 ]
pi_113172012
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:57 schreef kievit19 het volgende:

[..]

ik heb al eerder al een ervaring met hem gehad, bijna in dezelfde staat als TS, is geen fijne kerel om zaken mee te doen, oa het je gewoon negeren en verder gaan met de volgende klant die hem weer wat extra geld kan opleveren
Hoe heb jij m dan zoo ver gekregen dat die met een oplossing kwam?

Vrijdag ga ik me auto ophalen die staat op dit moment bij een rc winkel in oss die heeft er voor mij naar gekeken wat er mis mee was want hij wou niet meer stationair lopen.

Dit kwam dus omdat er voor de 2e keer een kras in me cilynder zit en op me zuiger. Dit is volgens die winkel in oss gekomen door de reparatie.

Nu wil ik gewoon me geld terug want ik heb geen vertrouwen meer in die winkel. En hij heeft me al genoeg laten betalen.

Maar ik ben eigenlijk bang dat die zegt ik geef max 200 euro en dan mag je blij zijn.. Terwijl ik nu al 40 euro extra in die auto heb gestoken aan een nieuw zuiger/cilynder zetje.

Nu is dus ook de vraag. Als ik geld terug eis heeft hij dan nog wat te zeggen over hoeveel ik terug krijg?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')