quote:AMSTERDAM - Mary-Kate Olsen (26) is gespot toen ze met haar lover Olivier Sarkozy (42) en zijn 14-jarige dochter een wandeling maakte door New York.
Mary-Kate had echter weinig aandacht voor Sarkozy en zijn kleine meisje, want Mary-Kate telefoneerde en pafte er lustig op los zonder haar gezelschap ook maar een blik waardig te gunnen.
Klik hier voor de foto.
Dat de 26-jarige actrice een relatie heeft met de halfbroer van Nicolas Sarkozy is al opmerkelijk te noemen.
Gesprekje aangeknoopt?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:23 schreef Fascination het volgende:
Omg, garbage was zooo tof.En wie stond er op iets van 5 meter van me af? Jawel, ons aller Lamon.
whutquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:23 schreef Fascination het volgende:
Omg, garbage was zooo tof.En wie stond er op iets van 5 meter van me af? Jawel, ons aller Lamon.
Als ik niet contactgestoord was, had ik het gedaan. Hij trok ook af en toe van die echte Lamongezichten.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik niet contactgestoord was, had ik het gedaan. Hij trok ook af en toe van die echte Lamongezichten.
Ja, geweldig.quote:
Jajaaa. Jelly?quote:
ohaiquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nope, ik zou hier tot 02.00 uur blijven.
Lurkerrrrquote:
Bezigheidstherapie?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:42 schreef Devvie het volgende:
ik ben ingeschreven voor summerschool... maar heb heulemaal geen achterstanden nie
why?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nope, ik zou hier tot 02.00 uur blijven.
Omdat ik dat eerder in deze sc had gezegd als grapje tegen zosk.. dus nu moet ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik dat eerder in deze sc had gezegd als grapje tegen zosk.. dus nu moet ik welEn Zosk is allang pleiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. skip dat kwartiertje gewoon
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ja, piktrekken en chillen op kantoorzquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lurkerrrr
Plannen voor morgen?
Hihi, nou ja ik ben toch nog wat aan het kijkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En Zosk is allang pleite. skip dat kwartiertje gewoon
Kantoor?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja, piktrekken en chillen op kantoorz
Oh okequote:Op woensdag 20 juni 2012 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hihi, nou ja ik ben toch nog wat aan het kijken
Dekkershoek zocht nog vakantiemedewerkers.quote:
serieus?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dekkershoek zocht nog vakantiemedewerkers.
Dekkershoek z'n kassamiepenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dekkershoek zocht nog vakantiemedewerkers.
Ja, ik was er vanavond..quote:
Ben je al afgewezen dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik had daar dus al gesolliciteerd he
IN-CA-PA-BEL
Kreeg een brief dat ik een half jaar in t systeem bleef staan oidquote:
quote:
Nog een keer solliciteren en daarna nog 23 keer.. dat zal ze lerenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kreeg een brief dat ik een half jaar in t systeem bleef staan oidmaar is wel 1.5maand geleden..
Zorg ervoor dat de HR afdeling blijft draaien.quote:
EN ZEKER DE PTT SPONSORENquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat de HR afdeling blijft draaien.
quote:
Ja, ik ben wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |