... Zou het niet in m'n hoofd halen. Ze heeft een reputatie als nekkenbreeksterquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er was toch geen geweld aan te pas gekomen?
The story of my lifequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar misschien ook wel.. en dan heb je haar die kans ontnomen.. egoïst.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb jij de gin? dan heb ik de tonic
Dan moet je dan wel ff met Wahrheit overleggen he !quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:48 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
... Zou het niet in m'n hoofd halen. Ze heeft een reputatie als nekkenbreekster
Studentquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb jij de gin? dan heb ik de tonic
Ik moest aan honing denkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
NEE MAAR ER IS GENOEG QUEENBEE VOOR ELK
niet weten en toch gewoon uit je nek lullenquote:
Ik verdien er goed geld meequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
niet weten en toch gewoon uit je nek lullen
Mensen praten, maar ze weten niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
niet weten en toch gewoon uit je nek lullen
Waar?quote:
Ach ik neem anders de gin en de tonic gewoon mee, maar toch als zij ook al kookt, dan moet ik ook iets doen hequote:
Spannend ja, maar ik lig morgen voor 00.00 al op 1 oor.quote:
Dan maak jij toch wat anders klaar?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach ik neem anders de gin en de tonic gewoon mee, maar toch als zij ook al kookt, dan moet ik ook iets doen he
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil graag een liedje van Avicii aanvragen.
TUTUTUTUTUTTUTUTUTUTUTUTUTTUTUTU TATATATATATATATATTATAATATTA TETETETETETETETETETETETE TUTUTUTUTUTUTUTquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil graag een liedje van Avicii aanvragen.
quote:
GMTAquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
TUTUTUTUTUTTUTUTUTUTUTUTUTTUTUTU TATATATATATATATATTATAATATTA TETETETETETETETETETETETE TUTUTUTUTUTUTUT
Hoezo? Mevrouw kookt al en daar moet je dan wel van genieten, anders is het zo lulligquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan maak jij toch wat anders klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |