SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Zo veel tijd ingestoken, en nog is het niet genoeg hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:44 schreef Michhas het volgende:
Beginnen we nu pas?
Dikke lul, dat duurt me te lang. Ik stop er mee
quote:
Ging er mij over dat het super onsportief is omdat je weet dat fifa er geen rode kaart voor geeft. Als je dat nog eens combineert met dat verdedigende kut spel van jou vanavond is dat aardig triest maar als je zo wil winnen be my guestquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Stef die gaat janken over dat ik geen tackles mag maken, en meteen gaat mutenwat een gejank weer
Nick de anti-voetballer! Zo zie je maar weer hoeveel verstand die er van heeft.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ging er mij over dat het super onsportief is omdat je weet dat fifa er geen rode kaart voor geeft. Als je dat nog eens combineert met dat verdedigende kut spel van jou vanavond is dat aardig triest maar als je zo wil winnen be my guest
Liet hij zijn keeper uitkomen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ging er mij over dat het super onsportief is omdat je weet dat fifa er geen rode kaart voor geeft.
Whut...quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben niet boos ofzo alleen je speelt een spel voor je plezier lijkt me ga dan niet zo triest spelen als Nelis en Nick de laatste dagen. Sold,Rijst, KK en ik spelen ook normaal.
Hele tijd overtredingen maken op mijn helft van het veld. heb 6 vrije trappen gehadquote:
Gaan jullie allemaal BO2 halen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:07 schreef SoldMayor het volgende:
We zijn weer toe aan een nieuw spel.
Nog een paar dagen FIFA en dan is het echt oorlog tussen Weert en Boxtel.![]()
Beter komt BO2 gewoon morgen uit. Beetje batta geven met stef online.
Cod is altijd easy. Misschien moet je even oefenen, maar als je geen retard bent, dan is het niet moeilijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gewoon beetje oefenen cod is met een party super easy
Ook met mij?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
BO2 haal ik echt alleen om met jou te spelen bij de release beetje 11 killstreak paarden met c4 eraan in callen, sniperen door dikke muren dit dat.
Bommen gooien met Sold,al 3 generaties CoD lang,nachtbrigadierstraditie!quote:
Jank eens niet zo, dat siert je niet dude.. Je bent gvd toch geen KK of wel soms?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ging er mij over dat het super onsportief is omdat je weet dat fifa er geen rode kaart voor geeft. Als je dat nog eens combineert met dat verdedigende kut spel van jou vanavond is dat aardig triest maar als je zo wil winnen be my guest
morguh bozzzzzzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |