TS is een uitkeringstrekker met een sexlijn. Even wat context voor het verhaal duidelijk te maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:41 schreef Five_Horizons het volgende:
0 euro....als je gewoon een baan hebt met een inkomen waar belasting over betaald wordt, zul je over elke extra euro belasting betalen. Het komt feitelijk gewoon op de grote hoop waar de te betalen belasting over berekend wordt.
Ben geen uitkeringstrekker en heb heb geen sekslijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS is een uitkeringstrekker met een sexlijn. Even wat context voor het verhaal duidelijk te maken.
Oke, ik zag zelf al bedragen op internet staan van 5000 euro en dat leek me al wat veel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:49 schreef A-mineur het volgende:
Ik denk als jij wat bijverdient en het blijft onder de 800(?) euro per jaar dan zul je weinig problemen krijgen met de belastingdienst.
Vooruit, sinds 2 weken heb je een baan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:46 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ben geen uitkeringstrekker en heb heb geen sekslijn.
Als je die 800 euro gewoon opgeeft als inkomsten, zullen er inderdaad weinig problemen zijn met de belastingdienstquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:49 schreef A-mineur het volgende:
Ik denk als jij wat bijverdient en het blijft onder de 800(?) euro per jaar dan zul je weinig problemen krijgen met de belastingdienst.
Sms dienst heb ik geen tijd meer voor. Te druk met m`n werk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooruit, sinds 2 weken heb je een baan.
Werkzoekend # 44
Uitkering hebben en opleiding willen doen
En je sms dienst dan? Uitkering hebben en opleiding willen doen
Samenvatting: al je inkomsten zijn belastingplichtig, maar het eerste x-bedrag wordt niet geind. Dat moet je in eerste instantie wél betalen, maar kan je achteraf terugvorderen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:14 schreef Deetch het volgende:
Er is geen belastingvrije voet meer sinds 2011 zoals vroeger. Er zijn echter wel heffingskortingen. Dit zijn kortingen op je belastbare inkomen afhankelijk van je situatie.
http://www.belastingdiens(...)en/heffingskortingen
http://www.belastingdiens(...)ht_heffingskortingen
Ach ja, op deze manier komt er in eerste instantie meer geld binnen waar de staat rente van kan trekken. Je krijgt nl. pas rente vergoed over de periode van het begin van het nieuwe jaar tot aan de uitbetaling van de teruggave.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:17 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Samenvatting: al je inkomsten zijn belastingplichtig, maar het eerste x-bedrag wordt niet geind. Dat moet je in eerste instantie wél betalen, maar kan je achteraf terugvorderen.
Hadden ze niet zo'n slagzin als van 'leuker kan niet, simpeler ook niet'?
Niet als je daarnaast ook nog in loondienst bent.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:50 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Oke, ik zag zelf al bedragen op internet staan van 5000 euro en dat leek me al wat veel.
Als je werkgever al loonheffingskorting toepast dan wordt die 5000 al gebruikt om de belastingafdracht op je gewone inkomen te drukken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:50 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Oke, ik zag zelf al bedragen op internet staan van 5000 euro en dat leek me al wat veel.
Ehm, niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:44 schreef eleusis het volgende:
Het bedrag dat je invult als inkomsten uit overige arbeid moet het bedrag zijn waar de (aftrekbare) kosten al af zijn.
Ha, ik had je ninja-edit nog te pakken!quote:
Inkomsten en aftrekposten moet je dus los van elkaar invoeren, daar ging het om.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:04 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ha, ik had je ninja-edit nog te pakken!
Wel dus. De inkomsten uit overige arbeid is het saldo van de opbrengsten uit overige werkzaamheden minus de aftrekbare kosten. Stond ook gewoon in jouw plaatje.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:44 schreef eleusis het volgende:
Het bedrag dat je invult als inkomsten uit overige arbeid moet het bedrag zijn waar de (aftrekbare) kosten al af zijn.
Nee, OPBRENGSTEN en aftrekposten moet je los van elkaar invoeren. Het saldo daarvan heet INKOMSTENquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Inkomsten en aftrekposten moet je dus los van elkaar invoeren, daar ging het om.
Niet al zelf de aftrekposten er afhalen.
Jaja, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:09 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, OPBRENGSTEN en aftrekposten moet je los van elkaar invoeren. Het saldo daarvan heet INKOMSTEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |