Ze zijn gewoon erg zielig. Wie verkiest er nu een pop boven een vrouw van vlees en bloed?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:41 schreef HiddenResponse het volgende:
Zit nu een programma op RTL5 te kijken die over mannen met reall dolls gaat. Ze hebben niet alleen levensechte poppen voor hun hobby, nee, het is hun levenstijl en hebben een relatie met hun pop.
Hebben een lage eigenwaarde, geen vrienden en weten niet waarom ze vreemd zijn.
Dit gaat wel erg ver. Deze mensen zijn doorgeschoten en ziek in hun hoofd. Bovendien prefereren ze nu zelfs een pop boven een echte vrouw want de wereld is zo gemeen.
Die zeiken tenminste niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon erg zielig. Wie verkiest er nu een pop boven een vrouw van vlees en bloed?
Dat is waar. Maar deze mannen gaan met hun poppen 'winkelen'. Dat doe ik nog niet eens met een echte vrouw. Ik zou zelfs met zo'n pop ruzie krijgen als ik er mee moest winkelen.quote:
Ik kijk hier nog niet zo raar van opquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:49 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Kan toch echt niet dat zulke mensen bestaan?
Zal wel vet betaald zijn door de documentairemakers
Ja, eentje zei dat het zijn hobby wasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:47 schreef Piethur het volgende:
Toch maar even kijken morgen, hebben ze ook seks met die poppen dan?
Ze vragen zich ook nog af waarom ze raar zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:46 schreef LXIV het volgende:
Als ik die kerel die nu op tv aan het deltavliegen is hoor over vrouwen, dan begrijp ik wel weer een stukje beter waarom hem het niet lukt een IRL-vrouw te krijgen. Alhoewel hij dus liever een echte heeft.
Raar zijn is één ding. Maar deze mannen vind ik gewoon creepy. Zulke types zie ik er ook voor aan om echte vrouwen in een keldertje te houden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:52 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ze vragen zich ook nog af waarom ze raar zijn.
Creepy zijn ze zeker.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Raar zijn is één ding. Maar deze mannen vind ik gewoon creepy. Zulke types zie ik er ook voor aan om echte vrouwen in een keldertje te houden.
Haten op jezelfquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:45 schreef Plantagehouder het volgende:
Het wordt pas een probleem als ze van een anime knuffelkussen hun waifu maken.
gebeurt al eeuwen in japanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:41 schreef HiddenResponse het volgende:
Zit nu een programma op RTL5 te kijken die over mannen met reall dolls gaat. Ze hebben niet alleen levensechte poppen voor hun hobby, nee, het is hun levenstijl en hebben een relatie met hun pop.
Hebben een lage eigenwaarde, geen vrienden en weten niet waarom ze vreemd zijn.
Dit gaat wel erg ver. Deze mensen zijn doorgeschoten en ziek in hun hoofd. Bovendien prefereren ze nu zelfs een pop boven een echte vrouw want de wereld is zo gemeen.
Dan ben je ook een looser als je met zo'n nep real doll komt (zoals die andere op de eerste rij)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef Sapstengel het volgende:
Deze mensen?
[ afbeelding ]
(Zou die brunette op de eerste rij wel geven)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:46 schreef 2Happy4U het volgende:
mensen met een 3dpdmai waifu zal me nooit verlaten
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:46 schreef 2Happy4U het volgende:
mensen met een 3dpdmai waifu zal me nooit verlaten
Ik zie wel drie geefbare dolls ik geef ze dus geen ongelijk. die overige dolls zijn spuuglelijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef Sapstengel het volgende:
Deze mensen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:45 schreef Plantagehouder het volgende:
Het wordt pas een probleem als ze van een anime knuffelkussen hun waifu maken.
Maar, maar, het was echt uit impuls en uit meligheid. Je weet hoe dat gaat met vriendenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Alleen omdat je geen waifu hebt. Het kussen heb je al.
Nauwelijks weet ik hoe dat gaat. Alsof ik geen Ayumu kussen zou hebben als een makkelijke kans zich voor zou doen... alhoewel... kweet niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar, maar, het was echt uit impuls en uit meligheid. Je weet hoe dat gaat met vrienden
Een Realdoll van Caro Emerald, inclusief elektrische takel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef wuuht het volgende:
En op welke manier heeft ts of de samenleving hier last van? Realdoll van Voe![]()
zij is een gedrocht vergelken met voequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Een Realdoll van Caro Emerald, inclusief elektrische takel.
Tering zeg, dit is wel heel erg treurig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef Sapstengel het volgende:
Deze mensen?
[ afbeelding ]
die lui zijn echt gestoord. Een vent heeft er 4 !!! Kosten 6000 euro per stukquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:10 schreef Juminelle het volgende:
http://dollforum.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=31921
Wat is er gestoord aan poppen verzamelen. die ik dan verzamel kosten tussen de 300E tot 600E met uitschieters naar de 2500Equote:Op woensdag 20 juni 2012 01:22 schreef blek het volgende:
[..]
die lui zijn echt gestoord. Een vent heeft er 4 !!! Kosten 6000 euro per stuk
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk zijn het een soort necrofielen, toch?
Niet echt. Meer een omslachtige (en dure) manier van masturberen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja niet dan? Ik bedoel moeten ze zelf weten, maar het lijkt me niet dat je seksleven dan zo boeiend is.quote:
Zo zou je het kunnen zien, ware het niet dat die poppen vaak bij dat soort figuren gezien worden als bijna volwaardige personen. Dus niet gewoon een object waar je even je pielemuis in stopt, dan zou een fleshlight wel voldoende zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:32 schreef blek het volgende:
[..]
Niet echt. Meer een omslachtige (en dure) manier van masturberen.
Ieder zo zijn hobby of niet dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja niet dan? Ik bedoel moeten ze zelf weten, maar het lijkt me niet dat je seksleven dan zo boeiend is.
Ja natuurlijk, maar ik vind het wel sneu. Ik zie het als iemand die te bang is om echt contact met mensen aan te gaan of gewoon absolute wanhoop. De enige persoon waarvan ik weet dat ie een realdoll heeft proberen aan te schaffen is ook iemand die enorm wanhopig is voor een vriendin.quote:
Necrofilie is iets heel anders dan poppen neuken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja ja, weet ik ook wel. Het is KLB, niet zo serieus doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Necrofilie is iets heel anders dan poppen neuken.
quote:Bosman and Resnick[3] (1989) speculeerden dat elk van de volgende situaties indicatoren voor necrofiel gedrag in de toekomst kan zijn (pp. 161):
De necrofiel ontwikkelt een laag zelfvertrouwen, mogelijk deels als gevolg van een belangrijk emotioneel verlies;
(a) Hij (doorgaans betreft het mannen) is uitermate angstig voor afwijzingen door vrouwen en hij verlangt naar een seksueel object dat niet in staat is hem af te wijzen; en/of
Wees blij dat ze dit als alternatief hebben in plaats van een vrouw hun huis in te sleuren door pure wanhoop.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik vind het wel sneu. Ik zie het als iemand die te bang is om echt contact met mensen aan te gaan of gewoon absolute wanhoop. De enige persoon waarvan ik weet dat ie een realdoll heeft proberen aan te schaffen is ook iemand die enorm wanhopig is voor een vriendin.
Dat zijn niet de enige 2 opties die er zijn natuurlijk. Maar je hebt gelijk hoor, het is mooi dat het er is. Want zulke mensen zijn er nu eenmaal.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:46 schreef Hanako het volgende:
[..]
Wees blij dat ze dit als alternatief hebben in plaats van een vrouw hun huis in te sleuren door pure wanhoop.
Vooral dit plaatje. Dan ook nog zo die hand op de hand van die pop leggen. Nou ja, ze doen in ieder geval niemand kwaad behalve de pop, dat is dan wel weer positief.quote:
Beter idd dat laatste... voor hetzelfde geldt randen ze anderen aan of gaan ze nog verder.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat een raar en bovenal ziek gedoe zeg.
[..]
Vooral dit plaatje. Dan ook nog zo die hand op de hand van die pop leggen. Nou ja, ze doen in ieder geval niemand kwaad behalve de pop, dat is dan wel weer positief.
Denk niet dat het een erg levendige ervaring zal zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:09 schreef 2NutZ het volgende:
Ben best nieuwsgierig hoe dat zou zijn btwvoor een keer.
Mwoh, van 1 kant danquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk niet dat het een erg levendige ervaring zal zijn.
OMFG.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:10 schreef Juminelle het volgende:
DAFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:10 schreef Juminelle het volgende:
Waarom doe jij dat altijd?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:04 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
DAFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK
integendeel, ik denk juist dat zulke mannen verder niemand kwaad doen en zoiets is volgens mij een prima oplossing waarvan niemand last heeft.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:41 schreef HiddenResponse het volgende:
Deze mensen zijn doorgeschoten en ziek in hun hoofd.
over een pop?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:05 schreef Garisson72 het volgende:
"So did they watch some Zombie movies like 'Zombieland,... Day of the Dead,...Dawn of the Dead,...Night of the living Dead,... 28 Days+ 28 Weeks,... Hourd,...?
So did anyof the girls need comforting later,..?"
quote:At the same time it wouldn't kill Zara to lose a couple of pounds. She's put on weight since she's been with me.
Mee eens, liever dit dan dat ze hun onbeantwoorde geilheid botvieren op levende vrouwen die dat eigenlijk niet willen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:06 schreef RM-rf het volgende:
[..]
integendeel, ik denk juist dat zulke mannen verder niemand kwaad doen en zoiets is volgens mij een prima oplossing waarvan niemand last heeft.
Kennelijk spreken die lieden met elkaar af, dan slepen ze die poppen mee en zetten ze neer in allerlei poses alsof het mensen zijn die een alledaags leven hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
over een pop?ik ga niet op dat forum klikken maar korte uitleg?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kennelijk spreken die lieden met elkaar af, dan slepen ze die poppen mee en zetten ze neer in allerlei poses alsof het mensen zijn die een alledaags leven hebben..
Dit soort dingen vind ik dan weer niet gezondquote:
Oh ik welquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:13 schreef Meloewa het volgende:
Als de mannen hier zon pop thuis hadden liggen. Zouden ze het ook minimaal een keer proberen. Dus.
Holy f*ck. Kijk een pop hebben is één ding, je bent forever alone en alles. Maar meerdere?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef Sapstengel het volgende:
Deze mensen?
Ja maar aan de andere kant... Wees blij dat ze het bij poppen houden. Ik zie liever dat ze dit bij poppen doen dan bij echte mensen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:14 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
Holy f*ck. Kijk een pop hebben is één ding, je bent forever alone en alles. Maar meerdere?
Kijk goed naar die kerel achterin, die heeft 3 van die poppen, en je ziet dat hij er maar één aandacht geeft om zo z'n andere twee denkbeeldige 'vriendinnen' jaloers te maken. Dat is dus écht twisted.
Is het ook. Hier moet je denk ik echt langdurig eenzaam en behoorlijk verknipt voor zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:14 schreef rosepetals het volgende:
Nouja een sekspop hebben is tot daar aan toe idd, maar echt zulke foto's maken en teksten schrijven. Vind ook wel een beetje zielig
Ja, maar zulke mensen hebben toch ook ouders en familiequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is het ook. Hier moet je denk ik echt langdurig eenzaam en behoorlijk verknipt voor zijn.
Misschien niet?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:17 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, maar zulke mensen hebben toch ook ouders en familie
Toch kan ik me niet aan de gedachte onttrekken dat dit soort gasten van die toekomstige serial-killers zijn die vrouwen ontvoeren om ze tot pop om te toverenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar aan de andere kant... Wees blij dat ze het bij poppen houden. Ik zie liever dat ze dit bij poppen doen dan bij echte mensen.
Ze doen in principe niemand kwaad in tegen stelling tot andere verknipte figuren.
Criminal minds heeft daar een hele goede aflevering over gemaak die het psychologische aspect m.b.t. Die poppen haarfijn uitlegtquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Toch kan ik me niet aan de gedachte onttrekken dat dit soort gasten van die toekomstige serial-killers zijn die vrouwen ontvoeren om ze tot pop om te toveren
Dat was me toch een afleveringquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:21 schreef Piethur het volgende:
[..]
Criminal minds heeft daar een hele goede aflevering over gemaak die het psychologische aspect m.b.t. Die poppen haarfijn uitlegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |