Ja echt een pipoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij wil gewoon die bekeuring niet(is onnodig) en hij vindt dat die agent teveel zijn gelijk wil, net zoals de agenten op tv, of zo.
Terwijl hij vol op de rem is gegaan met een bus vol passagiers om een ongeluk te fotograferen.
Syntus rijdt hier ook :$quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:08 schreef PoisonPrince het volgende:
Als die polies een echte baas was had hij het zo afgehandeld.
[ afbeelding ]
Ja, dat weet ikquote:
Ja, het is geen 1939quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:08 schreef PoisonPrince het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:08 schreef PoisonPrince het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
zo recalcitrant die Faith hequote:
Echt eh, ongemanierde vlegelinquote:
aangezien jij dit topic hebt gestart zul jij hem wel verwijderd hebben. Zet hem gewoon ff terug ja?quote:
of zet mijn hondje in de plaatsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
aangezien jij dit topic hebt gestart zul jin hem wel verwijderd hebben. Zet hem gewoon ff terug ja?
Hij's al terug zeug.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
aangezien jij dit topic hebt gestart zul jij hem wel verwijderd hebben. Zet hem gewoon ff terug ja?
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
aangezien jij dit topic hebt gestart zul jij hem wel verwijderd hebben. Zet hem gewoon ff terug ja?
Ik ben ook verzuurd hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
Oh en niet door mij, ik gun alleen niet verzuurde mensen een plaats in de eregalerij. xoxo.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Is zij niet van The Band Perry?quote:
Jij was gister toch nog gebatst zei je in het topic?quote:
Ok :$quote:
Beetje wel hoor, eenzaam, relatieloos bestaan, het vreet aan mequote:
Ja maarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij was gister toch nog gebatst zei je in het topic?
Volgens mij weinig kans op verzuring dan
Mneu, is nodig bij jou.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:19 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
ja ik zag het. Je gescheld mag je achterwege laten
mjah, maar dat is niet aan jouquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
Oh en niet door mij, ik gun alleen niet verzuurde mensen een plaats in de eregalerij. xoxo.
Je hebt geen idee van PH?quote:
Jullie zijn altijd zo lief voor elkaarquote:
Yea, that's where you're actually wrong.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
mjah, maar dat is niet aan jodit is niet jouw sc he?
Toevallig laatst nog onze vijver getest :$quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik erger vind, Haan33 of wolvendagen haar hilarische gifjes het godganze topic door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |