Goed mien jong, hoe is het met jou? Al vrouwen gehosseld op deze prachtige morgen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Pieter, hoe maakt u het op deze dag?
Helaas nog niet en bevind ik mij met een Euroshopper energy drank in mijn onderbroek op een lederen IKEA stoel achter mijn bureau. De reden voor deze proletarische houding is dat ik de wereldwijdewebpagine van Blackboard aan het "refreshen" ben om via dat middel de cijfers van mijn tentamens tot mij te nemen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed mien jong, hoe is het met jou? Al vrouwen gehosseld op deze prachtige morgen?
Een duidelijk en zeer herkenbaar beeld. Vooral dat van die onderbroek.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Helaas nog niet en bevind ik mij met een Euroshopper energy drank in mijn onderbroek op een lederen IKEA stoel achter mijn bureau. De reden voor deze proletarische houding is dat ik de wereldwijdewebpagine van Blackboard aan het "refreshen" ben om via dat middel de cijfers van mijn tentamens tot mij te nemen.
Die kilo'squote:Op woensdag 20 juni 2012 10:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zoveel Turken en Marokkanen in een S-klasse rijden
vuile ma rcelquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:53 schreef SoldMayor het volgende:
Ik weet dat mijn xbox het niet gewend is om 7 minuten voor 11 in de ochtend te moeten werken maar om nou meteen vast te lopen bij BF3 en moeilijk te gaan liggen doen is ook wel beetje overdreven niet dan!?!!?!???????? gvd.
gr Marcel.
Beste Marcel,quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:53 schreef SoldMayor het volgende:
Ik weet dat mijn xbox het niet gewend is om 7 minuten voor 11 in de ochtend te moeten werken maar om nou meteen vast te lopen bij BF3 en moeilijk te gaan liggen doen is ook wel beetje overdreven niet dan!?!!?!???????? gvd.
gr Marcel.
Beste Marcel,quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:53 schreef SoldMayor het volgende:
gr Marcel.
Uhm nee? Dat is niet mijn kloon iigquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:21 schreef Michhas het volgende:
spiceinvader
Nick, weet jij hier meer van af?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm nee? Dat is niet mijn kloon iig
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm nee? Dat is niet mijn kloon iig
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zag dat account toevallig gister ook.
quote:
Hoi Jan-Henk,quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Beste Marcel,
Mijn xbox is dit ook niet gewend en als hij dit soort kuren heeft laat ik hem even rusten. Zet de xbox uit voor 5 min en ga dan naar dashboard. Open het cd luikje en stop je piemel door het gat. Beweeg dan ritmisch totdat je een hoogtepunt krijg. Deze vrijgekomen stoffen laten je xbox soepeler lopen zodat je dit probleem niet nogmaals zal hebben. Als je nog energie genoeg hebt kan je dit proces herhalen voor extra souplesse van de xbox.
Gr gr Henk-Jan
Het is inderdaad een spel waarbij je van te voren de keuze moet maken of je dit wel echt wilt. Het spel is op meerdere fronten erg geweldadig en zou mensen mogelijk op gevaarlijke gedachtes kunnen brengen. Persoonlijk heb ik er voor gekozen om dit spel wel te spelen niet om het doden van mens en dier maar juist om de mens te beschermen tegen al het mogelijke gevaar zoals gevaarlijke terroristen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beste Marcel,
Het is beter gewoon vriendelijk te blijven. BF3 is een gewelddadig spel en niet geschikt voor jou.
Gr gr
Aartje T.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:13 schreef SoldMayor het volgende:
Het is inderdaad een spel waarbij je van te voren de keuze moet maken of je dit wel echt wilt. Het spel is op meerdere fronten erg geweldadig en zou mensen mogelijk op gevaarlijke gedachtes kunnen brengen. Persoonlijk heb ik er voor gekozen om dit spel wel te spelen niet om het doden van mens en dier maar juist om de mens te beschermen tegen al het mogelijke gevaar zoals gevaarlijke terroristen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
al die anker plaatjes hier, word gvd net waker
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
al die anker plaatjes hier, word gvd net waker
Hoi hoi,quote:
Beste Marcel en Bianca,quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:13 schreef SoldMayor het volgende:
Hoi Jan-Henk,
Ik heb jou oplossing uitgetest en ik moet zeggen dat ik toch wel verbaasd ben dat het niet werkt. Het leek van te voren echt een super goed plan. Nu geeft mijn xbox een error aan. Ik heb met microsoft contact opgenomen en het hele verhaal uitgelegd. De aardige mevrouw moest lachen maar ik snap niet waarom. Help a.u.b.
groetjes marcel en bianca.
niet veel. uur of 3 geslapen en nu koppijn als een dollequote:
Beste Moniek,quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoi hoi,
Aartje T
Leuwke fotow vna je zeluf
Sie ik je volgendde week op het kermis?
xoxox Moniek T.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:08 schreef Kutstudent het volgende:
Goedemorgen trouwens. En om mee wakker te worden:
Dit nummer en 3 eieren met spek, kaas en peper.
Alsof ik tegen die joekel ga spelen man.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:14 schreef Rijst het volgende:
Kutkaboutert je gaat toch niet verliezen van VDM!!!
En dan Amelie erachter, fucking briljant.quote:
Nah, echt niet leuk. Ik vind het meer mongolisch. Beetje niveau News Kids humorquote:
In Rossdale zijn tijd maakte men grapjes over de moffen en de bezetting.quote:
Iemand moet jullie stelletje schorriemorrie toch een beetje in toom houden?quote:
Nee, speel jij nou maar ME3 snel uit!quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Iemand moet jullie stelletje schorriemorrie toch een beetje in toom houden?
Precies, tell 'em gramps!quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Iemand moet jullie stelletje schorriemorrie toch een beetje in toom houden?
Einde viel eigenlijk tegen tbhquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, speel jij nou maar ME3 snel uit!
Nee je wacht maar! Of je zoekt andere vriendjes om Gears 3 mee te spelenquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, speel jij nou maar ME3 snel uit!
Whahaquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=kate(...)wel+bronstig+van.gif
Wie zou je o zo graag willen neuken? - Pagina 144quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=kate(...)wel+bronstig+van.gif
would bang 10/10quote:
Ik bewaar het voor jou.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee je wacht maar! Of je zoekt andere vriendjes om Gears 3 mee te spelen
Uhm nee. dat is iemand anders in deze SCquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wel? Ik dacht dat jij meer van mannen hield
Ssst man.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm nee. dat is iemand anders in deze SC
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |