M'n ma zegt dat het gewoon '(Surinaamse) kokoskoekjes' heet, op die site worden ze ook kokoskoekjes genoemdquote:
Oh, ik was op zoek naar 1 of andere moeilijke naamquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
M'n ma zegt dat het gewoon '(Surinaamse) kokoskoekjes' heet, op die site worden ze ook kokoskoekjes genoemd.
Kue Dadar Gulung heten die groene pannekoeken blijkbaar, trouwensquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is Indo-food. ben die ingewikkelde naam ff kwijt. Ik hou het je tegoed, moet nu boosdschappen doen. Cheers y'all!
Ja, die bedoelde ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kue Dadar Gulung heten die groene pannekoeken blijkbaar, trouwens.
https://www.google.nl/sea(...)fjT_2bNYmD8gOe4JjVDg
Beter maak je me een bord lemperquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ikZiek lekker, moet ik binnenkort eens gaan maken.
Als ik aangenomen wordt bij de VU kom ik je lemper brengen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter maak je me een bord lemper.
Quote in drievoud uitgeprint, gefotografeerd en opgeslagen als .html bestandquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als ik aangenomen wordt bij de VU kom ik je lemper brengen.
quote:
.
Oh ik dacht even dat het je beeldscherm was.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nooit, Xbox 360 op Xbox Live. Wel gewoon foto van m'n TV gemaakt met m'n BB.
KKNERDquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Één van die nieuwe downloadable levels van MW3 is zo fucking mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga echt hard in dat level, zo potje doen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Één van die nieuwe downloadable levels van MW3 is zo fucking mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze dame.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga echt hard in dat level, zo potje doen?
Invite me maar when ready, kan wel elk moment gaan essenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga echt hard in dat level, zo potje doen?
Ja ik ben nu aan het eten, stuur jij maar invite als je klaar bent. Wil je zwoele stem horenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Invite me maar when ready, kan wel elk moment gaan essen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |