SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:01 schreef Sorbootje het volgende:
Zo. Dat was een betere nacht dan gisteren. Nog wel jeuk, maar zo moe dat ik gewoon in slaap gevallen ben. De jeuk valt op dit moment wel redelijk mee. 's avonds en 's nachts is het erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oei! Dat ziet er niet fijn uit
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Ja behoorlijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:08 schreef Kersjes het volgende:
Vervelend is dat he Logician. En geduld opbrengen is dan zo moeilijk, je wil gewoon weten dat het allemaal goed zit in je buik.
Ik zit mijn uiterste best te doen wakker te blijven, ik moet zo naar de gyn
ohh hoe ver ben je dan? ik ben morgen 5 week en moet 19 juli heen voor de eerste echoquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:05 schreef Logician78 het volgende:
Net contact opgenomen voor de eerste echo. Moet tot 20juli wachtenbij mijn vorige zwangerschappen was het altijd veel eerder
do 7wkquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:15 schreef purebliss het volgende:
[..]
ohh hoe ver ben je dan? ik ben morgen 5 week en moet 19 juli heen voor de eerste echo
ohh krijg je maar 3 echo's dan? ik kreeg bij de oudste vooral op het einde heel veel echo's, bijna elke keer 1, maar dat was mss ook omdat ik met 27 week al in het ziekenhuis lag.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:00 schreef MeNicole2 het volgende:
Hier bij de vlos doen ze ook standaard met 8 weken, 12 weken en met 35 weken liggingsecho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |