Ja, lekker boeiend gebral weer.quote:
*Zet op*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 Fuck you I won't do what you told me.
Echt eh.. Alsof ik care O.oquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker boeiend gebral weer.
quote:
quote:
quote:
quote:
Mensuh pratuh ma mensuh wetuh niet togggggg xDquote:
Nee hij schrokt zijn brokken te snel op. Heb hem al vaak gezegd rustig te kauwen, maar luisteren, ho maar.quote:
Blijkbaar.quote:
snap jij het wel?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensuh pratuh ma mensuh wetuh niet togggggg xD
quote:
mensen praten weetje, maar ze weten van geen ene kaaaankermoer watskebeurtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensuh pratuh ma mensuh wetuh niet togggggg xD
Rotzakken zijn het.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee hij schrokt zijn brokken te snel op. Heb hem al vaak gezegd rustig te kauwen, maar luisteren, ho maar.
Ik dacht er idd aan :$quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
mensen praten weetje, maar ze weten van geen ene kaaaankermoer watskebeurt
Wat maakt het uit, alsof je dan niet meer kan posten.quote:
zozoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:19 schreef Dqod het volgende:
Wie de neukende neuk is die PP eigenlijk met z'n takkie takkie wollah in deze SC, beetje de duivel van deze SC lelijke troll noemen wat de neuk man :S
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:19 schreef Dqod het volgende:
Wie de neukende neuk is die PP eigenlijk met z'n takkie takkie wollah in deze SC, beetje de duivel van deze SC lelijke troll noemen wat de neuk man :S
quote:
quote:
quote:
nee kan nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, alsof je dan niet meer kan posten..
quote:
quote:
Mwhehehe, myes.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, alsof je dan niet meer kan posten..
Pak hem verbaal terug en zeg iets stiekems over zn moeder.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:19 schreef Dqod het volgende:
Ik beaam dit, ik kan ook niet posten als ik niet in de OP sta :$quote:
quote:
quote:
quote:
Z'n moeder is een stiekemerd iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pak hem verbaal terug en zeg iets stiekems over zn moeder.
Goh. Wat een technisch vernuft. What will they think of next.quote:
quote:
quote:
Nou he poe :$quote:
Zeg het ja!!! Verdamme!quote:
Echt eh!! Niet normaal.. Zag het wel, het maakte me woest, dat stiekeme gedoequote:
???quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh!! Niet normaal.. Zag het wel, het maakte me woest, dat stiekeme gedoe
Geen idee, het was dan ook stiekemquote:
Ik smelt altijd wanneer je me doddie noemt :$quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou wel een stroopwafel lusten, ware het niet dat ik ze niet heb..
Bij de Gamma lagen ze wel heel verleidelijk te doen, maar toch niet gekocht.
Inb4 doddies I don't care.
Ben verdomme altijd kalm jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |