Ik heb genoeg aan mijn voorstellingsvermogen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee nee, maar stiekem zit je nu te googlen met de prangende vraag "hoe dan?"
Jij wel?quote:
............quote:
Dat is over een niet al te lange tijd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het na mijn 30e wel genoeg geweest.
Ja, eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou wel een goeie straf zijn voor die lui.. Dan MOETEN ze wel![]()
Krijgt Dqod al.quote:
Wat deed je gedachte omslaan?quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is over een niet al te lange tijd.
Krijgt ze er een riebewies bie?quote:
Ja, die van mij. Heb ik dan toch niet meer nodig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijgt ze er een riebewies bie?
Zal ze leronquote:
Mja, ik bak er toch nog niks vanquote:
Zou dat ff lekker zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijgt ze er een riebewies bie?
Gewoon een pasfoto erop plakken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die van mij. Heb ik dan toch niet meer nodig.
Die rijdt nu in Den Haag ergens rond. Met brakke katalysator en luchtmassameter.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal ze leron
[..]
Mja, ik bak er toch nog niks van
En toch blijft je Mazda op nr 1 hoor
Sis? *hum*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die rijdt nu in Den Haag ergens rond. Met brakke katalysator en luchtmassameter.
Ik heb hem vaker moeten laten zien voor proefritjes dan dat ik hm aan de popo moest laten zien.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een pasfoto erop plakken.
GATSIEBAH HEY xDquote:
Oh dat hoorde ik..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef BobbyB het volgende:
Die rijdt nu in Den Haag ergens rond. Met brakke katalysator en luchtmassameter.
quote:
"Bah bah"quote:
Ik ook één keer in mijn hele rijbewijsleven, ook toen ik het net een jaar had ofzo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef BobbyB het volgende:
Heb 1 keer alcoholcontrole gehad en 1 keer willekeurige controle om 3 uur in de nacht. Ineens "STOP POLITIE" achter me, ik dacht WTF
Toen ik NET m'n rijbewijs had en voor 't eerst in een ragbak voor 't eggie reed reden ze een dikke 20 minuten achter me. Ik werd er echt zwaar nerveus vanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef BobbyB het volgende:
Heb 1 keer alcoholcontrole gehad en 1 keer willekeurige controle om 3 uur in de nacht. Ineens "STOP POLITIE" achter me, ik dacht WTF
K BIN NIE GEK, K BIN OOK GIEN HOEWRRRquote:
Schavuit, schorriemorrie :$quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ook één keer in mijn hele rijbewijsleven, ook toen ik het net een jaar had ofzo.
Daarna alleen maar voor snelheid aangehouden![]()
Ik zou daar ook zenuwachtig van wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:52 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Toen ik NET m'n rijbewijs had en voor 't eerst in een ragbak voor 't eggie reed reden ze een dikke 20 minuten achter me. Ik werd er echt zwaar nerveus van
Dohhh..quote:
Pawrdon?quote:
Ik ben gelukkig nog nooit voor snelheid aangehouden, maar goed, hou me wat dat betreft ook wel aan de snelheid. Al heb ik 1 keer de A1 misbruikt als racebaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ook één keer in mijn hele rijbewijsleven, ook toen ik het net een jaar had ofzo.
Daarna alleen maar voor snelheid aangehouden![]()
Toen dan? Toen vanuit Almelo achter die scheurbak aan? HEAH??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig nog nooit voor snelheid aangehouden, maar goed, hou me wat dat betreft ook wel aan de snelheid. Al heb ik 1 keer de A1 misbruikt als racebaan![]()
Verder maar 2 bekeuringen van 25 euro ofzo tot 10km te hard iig.
Oh pardon, dan is de passende reactie: hahaquote:
Okquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh pardon, dan is de passende reactie: haha
Apawrrte reactie nietwaar?quote:
Dat was niet eens overdreven hard heur, verraadster..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toen dan? Toen vanuit Almelo achter die scheurbak aan? HEAH??
"Bwhohoho u_u "quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh pardon, dan is de passende reactie: haha
Typisch, weer :$quote:
Maar leuk was het welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was niet eens overdreven hard heur, verraadster..
O_oquote:
x_xquote:
Ik was het niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef Dqod het volgende:
Oh en mensen die mijn signature Dqodlachje stelen, k zag het wel, eerder vandaag
Ik hield het ooit bij hoeveel cumulatief, maar bij de 2000 euro en een rijbewijs armer ben ik gestoptquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig nog nooit voor snelheid aangehouden, maar goed, hou me wat dat betreft ook wel aan de snelheid. Al heb ik 1 keer de A1 misbruikt als racebaan![]()
Verder maar 2 bekeuringen van 25 euro ofzo tot 10km te hard iig.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik hield het ooit bij hoeveel cumulatief, maar bij de 2000 euro en een rijbewijs armer ben ik gestopt
ik laatst om 5 uur 's ochtends op een dinsdag rotterdam ingaandquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef BobbyB het volgende:
Inmiddels is dat niet meer zo hoor, nu krijg ik ze voor fout parkerenquote:
Aso.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Inmiddels is dat niet meer zo hoor, nu krijg ik ze voor fout parkeren
Dat kloptquote:
Sjonnie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Inmiddels is dat niet meer zo hoor, nu krijg ik ze voor fout parkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |