SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Zo veel tijd ingestoken, en nog is het niet genoeg hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:44 schreef Michhas het volgende:
Beginnen we nu pas?
Dikke lul, dat duurt me te lang. Ik stop er mee
quote:
Ging er mij over dat het super onsportief is omdat je weet dat fifa er geen rode kaart voor geeft. Als je dat nog eens combineert met dat verdedigende kut spel van jou vanavond is dat aardig triest maar als je zo wil winnen be my guestquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Stef die gaat janken over dat ik geen tackles mag maken, en meteen gaat mutenwat een gejank weer
Nick de anti-voetballer! Zo zie je maar weer hoeveel verstand die er van heeft.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ging er mij over dat het super onsportief is omdat je weet dat fifa er geen rode kaart voor geeft. Als je dat nog eens combineert met dat verdedigende kut spel van jou vanavond is dat aardig triest maar als je zo wil winnen be my guest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |