inderdaadquote:
Misschien is ie dat ook welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:40 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht dat HT aan het broeden zou zijn op een TT.
Broeden...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:40 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht dat HT aan het broeden zou zijn op een TT.
dan heeft ie nog evenquote:
En dat zonder moeite.quote:
Dat trekken doet wel pijn ja, kan me voorstellen dat wanneer het erg gekanteld is, er iets harder getrokken moet worden. Wisselt trouwens heel erg per persoon. De één heeft er nauwelijks last van, de ander valt flauw.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:35 schreef LadyBlack het volgende:
Dokter zei dat ie naar achteren lag en dat hij m daarom recht moest trekken met de kogeltang. Daarom dacht ik dat, maar misschien zou het idd anders ook wel pijnlijk zijn geweest.
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gun je het allerbeste, dus hoop dat dit alles je brengt waar je wilt.
Ik heb maar niet gekeken hoe dat ding eruitzietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat trekken doet wel pijn ja, kan me voorstellen dat wanneer het erg gekanteld is, er iets harder getrokken moet worden. Wisselt trouwens heel erg per persoon. De één heeft er nauwelijks last van, de ander valt flauw.
Die kogeltang is sowieso een rotding en de naam is zo misleidend. Brrr.
Heb je 'm verkocht?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:45 schreef Soempie het volgende:
Heb die van mij/ Wiebelsoempie ook niet bekeken. Werd nog wel gevraagd of ik dat wilde. Euh, nee, bedankt.
Ik heb maar 1 stel meegemaakt dat niet wilde kijken, maar die durfden zelfs niet de navelstreng door te knippen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:45 schreef Soempie het volgende:
Heb die van mij/ Wiebelsoempie ook niet bekeken. Werd nog wel gevraagd of ik dat wilde. Euh, nee, bedankt.
Jij niet alleen hoor, mijn god wat deed dat zeerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb maar niet gekeken hoe dat ding eruitziet
Na de HSG was ik wel bijna flauwgevallen toen ik daarna het ziekenhuis uitliep, maar ik denk dat dat stress oid is geweest. Poeh wat was ik beroerd en slap toenEn krijtwit volgens mn vriend.
Wat moet je met zo'n ding thuis?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 stel meegemaakt dat niet wilde kijken, maar die durfden zelfs niet de navelstreng door te knippen.
Wat ik wel gek vind is dat sommigen het mee naar huis nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |