Daar ben ik gestopt met lezen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:31 schreef HilaryBanks het volgende:
Zo'n uurtje geleden zat ik RTL Boulevard
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:33 schreef Waaghals het volgende:
sommige vrouwen vallen op geld
sommige vrouwen vallen niet op geld
sommige vrouwen vallen op gespierde mannen
sommige vrouwen vallen niet op gespierde mannen
sommige vrouwen vallen op vrouwen
sommige vrouwen vallen niet op vrouwen.
....etc.
Ha. nou dat denk ik niet, want Badr ziet er niet uit. Maar juistja, ik wil Estelle ook niet al te veel credit geven hoor, ze is een leuke ''cougar'' maar verder niks bijzonders - ze heeft wel 'n leuke baby daddy.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zonder geld en status had Badr ook Estelle kunnen krijgen. Tis dat ze 33 is maar anders had ze ook in zo'n vuilniszakken Nickelson jas gelopen
Verder zijn vrouwen genetisch ingesteld om voor mannen met aanzien te gaan
Sorry, dat ik mijn tijd niet zoals jou 24/7 aan dit forum besteed.quote:
rtl boulevard... homo of vrouw?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Sorry, dat ik mijn tijd niet zoals jou 24/7 aan dit forum besteed.
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:33 schreef Waaghals het volgende:
sommige vrouwen vallen op geld
sommige vrouwen vallen niet op geld
sommige vrouwen vallen op gespierde mannen
sommige vrouwen vallen niet op gespierde mannen
sommige vrouwen vallen op vrouwen
sommige vrouwen vallen niet op vrouwen.
....etc.
Vrouw, en FYI er zijn genoeg mannen die RTL boulevard kijken en gewoon straight zijn. ''Entertainment'' weet je wel?quote:
Je bewijst het tegendeel anders niet, genelaal.quote:
geloof je dat zelfquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:46 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Vrouw, en FYI er zijn genoeg mannen die RTL boulevard kijken en gewoon straight zijn. ''Entertainment'' weet je wel?
Roddels heet dat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:46 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Vrouw, en FYI er zijn genoeg mannen die RTL boulevard kijken en gewoon straight zijn. ''Entertainment'' weet je wel?
Noem het maar zoals je wilt. En ja roddels vallen onder ''entertainment'' . Heb ik ergens dat RTL boulevard als nieuws moet worden gezien? Maak je geen zorgen, ik volg het NOS ook zo af en toe en ben erg op de hoogte van alles wat er op de wereld gebeurt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Roddels heet dat.
Voor het nieuws heb je andere sites.
NOS is nou ook niet zo geweldig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:53 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Noem het maar zoals je wilt. En ja roddels vallen onder ''entertainment'' . Heb ik ergens dat RTL boulevard als nieuws moet worden gezien? Maak je geen zorgen, ik volg het NOS ook zo af en toe en ben erg op de hoogte van alles wat er op de wereld gebeurt.
Beschouw deze post als niet verzonden. Had de OP niet gelezen. Excuses aan CommisarisMissionaris is wel op zijn plaats voor mijn oliedomme reactie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:56 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Dus Marokkanen moet rijk en bekend alvorens het normaal gevonden wordt dat een Nederlandse dame op een Marokkaan valt?
Ts
Wat lul jij nou.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:56 schreef Jellereppe het volgende:
Als het maar geld heeft, dan trekt het vrouwen aan. Geld heeft het dezelfde effect op vrouwen, als stront op vliegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |