Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Die editquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:40 schreef Thorb het volgende:
Rijst en ik maken van Richie een rijkeboii (en het broertje van SB)
Sry sry Ravioli
Het heeft me uiteindelijk meer gekost dan nodig hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, was even vergeten dat hij jou 30k gaf.
Tip van Toefjes, maar volgens mij doet dat kaartje niksquote:
Heb UP Donovan +10, en hij doet het uitstekendquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tip van Toefjes, maar volgens mij doet dat kaartje niks
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb UP Donovan +10, en hij doet het uitstekend
Mwa, ik gebruik hem bijna niet, even op de TP zetten zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb UP Donovan +10, en hij doet het uitstekend
jajajajajajajajja jij snapt hem.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, ik gebruik hem bijna niet, even op de TP zetten zo.
Vind Holden lekkerder
Allebei de helft. Dan krijgt GJE straks nog een goed teamquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:45 schreef Fuszy het volgende:
+/- 65k aan GJE geven of in pakjes stoppen?
Ik doe er iig wat nuttigs meequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:45 schreef Fuszy het volgende:
Waarom geeft iedereen cois aan GJEquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:45 schreef Fuszy het volgende:
ga je nu écht stoppen danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:45 schreef Fuszy het volgende:
Zeker 30k aan GJEquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:45 schreef Fuszy het volgende:
Neequote:
Nieuw is 'ie 19 als je goed zoektquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee. Heb wel een bod van 15 incl gehad op Fifa, maar dat vind ik te weinig. Waarschijnlijk krijg ik er niet eens meer voor
Ja de webshops in nederland geven als prijs 29,99, maar bij de saturn ligt die af en toe voor 19,99.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nieuw is 'ie 19 als je goed zoekt
PS3, FIFA 12, 19 euro?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nieuw is 'ie 19 als je goed zoekt
Saturn, gewoon goede datums zoekenquote:
Wist niet dat ze zo in prijs verlagen na een tijdjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Saturn, gewoon goede datums zoeken
Gewoon houden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee. Heb wel een bod van 15 incl gehad op Fifa, maar dat vind ik te weinig. Waarschijnlijk krijg ik er niet eens meer voor
FIFA 11 is bijvoorbeeld ook voor 5 of 10 euro te krijgen als je goed zoekt dacht ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:49 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wist niet dat ze zo in prijs verlagen na een tijdje
ik zou hem ook gewoon houden, maar gewoon een paar maanden wegleggen als je er niet meer tegen kan. Heb ik ook gedaan toen het slecht gingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
200 nodig?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
80k! Hart komt steeds dichterbij
[ afbeelding ]
Het gaat wel weer prima. Heb nu ook werk en heb gisteren uncharted uitgespeeld. Straks aan uncharted 2 beginnenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou hem ook gewoon houden, maar gewoon een paar maanden wegleggen als je er niet meer tegen kan. Heb ik ook gedaan toen het slecht ging
Richting de 100k!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
80k! Hart komt steeds dichterbij
[ afbeelding ]
minimaal 3.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:52 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Richting de 100k!
Bronze pack methode?
Hoeveel 'verkoopbare items' zitten er ongeveer in een 400c pakje?
Ballen discard ik altijdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:53 schreef Fuszy het volgende:
Fitness, squad morale, spelers boven de 60 en contracten, injury kaarten pak ik ook nog en sommige ballen.
Vind je het gek?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het gaat wel weer prima. Heb nu ook werk en heb gisteren uncharted uitgespeeld. Straks aan uncharted 2 beginnen.
Heb nog 2 teams als ik die 65k heb weggegeven, dus zo'n ramp is het niet.
nog een bronze MLS en
[ afbeelding ]
GJE is trouwens hard aan het schooien via DM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die discard ik uit principequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die gekleurde ballen verkopen gewoon voor 150c
Dan pricefixt die agbon gewoonquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:55 schreef Thorb het volgende:
Fuszy geef aan GJE, dan krijg hij straks een plassertje groter dan 5 cm
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Tot wanneer duurt dat landentoernooi eigenlijk?Volgens mij nog 2 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Oke.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben van plan om nog te proberen:
-Torres
-Aguero
-Tevez
-Gerrard
-Modric
Je kan hem beter nieuw kopen voor 30 euro of zelfs 20 euro als je online wil spelenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het ook gewoon gieren voor die 2 euro's
Wil je Ibra niet proberen dan? Om er maar eentje te noemenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben van plan om nog te proberen:
-Torres
-Aguero
-Tevez
-Gerrard
-Modric
Ja, heel graag zelfsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wil je Ibra niet proberen dan? Om er maar eentje te noemen
Dan moet hij er een pauperteam omheen makenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wil je Ibra niet proberen dan? Om er maar eentje te noemen
Excuseer mij.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Jij en ik weten allebei dat packs ruk zijn en dat ik er zoveel plezier van ga hebben als ik zo'n groot kapitaal heb
Dit soort posts zijn indirect gewoon vragen om coins. Ik vind het sad, maar nevermind. Ik rust mijn kaas.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, heel graag zelfs
Maar aan dat geld kom ik toch nooit meer
Je weet niet wat er voorgevallen is, dus bij deze is je argument invalidquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Excuseer mij.
Dit vind ik echt te triest voor woorden.
Waarom farm je niet je eigen coins? In plaats van continu afhankelijk te zijn van tips of coins van anderen, zou je ook in plaats van negenmiljard posts hier te maken, zelf eens wat proberen te verdienen.
Begrijp me goed; prima als je zo rond wilt komen, maar je komt wel echt over als een schooier.. Iedereen doet hier z'n best om coins te verdienen en jij houdt je handje op in de hoop dat iemand je wat duppies geeft. Je had in de tijd dat je hier post al honderden k kunnen hebben. Ik vind niet dat je mag klagen over 'zoveel spelers die je nog wilt proberen'.. Het komt er straks weer op neer dat Fuszy of iemand anders je 30k leent en dat over 2 weken op is aan packs.
[..]
Dit soort posts zijn indirect gewoon vragen om coins. Ik vind het sad, maar nevermind. Ik rust mijn kaas.
ik wil ook nog allemaal spelers uitproberen, echt kut. Moet ik weer allemaal hybrids gaan bedenkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Excuseer mij.
Dit vind ik echt te triest voor woorden.
Waarom farm je niet je eigen coins? In plaats van continu afhankelijk te zijn van tips of coins van anderen, zou je ook in plaats van negenmiljard posts hier te maken, zelf eens wat proberen te verdienen.
Begrijp me goed; prima als je zo rond wilt komen, maar je komt wel echt over als een schooier.. Iedereen doet hier z'n best om coins te verdienen en jij houdt je handje op in de hoop dat iemand je wat duppies geeft. Je had in de tijd dat je hier post al honderden k kunnen hebben. Ik vind niet dat je mag klagen over 'zoveel spelers die je nog wilt proberen'.. Het komt er straks weer op neer dat Fuszy of iemand anders je 30k leent en dat over 2 weken op is aan packs.
[..]
Dit soort posts zijn indirect gewoon vragen om coins. Ik vind het sad, maar nevermind. Ik rust mijn kaas.
I knowquote:
Nee, helemaal niet. Ik snap alleen niet waarom jullie hem coins geven. Laat die schooier lekker zelf eens kijken hoe hij wat kan verdienen..quote:
Nja ik vind persoonlijk CheatEngine ook niet echt de manierquote:
volledig mee eens maar volgens mij heeft hij zelf al opgegeven dat het ooit wat wordtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik snap alleen niet waarom jullie hem coins geven. Laat die schooier lekker zelf eens kijken hoe hij wat kan verdienen..
Dat is bullshit. Doe je dat ook met debatteren op school? "Deze feiten geven aan dat je duidelijk verkeerd zit, Richie." "Niet! Je weet niet wat er is voorgevallen!"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je weet niet wat er voorgevallen is, dus bij deze is je argument invalid
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is bullshit. Doe je dat ook met debatteren op school? "Deze feiten geven aan dat je duidelijk verkeerd zit, Richie." "Niet! Je weet niet wat er is voorgevallen!"
1-0 Richie.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:07 schreef Fuszy het volgende:
Ik stuurde GJE gisteren al out of the blue een berichtje of hij +/- 60k wilde hebben.
Vandermar zijn sig past hier wel bij:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:07 schreef Fuszy het volgende:
Ik stuurde GJE gisteren al out of the blue een berichtje of hij +/- 60k wilde hebben.
Dat ik nu voor schooier word uitgemaakt terwijl het zelf zijn eigen aanbod wasquote:
Is redelijk van toepassing inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:09 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Vandermar zijn sig past hier wel bij:
Give a man a fish and you feed him for one day, teach a man how to fish and you feed him for every day ofzo
Het gaat niet om alleen deze keer. Hoe kun jij in godsnaam 0 coins hebben terwijl je hier al maanden meepost en loopt te jammeren dat je geen coins hebt? Dat je dan zo snel mogelijk hapt als iemand gratis coins aanbiedt.. Tsja, ik snap het wel, maar ik vind het kansloos.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat ik nu voor schooier word uitgemaakt terwijl het zelf zijn eigen aanbod was
Eigenlijk ben je er wel 1. Dat weet je zelf ook welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat ik nu voor schooier word uitgemaakt terwijl het zelf zijn eigen aanbod was
Ik kreeg gister toch een DM of ik 60k wilde?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het gaat niet om alleen deze keer. Hoe kun jij in godsnaam 0 coins hebben terwijl je hier al maanden meepost en loopt te jammeren dat je geen coins hebt? Dat je dan zo snel mogelijk hapt als iemand gratis coins aanbiedt.. Tsja, ik snap het wel, maar ik vind het kansloos.
hahah GJE balen nuquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:12 schreef Fuszy het volgende:
Het was als grapje bedoeld en nu is het een enorme rel.
Foei fuszy, niet meer doen!
Ja, dat hij aan het schooien was. Die coins wil ik wel aan hem geven, ook al denk ik dat het een bodemloze put is.quote:
Nee. Lekker profiteren van iedereen die hard om zijn coins werkt. Geef het zo snel mogelijk uit en dan nog even 6 packs kopen, alles discarden, de rest weggooien aan contracten die je te duur inkoopt, hier jammeren, club deleten en bedelen om coins.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kreeg gister toch een DM of ik 60k wilde?
Ik ga dat niet afslaan hoor..
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Leuke grappen wel.
Zeg dan niks. Eerst mij een beetje lopen verlekkeren en dan opeens 'NEE!' zeggen
Je hebt totaal gelijk, echt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Lekker profiteren van iedereen die hard om zijn coins werkt. Geef het zo snel mogelijk uit en dan nog even 6 packs kopen, alles discarden, de rest weggooien aan contracten die je te duur inkoopt, hier jammeren, club deleten en bedelen om coins.![]()
Maar goed, nogmaals:
[..]
Ik wil geen gelijk. Ik wil alleen dat je inziet dat je als een pauper loopt te bedelen. Krijgt een ander weleens iets terug van jou?quote:
Ik ga er echt geen pakjes van kopen hoor, had ik je gister al verteld.quote:
'Ja.'quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GJE, wil je 1k hebben? [ afbeelding ]
Computerhulp.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil geen gelijk. Ik wil alleen dat je inziet dat je als een pauper loopt te bedelen. Krijgt een ander weleens iets terug van jou?
Je hebt al gelijk, ik ben een schooiende pauper manquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil geen gelijk. Ik wil alleen dat je inziet dat je als een pauper loopt te bedelen. Krijgt een ander weleens iets terug van jou?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga er echt geen pakjes van kopen hoor, had ik je gister al verteld.
Maar als je niets wil geven, dan niet hoor. Je bied me iets aan, en als ik dan zeg dat ik het graag zou willen hebben en goed zou kunnen gebruiken word ik als schooier neergezet hier.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:16 schreef Thorb het volgende:
GJE helpt altijd als iemand een probleem heeft met computers, hij helpt mij een paar keer dus ik geef hem coins. Dan doet hij toch wat terug..., sterker nog hij begint.
Leuk manquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil zo graag TOTY Ronaldo proberen, wil iemand mij coins geven?
[ afbeelding ]
maar je hebt wel een ghettoblasterquote:
Je zou het toch laten?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil zo graag TOTY Ronaldo proberen, wil iemand mij coins geven?
[ afbeelding ]
Is goed man. Hoe gaat het met je bronze packs?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je zou het toch laten?
ga er dan niet op door man
Verkapte troll/sarcastische opmerking of serieus?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is goed man. Hoe gaat het met je bronze packs?
Verkapte serieuze opmerking.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Verkapte troll/sarcastische opmerking of serieus?
Aangezien je vorige week tegen mij zei dat je je daar eens serieus in ging verdiepen, ben ik benieuwd hoeveel winst je al gemaakt hebt. Of hoe het ermee ging. Het was vrij serieus ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Verkapte troll/sarcastische opmerking of serieus?
ea linkje?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:23 schreef bombmannl het volgende:
bombmannl present. Begin ook maar is met fok, wil iemand potje doen op PS3? Heb een aardig chill team. sorry voor de vage berichten rijst.......
Kloonquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:23 schreef bombmannl het volgende:
bombmannl present. Begin ook maar is met fok, wil iemand potje doen op PS3? Heb een aardig chill team. sorry voor de vage berichten rijst.......
Had een volle TP met bronzes, gingen een beetje stroef, nu pas vanafquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aangezien je vorige week tegen mij zei dat je je daar eens serieus in ging verdiepen, ben ik benieuwd hoeveel winst je al gemaakt hebt. Of hoe het ermee ging. Het was vrij serieus ja.
Jij dus..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:23 schreef bombmannl het volgende:
Seems legit.quote:
Windows hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd als ik mijn team wil laten zien.
Dan wil je iets typen en dan denk je van nee laat maar. Dan vergeet je het weg te halenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is dit een epische faal of gewoon een rare quote?
Wut? 93 pacequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:27 schreef Toefjes het volgende:
Kim Kwang, de RB met 93 pace in een pakjein 4-1-2-1-2 ook nog
Parker is matig en Gerrard goed. Parker speelt ook bij Spurs en Gerrard bij een mooiere club...quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Parker is matig en Gerrard goed. Parker speelt ook bij Spurs en Gerrard bij een mooiere club...
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Parker is matig en Gerrard goed. Parker speelt ook bij Spurs en Gerrard bij een mooiere club...
Jij hebt nog nooit MLS bronzes gehad?quote:
Doe wat je wil.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tering, zoveel geld
Weet gewoon niet wat ik ermee aan moet
Is het slim om allebei de spitsen ook nog te verwisselen of is dat niet nodig?
Hou ten minste 10k over, niet tot de 0 coins gaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tering, zoveel geld
Dat spitsenduo Aguero / Tevez lijkt me wel hard, maar ik weet niet of het het geld waard is, of dat ik zoals Thorb zei Gerrard moet kopenquote:
Hoeveel heb je?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tering, zoveel geld
120k is m'n complete kapitaalquote:
Kun gaat je vies tegenvallen. Gerrard moet je sowieso halen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat spitsenduo Aguero / Tevez lijkt me wel hard, maar ik weet niet of het het geld waard is, of dat ik zoals Thorb zei Gerrard moet kopen
UP Aguero is ziek man.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kun gaat je vies tegenvallen. Gerrard moet je sowieso halen.
Nooit over de 85 pacequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit MLS bronzes gehad?
Koop Oduroquote:
Hoeveel kost die?quote:
Geef mij maarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:36 schreef Fuszy het volgende:
Wie wil er nog meer coins hebben? Ga ik kijken hoeveel coins ik heb aan het eind van de week met cheat engine
IK WIL COINS GEEF ME COINSquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:36 schreef Fuszy het volgende:
Wie wil er nog meer coins hebben? Ga ik kijken hoeveel coins ik heb aan het eind van de week met cheat engine
Inderdaad. Ik heb gewoon 4 teams, die elkaar afwisselen op de bench.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:37 schreef poker4lifee het volgende:
en GJE KOOP EEN 2e TEAM
anders ga je nooit stappen vooruit maken met die kansloze squad fitnesses steeds
ik want ik heb van je gewonnen en rijst niet.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:36 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GJE heeft meer coins dan ik![]()
Ik heb mijn coins dan ook verkocht, maar toch
Dit vind ik ook wel goed genoeg Fuszyquote:
Troll. Dat moet wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:37 schreef bombmannl het volgende:
zeker wel , heb hem in me team (UP aguero). http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#jMWqO5xhbdFrx
echt manne chill team, wel ongebruikelijke opstelling, maar het speeld echt chil. doe altijd ultra aanvallend.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik want ik heb van je gewonnen en rijst niet.
Dit is wel een goeie ja, maar dat gaat weer ten koste van 1 groot bazenteamquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:37 schreef poker4lifee het volgende:
en GJE KOOP EEN 2e TEAM
anders ga je nooit stappen vooruit maken met die kansloze squad fitnesses steeds
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:37 schreef bombmannl het volgende:
zeker wel , heb hem in me team (UP aguero). http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#jMWqO5xhbdFrx
echt manne chill team, wel ongebruikelijke opstelling, maar het speeld echt chil. doe altijd ultra aanvallend.
als je daar zo veel vrees voor hebt dan een budget 2e team maken ipv een normaal 2e team. 10k max ofzo. echt iedereen gebruikt meerdere team sman, naait alleen jezelf als je het niet gaat doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit is wel een goeie ja, maar dat gaat weer ten koste van 1 groot bazenteam![]()
Gewoon voor 10k een leuk teampje halen, Bundesliga/Serie A en de rest in BPL team.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit is wel een goeie ja, maar dat gaat weer ten koste van 1 groot bazenteam![]()
Milner en Ramires op LW en RWquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb je team niet gezien maar ik wil wel
ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:36 schreef Fuszy het volgende:
Johnson (als CM op LWquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb je team niet gezien maar ik wil wel
voegj ij mij toe.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:40 schreef bombmannl het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#jMWqO5xhbdFrx
rijst
ok voeg me toe?
Doe nou eens aardig tegen nieuwelingenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je team is in ieder geval hondslelijk. [ afbeelding ]
Wij willen niet (NOG) meer mongolen hierquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe nou eens aardig tegen nieuwelingen
quote:
Kandji is beter.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
Inmiddels exact 423k bij elkaar gespaard.Mijn TP staat nog vol met namen als TOTY Shaqiri, UP Ba en kompanen. Komt nog wel wat bij dus. Messi is binnen handbereik
.
Messi is voor dat al te krijgen hoor?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
Inmiddels exact 423k bij elkaar gespaard.Mijn TP staat nog vol met namen als TOTY Shaqiri, UP Ba en kompanen. Komt nog wel wat bij dus. Messi is binnen handbereik
.
Ja, maar wil verder sparen tot ik 400k op 1 account heb, scheelt wat tax. Al koop ik hem waarschijnlijk deze week alsnogquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Messi is voor dat al te krijgen hoor?
Dan doe je 20x 500 coinsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar wil verder sparen tot ik 400k op 1 account heb, scheelt wat tax. Al koop ik hem waarschijnlijk deze week alsnog.
Ik vind het zonde om zoveel tax te betalen voor het overzetten van wat coins.
leuk xdquote:
Whatsup in da hoood homiequote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ach, fuck it. Ik doe het gewoon. Neuk die 5% procent. Messi, heer ei kom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
Binnen 15 wedstrijden verkoop je hem weer, omdat hij te tenger is. En ben je nog meer tax kwijt. UP Aguero is veel beterquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen minimaal 1 van de grote 2 te proberen. En in dit geval wordt het de kleinste van de grote 2.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Binnen 15 wedstrijden verkoop je hem weer, omdat hij te tenger is. En ben je nog meer tax kwijt. UP Aguero is veel beter
Anders verkoop > de anderquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had mezelf voorgenomen minimaal 1 van de grote 2 te proberen. En in dit geval wordt het de kleinste van de grote 2.![]()
Ik ben heel benieuwd.
sukkeltjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:06 schreef bombmannl het volgende:
kut tyfus. klik ik alleen verlenging -.-
Het is wel een mooi doel op zich. Ben wel benieuwd hoe hij je gaat bevallenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had mezelf voorgenomen minimaal 1 van de grote 2 te proberen. En in dit geval wordt het de kleinste van de grote 2.![]()
Ik ben heel benieuwd.
Ronaldo lijkt mij ook beter, scheelt alleen nog eens dik 200k. Als Messi niet bevalt verkoop ik 'm en ga ik weer een weekje (quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:07 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Anders verkoop > de ander
Ik denk zelf dat Ronaldo op FIFA beter is.
In het echt Messi
Wil je die van mij hebben?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:12 schreef marcie216 het volgende:
Lindgren. spaart voor een messi. Ik spaar voor een Toty skrtel....
Hoeveelquote:
Ik wou dat ik het wist hahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:14 schreef Toefjes het volgende:
Welke bronzen non-shiney spelers zijn de moeite waard om op de TP te zetten voor 150BIN en welke kan ik gewoon het beste discarden?
Brazilianen zijn meer.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:14 schreef Toefjes het volgende:
Welke bronzen non-shiney spelers zijn de moeite waard om op de TP te zetten voor 150BIN en welke kan ik gewoon het beste discarden?
Engels kan je proberen, vooral paar BPL die erin zitten. Nu ook nog even de Brazilianen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:14 schreef Toefjes het volgende:
Populaire leagues (alles in Engeland, MLS, Bundesliga, Koreanen, Brazilianen) in mooie formaties (alles in 4 atb). Veel pace ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:14 schreef Toefjes het volgende:
okee geef maarquote:
engelsen of spelers uit de npower leagues, goede formatie fransen, koreanen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:14 schreef Toefjes het volgende:
Non-shiney heeft meestal niet veel pacequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Populaire leagues (alles in Engeland, MLS, Bundesliga, Koreanen, Brazilianen) in mooie formaties (alles in 4 atb). Veel pace ook.
Als ik dat eens allemaal wistquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:14 schreef [=http://forum.fok.nl/user/profile/260628]Toefjes[/url] het volgende:
41212 ging voor 3,5kquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:16 schreef Thorb het volgende:
Je leert markt vanzelf wel kennen, soms is het ook gewoon onzin want Akinfenwa gaat voor 3k terwijl hij ook non-shiney is
Ik had er van de week een paar voor 200c.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:16 schreef Thorb het volgende:
Je leert markt vanzelf wel kennen, soms is het ook gewoon onzin want Akinfenwa gaat voor 3k terwijl hij ook non-shiney is
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Lindgren, post de beste nummers van Chiddy Bang. Go.
Breakfast albumquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Lindgren, post de beste nummers van Chiddy Bang. Go.
Ik vind Castaignos veel completer dan El Kabir. Prijs-kwaliteit verhouding tussen die 2 is compleet zoek.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:19 schreef RavioliPunch het volgende:
Ben ik de enigste die El Kabir wel overpriced vind?
Had Castaignos voor 1,5k en El Kabir is 20k+, allebei voorin in 3-5-2 en verschil is niet echt groot
Ik kijk niet eens meerquote:
hahahaha kquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens meerBen helemaal klaar met het EK. Ik wacht op wat gaat komen op Wimbledon
En volgend toernooi ben ik voor België. Ga ik rode vlaggetjes ophangen
Skill moves is wel 3* bij Castaignosquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Castaignos veel completer dan El Kabir. Prijs-kwaliteit verhouding tussen die 2 is compleet zoek.
Ik doe vaak trucjes met hem, is wel lekker in een zilvere teamquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
Persoonlijke voorkeur denk ik. Ik vind zelf El Kabir ontzettend goed.
Al zou ik 300k voor shaarawy moeten betalen. Dubbel en dwars waard.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Skill moves is wel 3* bij Castaignos
[..]
Ik doe vaak trucjes met hem, is wel lekker in een zilvere team
Ik wilde eerst ook El Shaarawy maar die was me te duur
Ben door mijn coins heenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Al zou ik 300k voor shaarawy moeten betalen. Dubbel en dwars waard.
Drogba als DM?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:30 schreef Toefjes het volgende:
Met mijn Serie A beesten tegen een 28 chem team, 61 rated
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Busquets heeft hogere diving dan Casillas
hihaho
Wel mooi dat het niet echt op pace gericht isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:37 schreef marcie216 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1146440
iemand iets voor de Spits?
En misschien verbetingen. Heb nooit met brazilvers gespeeld,dus weet ook niet of deze fijn spelen.
Ok.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:25 schreef poker4lifee het volgende:
Lindgren probeer trouwens KAbir met Shaarawy & Vela in 1 team dan
Wallyson in de spits, Ilsinho + Jean cdmquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:37 schreef marcie216 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1146440
iemand iets voor de Spits?
En misschien verbetingen. Heb nooit met brazilvers gespeeld,dus weet ook niet of deze fijn spelen.
Ilsinho heb ik op cam?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wallyson in de spits, Ilsinho + Jean cdm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |