Hmm dat vind ik wel veel verschil op die leeftijd...quote:
was een type foutje excuseerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik wel veel verschil op die leeftijd...
edit: Hmm, waarom edit je je post dat je 17 bent en niet 16 zoals eerst
Maar als de ouder persoon een vent was geweest die een jonger meid had gesnoerd was het een zonde...quote:
Niet als ik die oudere persoon zou zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:23 schreef Hanako het volgende:
[..]
Maar als de ouder persoon een vent was geweest die een jonger meid had gesnoerd was het een zonde...
Een jochie van 17 is redelijk jong hoor...als je zelf 24 bent. Ik ben nu 20 en ik vind 17 eigenlijk al te jong.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:43 schreef einzeinz het volgende:
17 en 24 is niet zo'n groot verschil.
Ik dacht dat het 16 en 28 ofzo ging zijn.
Zou je dat ook vinden als het meisje 17 was en de jongen 24?quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een jochie van 17 is redelijk jong hoor...als je zelf 24 bent. Ik ben nu 20 en ik vind 17 eigenlijk al te jong.
Een zonde?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:23 schreef Hanako het volgende:
[..]
Maar als de ouder persoon een vent was geweest die een jonger meid had gesnoerd was het een zonde...
Ook. Toegegeven, wel minder, maar dat is omdat het sowieso al gebruikelijker is dat de jongen ouder is dan het meisje binnen een relatie. En ik vind meisjes van 17 over het algemeen een stuk volwassener dan jongens. Maar ook in dat opzicht vind ik de levensfase van een 17 jarige toch wel heel anders dan die van een jongen van 24. Die is misschien net klaar met studeren, terwijl iemand van 17 net begonnen is/nog moet gaan studeren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:21 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Zou je dat ook vinden als het meisje 17 was en de jongen 24?
(Gewoon uit nieuwsgierigheid)
Denk dat dat idd wel uitmaakt, meiden zijn vaak net iets verder op jongere leeftijd dan jongens.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:45 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Ik leerde mn vriend ook op die leeftijd kennen op die leeftijd en wij sprongen gelijk in een vaste relatie, ondanks dat we t anders hadden voorgesteld. (We zouden verder kijken wanneer ik 19 was, maar dat werd dus een vaste relatie).
Back 2 my point;
Het is wel mogelijk, wel moeilijk door verschillende leeftijdsfase..
Maar dat moet je gewoon in je achterhoofd houden, wanneer er discussies ontstaan.
Het is dus wel mogelijk, als jullie er beide voor willen gaan.
Ik ben juist de jongere, als meisje zijnde, dus weet niet of dat relevant is?
de reacties erop zijn niet malsquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:25 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Een zonde?
Oude mannen van 40 trouwen zelfs met jonge vrouwen van 20
Dus zo een 'zonde' is het niet.
Ja die leeftijdsverschil is ook heel wat groter, maar dit is maar 7 jaar.quote:
jep dit is waarheid.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:07 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het er niet om wat andere zeggen, ja het kan invloed hebben op de relatie, maar het gaat om jullie twee en de rest moet er mee leren te leven.
Dat ook nog eens ja.quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:49 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Aaah okee
Ja ik snap die gedachte ook wel, heb dezelfde idee.
Meeste jongens van 17 willen toch nog niet settelen en al aan een vaste relatie beginnen? Terwijl een 24 jarige jonge vrouw, dat denk ik wel wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |