Komt omdat je vis hebt tussen je benenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik eet er snel TEveel van
Ik moet even alles op een laag pitje zetten, wil bikiniklaar zijn voor 20-08 Want dan ga ik op vakantie
Ik had laatst een weddenschap met het nichtje van mijn vriendin. Die zei dat ze wel zo'n vis-pil (omega shit ofzo) zou durven kauwen... En toen zei ik dat ik het ook zou doen als zij het deed.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt omdat je vis hebt tussen je benenDie ruikt stukken beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had laatst een weddenschap met het nichtje van mijn vriendin. Die zei dat ze wel zo'n vis-pil (omega shit ofzo) zou durven kauwen... En toen zei ik dat ik het ook zou doen als zij het deed.
Bleek dat ze dat elke dag deed omdat ze het lekker vond.
....heb nog 2 dagen een rottende 6 jaar oude haringsmaak in de bek gehad..
Daar krijg je helemaal zo'n stinkbek van.quote:
uhuhquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar krijg je helemaal zo'n stinkbek van.
Nee, bah. Ik vind vis echt ranzig.quote:
Ik zal wel even flashenquote:
Ik kan daar echt een hele avond naar kijkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk 24 Kitchen.
nu heb ik trek in Soep
Ja ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan daar echt een hele avond naar kijken
Nou ja, ik ga er vanuit dat het als prettig wordt ervaren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lijkt me wel prettig. Bewijzen. toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |