Je praat normaal vooral veel onzin bedoel jequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben geen prater, al helemaal niet over mijn gevoelens en gedachtes
Ik krop altijd alles op, omgeving waar ik vandaan kom praat je niet snel over hoe je je voelt
Maar heb vandaag wel 2 goede gesprekken gehad ja, 1 met huppel per dm en 1 telefonisch met een ex
Nouja eigenlijk praat ik wel veel, alleen niet over dingen die mij dwars zitten eigenlijk
Ik lach heel veel weg jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je praat normaal vooral veel onzin bedoel je
Op zich niks mis mee tochquote:
Tja ik ben het gewoon niet gewendquote:
En die gesprekken, lucht dat wel op?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben geen prater, al helemaal niet over mijn gevoelens en gedachtes
Ik krop altijd alles op, omgeving waar ik vandaan kom praat je niet snel over hoe je je voelt
Maar heb vandaag wel 2 goede gesprekken gehad ja, 1 met huppel per dm en 1 telefonisch met een ex
Nouja eigenlijk praat ik wel veel, alleen niet over dingen die mij dwars zitten eigenlijk
Klein? En oef danquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
No offence maar ik vond toen steven even belangrijker dan jouw kleine stijfje
Welke liefde?quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan slaap je pas rond 2 uur, heb je eindelijk een vorm van uitslapen ontdekt en dan gaat je telefoon gewoon stipt om 8 uur
Mogguhquote:
Mag ik al drukker doen?quote:
Nee, ik wil gewoon even rust!!quote:
Goedemorgen en hooooooiquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon even rust!!
Meteen van die dubbelzinnige whatsapp berichtjes ook bij het wakker worden!
MIIJN DOORDENKEN IS NOG LANG NIET OPGESTART HOOR!
Ja, ga je nu claimen dat je hard hebt gefeest en met allemaal superknappe vrouwen hebt liggen batsen, waarna je een foto post van een groep harige hammen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:33 schreef Barbusse het volgende:
GoedemorgenDat was een lekker dagje gisteren
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goedemorgen en hooooooi
Is dat al dubbelzinnig?
Door wa en facebook berichtjes heen slapenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan slaap je pas rond 2 uur, heb je eindelijk een vorm van uitslapen ontdekt en dan gaat je telefoon gewoon stipt om 8 uur
Normaal lukt me dat welquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Door wa en facebook berichtjes heen slapen
Nee. Ja. En nee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ga je nu claimen dat je hard hebt gefeest en met allemaal superknappe vrouwen hebt liggen batsen, waarna je een foto post van een groep harige hammen?
Ochtendhumeurtje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |